Oletteko laitelleet minkälaisia/pituisia pyyhkijän sulkia Caliberiin
En ole tuota lyhyempää löytänyt mistää 42Cm tarkkaan ottaen 42,5cm pitkää.
Noita 60CM onkin joka liikkeessä.
Caliberin pyyhkijät
3
1228
Vastaukset
- Ade
Itse ostin,tai olen jo kahdesti ostanut Championin sulat Motonetista.Löytyy ihan oikean mittaiset ja kiinnitys sopii,sen kun napsauttaa paikalleen.Ovat suht edullisetkin sekä kestävät ja pyyhkivät hyvin.Takalasin sulkakin löytyy Championin valikoimasta,mutta oli muistaakseni sentin pidempi kuin alkuperäinen,sopii kuitenkin hyvin silti pyyhinrataansa.
- Caliber07
Bilteman omat sulat mitan mukaan löytyi hyvin ja ovat tehtävänsä toimittaneet hyvin jo melkein vuoden ajan.
Boschin sulat meni muutamassa kuukaudessa huonokuntoiseksi. - ART
Caliber07 kirjoitti:
Bilteman omat sulat mitan mukaan löytyi hyvin ja ovat tehtävänsä toimittaneet hyvin jo melkein vuoden ajan.
Boschin sulat meni muutamassa kuukaudessa huonokuntoiseksi.Kiitos
vinkistä Biltemasta halvat sulat haettu,vertailin orginaaleihin ja ovat muuten samat sulat 15€ yhteensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774602- 1801857
- 1241560
- 1151062
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161011- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78852- 47833
- 4808