Voiko morsian käyttää hääkenkinä korkkarisaappaita? Morsiuspuku on valkoinen ns prinsessamekko joten kengät eivät juuri helman alta näy. Tarkoitus olisi laittaa jalkaan sirot valkoisesta nahasta valmistetut kapeakorolliset saappaat. Näin siksi, että saappaille olisi korkokenkiä enemmän käyttöä tulevaisuudessa ja myös sulhanen toivoo jotain vähän "erilaista" :P
Siis onko kokemusta tai muuten vaan mielipiteitä?:)
Saappaissa?
4
980
Vastaukset
- voi...
just kattelin morsiuspukuliikkeessä että siellä oli myynnissä myös hääsaappaita. eli iloemisesti ihan hyvin voit. eihän ne sieltä puvun alta tosiaan näy jos on isohelmainen puku...
- Maija-morsian
Itse astelin viime syksynä alttarille valkoisissa saappaissa ja onnistui hyvin. Ensin ajattelin hankkia sisäkengät erikseen (saappaat siis olivat vuodenajan takia välttämättömyys) mutta kun en löytänyt oikein kivoja ja kun pelkillä saappaillakin pärjäsi, niin hankkimatta jäi. Valkoisille korkkareille ei minullakaan olisi juuri tuon jälkeen ollut käyttöä, mutta saappaat menevät farkkujen kanssa hyvin esim baarikenkinä:)
Eli siis mun kokemus on että saappaat sopii tosi hyvin hääkengiksi! - joo*
Mun mielestä häihin kannattaa ostaa kyllä ihan oikeat nätit kengät vaikkei niille käyttöä olisikaan myöhemmin niin paljoa. Ovathan häät kuitenkin ainutlaatuinen tilaisuus ja loppujen lopuksi kauniita korkokenkiä saa ihan kohtuulliseenkin hintaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 133634
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831629Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641468Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731445Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371341Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121130Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341070- 931014
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993