Oma-ikäiset ei kiinnosta...

0iL

Oon 14 vuotias gimuli pääkaupungista. Täällä lähes kaikki koululaiset on hoppareita (ainankin meidän luokkalaiset). Mua ei yksinkertasesti kiinnosta ne lökäpöksyt...Siis en vihaa hoppareita, vaan en pidä mun omaikäisistä. Mä oon kiinnostunu yli 18-vuotiaista ja onhan nekin musta. Jos joku samanikänen yrittää tulla iskemään niin se jotenkin kuvottaa.. Ne on niin pentuja, mutta en sanois etten mäkin vähän olis... Kerran mul oli yhen illan juttu yhen vankila kundin kaa ja sen jälkee oon ollu siihe ihan lätkässä enkä voi olla ajattelematta sitä!! Laitonta rakastua vanhempiin miehiin?!

8

839

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä ideaa hoppareissa?

on monia tyttöjä,joita kiinnostaa vanhemmat jätkät. mutta siinä on yx brobleema:sulla on vaara tulla hyväksikäytetyksi jos sä alat seurusteleen esim.18 v.kans...ja miks sen ikäset ei oo oman ikästen likkojen kans????jos sä alat seurusteleen ittees vanhemman kans........niin sä vältyt sydänsuruilta kun pidät mielessä sen tosiseikan,et se ei välitä susta VÄLTTÄMÄTTÄ olleenkaan....siis tunnetasolla.jos 14 v.on 18 vuotiaan kans niin ok....kunhan se tyttö ei oo niin idiootti että luulee löytäneensä "sen oikean",vaan on suhteessa tietäen sen todellisen laidan. kyllä mäkin voisi olla itteeni vanhemman kans...jos huvittais.jokainen voi tehdä elämällään mitä lystää.jos sua kiinnostaa vanhemmat jätkät niin ok....ja jos sä tykkäät olla niitten kans niin seki on oolrait...mut älä suostu mihinkään vastuuttomasti ja ilman OMAA HALUASI!!!

• Zetor

Ammu ittees päähän

• Trash

...teini-iässä jätkät on valovuosia henkisessä kehityksessä tyttöjä jäljessä.

• mustikka

et varmaankaan puhu mistään ällittömän syvällisestä jutusta joten ok,ja muutenki tuntuu että äijät alkaa ehtiä sitä lopullista vasta siinä kahenkymmenen kieppeillä, mutta likat ettii sitä pennusta asti (hei huom poikkeuksia on) joten ottakaamme vain sen ikäne mies kun haluttaa, mutta mielessä pitää olla se että suurin osa jätkistä kaipaaa vain lämmintä pillua vierelleen alle parikymppisinä...

• Paranoid

..ehkä 18 vuotiaat pojat tuntuvat sinusta itsellesi sopivilta, koska meistä 18-vuotiaista tytöistä ne ovat juuri jämähtäneet sinne 15 ikävuoden tasolle.... =) Sanomattakin on selvää, minne ne 14 vuotiaat sitten jäivät, raiteille rassukat!
      No joo, ensinnäkin haluaisin ottaa kantaa tuohon hoppari juttuuun. Mustakin se on aika naurettavaa, eikä kovin monet pojat sitä enää lukiossa harrasta (toivon mukaan), mutta jotkut tytöt täällä kyllä. Mun puolesta olkoot mitä ovat, on aika lapsellista mennä osottelemaan, että hohoo, miten älyvapaata, mutta onhan se aika järjetöntä (hmm ja minne katosi tämän viestin loogisuus???). Mulle ei ainakaan hopparijätkän tai likan nähdessäni tule mikään kuin vähän huvittunut olo, varsinkin ne, jotka hokee jotain ihmeen ghetto ja gansta juttujaan.. pathetic!
      Sitten toiseksi, mitä pahaa on kahden eri-ikäisen ihmisen ystävyydessä, jopa rakkaudessa, jos se todellakin on aitoa. Ei pitäisi heti mennä epäilemään, että vanhempi hyväksikäyttää, vaikka sekin on mahdollista. Voithan aina kieltäytyä, jos se toinen kovin hyökkäävästi käy ehdottelemaan jotakin. Mutta järki käteen! Koskaan ei tiedä, mutta ei pitäisi myöskään pitää turhia ennakkoluuloja.

• Tytsi

Ei oo yhtään laitonta rakastuu tai oikeestaan ihastuu vanhempii miehiin... ku oma ikäset pojat on niinku sellai lapsellisempii...
      Se on todettu kaiken mailman jutuis ja tutkinnois... ja moni erittäin moni on samaa mieltä!

• Kissa

Jeps, tuttua puhetta.Itse oon 18-vuotias, ja harvemmin kiinnostun ikäsistäni pojista. Jokin aika sitten mulla oli suhde 26-vuotiaaseen mieheen. Sen jälkeen tajusin vasta todella oman sinisilmäisyyteni. Seurustelu toi mukanaan käytännön ongelmia, kuten vanhempien hyväksynnän, kaveripiirien erilaisuuden ja lukuisia muita. Olemme vieläkin erittäin ihastuneita, mutta ymmärrämme nyt,ettei juttu toimi. Surullista mutta totta. Sä oot vielä lapsi, joten älä lähde joka juttuun mukaan. 18-vuotiaat ja sitä vanhemmat ovat kuitenkin jo aikuisia ja heillä on aikuisen miehen tarpeet. Hyväuskoinen 14-vuotias tyttö on helppo "saalis". Kaikkea hyvää :)

• girl86

mulla on sama "pulma" myös.. oon 14...ihmettelin kun kaikki sanoo et se ei voi toimia mun jätkäkaveri on 18 ja ollaan oltu yhessä puoli vuotta.. ja on menny tosi hyvin.. mutt en silti kannata yli parikymppisiä enää kokemusten takia.. mutta vaikka olen ollu vanhempien kaa olen silti neitsyt joten ei ne kaikki miehet vaan seksiä halua.. meidän ikäisen jätkät ovat pentuja... se on vaan niin... kaikkea hyvää sulle...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      51
      863
    2. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      63
      643
    3. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      54
      619
    4. Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan

Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli
      Jämsä
      43
      552
    5. Olen luovuttanut

Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik
      Ikävä
      29
      507
    6. Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"

Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      4
      492
    7. En välitä sinusta yhtään

Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.
      Ikävä
      27
      437
    8. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      33
      415
    9. Hyvä ihminen

Koetko olevasi hyvä ihminen ja kohteletko toisia arvostavasti?
      Ikävä
      66
      409
    10. Jotenkin tunnen vahingoniloa

Tunnenpa vaan. Ei saisi, mutta väkisinkin tunnen.
      Ikävä
      32
      405
    Aihe