Hakiessani muita tavaroita Motonetista vilkaisin samalla tinnereitä. Hempelsin tuote maksoi muistaakseni 14,95 ja vastaavasti rakennuspuolella "erikoistinneri" 5,95. Onko kyseessä veneilylisä vai onko tuotteissa todellisia eroja? Olen aiemmin käyttänyt H:n tuotetta mutta miksi maksaa kympin enemmän?
Tinneri ja
7
2912
Vastaukset
- yleisnimi
Sehän varsinaisesti thinner - ohennin. Kemiallisesti se voi olla mitä vain ja Hempelilläkin on montaa laatua tinnereitä. Eivätkä muuten sovi ristiin käytettäviksi. Väärä lajike saa maalin "juoksettumaan" hiutaleiksi. Voipa se rakennuspuolen tinneri toimiakin, mutta kokeiltava ennen kuin isoa erää ohentaa.
- lakkabensiini
tavallinen bensiinikin käy , hinta reilu euro litra
- taidat olla
bensahöyryissä!
- meni,
tinneri on tinneriä, tärpätti on lakkabensiiniä.
Molemmat öljypohjaisia, eivätkä haihdu täydellisesti
Ksyleeniä käytetään usein epoksimaalien ohentamiseen, asetoni poistaa rasvan.
Jossain olen törmännyt Hempelin ohentimien sisällysluetteloihin (jotkut maat vaativat), mutta enpä nyt löytänyt. Samoja yleisohentimia nuo ovat, pitäisi vain tietää :-( - Tärpättiä
meni, kirjoitti:
tinneri on tinneriä, tärpätti on lakkabensiiniä.
Molemmat öljypohjaisia, eivätkä haihdu täydellisesti
Ksyleeniä käytetään usein epoksimaalien ohentamiseen, asetoni poistaa rasvan.
Jossain olen törmännyt Hempelin ohentimien sisällysluetteloihin (jotkut maat vaativat), mutta enpä nyt löytänyt. Samoja yleisohentimia nuo ovat, pitäisi vain tietää :-(Nimet tinneri ja tärpätti eivät määrittele enään todellisuudessa mitään. Hempels:tinneri aaaa =lakkabensiini ja tinneri bbbb = bilteman tinneri taikka ei.
Tärpätti:puutisle vai lakkabensiini?. Kallis Ohenne zzzz= halpa ksyleeni. Maalin valmistajan ohenteen nimi ei kerro todellista laatua. - p.eräreikä
Tärpättiä kirjoitti:
Nimet tinneri ja tärpätti eivät määrittele enään todellisuudessa mitään. Hempels:tinneri aaaa =lakkabensiini ja tinneri bbbb = bilteman tinneri taikka ei.
Tärpätti:puutisle vai lakkabensiini?. Kallis Ohenne zzzz= halpa ksyleeni. Maalin valmistajan ohenteen nimi ei kerro todellista laatua.aaa, zzzz,ööööö, eihän mikään enää määrillely nykyisin mitääään!!! mäntti!
- Tsou
Tinneri on tinneriä ja kolisee .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä811588Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2671516Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2661242Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691242- 56857
- 65834
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64817Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40811Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44771- 37767