Hei vaa'at!!

TeukkaP

Mikä Teitä oikein vaivaa, kun ei vaivaa mikään? Vaaoille tyypillistä vihamielisyyttä ei ole tippaakaan, ketään ei haukuta, kukaan ei ole pettänyt, vienyt rahoja tai neitsyyttä tai. Muutenkin vaaka on vakaa. Etytäkö mistä tiedän? No siitä kun olen työssä niin monien ihmisten kanssa ja vaakojen kanssa menee mukavasti

6

1101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaakatantta

      Vaaka puhuu aina kaikkea muuta kuin paskaa. Ilmeisesti omaa niin laajan näkökannan eri asioista, ettei voi takertua yhteen ja ainoaan mielipiteeseen. Ymmärtää jopa vihamiehiään.

      • Vaakatar

        Niinpä, ja välillä sitä ymmärrystä on ihan liikaakin, kun ei KAIKKIA tarvitse ymmärtää. Opin sen tossa ihan vuosi sitten..vihdoin. Vakka on liian kiltti, ja onneksi mä olen karistanut osan siitä pois :) eli kaikki jotka talloo päälle, saa jäädä! Ja paskanjahaminen on energiaa vievää hommaa, ja pitää tehdä niin paljon muutakin :) pusuja


      • vaakatantta
        Vaakatar kirjoitti:

        Niinpä, ja välillä sitä ymmärrystä on ihan liikaakin, kun ei KAIKKIA tarvitse ymmärtää. Opin sen tossa ihan vuosi sitten..vihdoin. Vakka on liian kiltti, ja onneksi mä olen karistanut osan siitä pois :) eli kaikki jotka talloo päälle, saa jäädä! Ja paskanjahaminen on energiaa vievää hommaa, ja pitää tehdä niin paljon muutakin :) pusuja

        Kiltteyttä on voinut kieltää olevan enää vuosiin, mutta ehkä se näkyy juuri siinä, että ei kykene minkaanlaiseen ilkeyteen ja raadollisuuteen.
        Kääntyiköhän se sitten huumoriksi ja suorasanaisuudeksi.


    • ruostunut pesola

      meitsi on vaaka ja elämä menee loistavasti! En ikinä haasta riitaa ja olen muutenki tasapainoinen ihminen. Ei äkkinäisiä mielentilan muutoksia eikä mitään ;P olen kylläkin buddhalainen ja muutenki hippi ehkä sekin vaikuttaa mieleni tyyneyteen ja lämmin henkisyyteen. Mottoni onkin: tee muille niinkuin tekisit itsellesi

      • ..kauris..

        siitähän on iäisyys! sulla ei siis voi olla enää edes montaa hammasta suussa, millä "puraista". ;)


    • tiina04

      Me ollaan vaan niin ihaniiii!!!!>>>>>

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe