Mikä Teitä oikein vaivaa, kun ei vaivaa mikään? Vaaoille tyypillistä vihamielisyyttä ei ole tippaakaan, ketään ei haukuta, kukaan ei ole pettänyt, vienyt rahoja tai neitsyyttä tai. Muutenkin vaaka on vakaa. Etytäkö mistä tiedän? No siitä kun olen työssä niin monien ihmisten kanssa ja vaakojen kanssa menee mukavasti
Hei vaa'at!!
6
1120
Vastaukset
- vaakatantta
Vaaka puhuu aina kaikkea muuta kuin paskaa. Ilmeisesti omaa niin laajan näkökannan eri asioista, ettei voi takertua yhteen ja ainoaan mielipiteeseen. Ymmärtää jopa vihamiehiään.
- Vaakatar
Niinpä, ja välillä sitä ymmärrystä on ihan liikaakin, kun ei KAIKKIA tarvitse ymmärtää. Opin sen tossa ihan vuosi sitten..vihdoin. Vakka on liian kiltti, ja onneksi mä olen karistanut osan siitä pois :) eli kaikki jotka talloo päälle, saa jäädä! Ja paskanjahaminen on energiaa vievää hommaa, ja pitää tehdä niin paljon muutakin :) pusuja
- vaakatantta
Vaakatar kirjoitti:
Niinpä, ja välillä sitä ymmärrystä on ihan liikaakin, kun ei KAIKKIA tarvitse ymmärtää. Opin sen tossa ihan vuosi sitten..vihdoin. Vakka on liian kiltti, ja onneksi mä olen karistanut osan siitä pois :) eli kaikki jotka talloo päälle, saa jäädä! Ja paskanjahaminen on energiaa vievää hommaa, ja pitää tehdä niin paljon muutakin :) pusuja
Kiltteyttä on voinut kieltää olevan enää vuosiin, mutta ehkä se näkyy juuri siinä, että ei kykene minkaanlaiseen ilkeyteen ja raadollisuuteen.
Kääntyiköhän se sitten huumoriksi ja suorasanaisuudeksi.
- ruostunut pesola
meitsi on vaaka ja elämä menee loistavasti! En ikinä haasta riitaa ja olen muutenki tasapainoinen ihminen. Ei äkkinäisiä mielentilan muutoksia eikä mitään ;P olen kylläkin buddhalainen ja muutenki hippi ehkä sekin vaikuttaa mieleni tyyneyteen ja lämmin henkisyyteen. Mottoni onkin: tee muille niinkuin tekisit itsellesi
- ..kauris..
siitähän on iäisyys! sulla ei siis voi olla enää edes montaa hammasta suussa, millä "puraista". ;)
- tiina04
Me ollaan vaan niin ihaniiii!!!!>>>>>
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1093769Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3171970Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2471757- 1041667
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4361610Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21570Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4311473Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat431240MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar461148Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun3931107