onko perseempää

paikkaa Suomessa

kuin Outokumpu?
Ihmiset siellä ovat mulkkuja perusluonteeltaan ja kateellisia paskiaisia järjestään.

19

1289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Outokumpulainen

      Taidat olla itse sitä mitä sanot.... kaikki siellä hyvin ihmiset,palvelut, järvet kesällä talvella rikkaranta,juojärvi ja paljon muuta,että katsoppa peiliin, mitähän sieltä näkyy???

    • todennäköisesti niin

      ainahan se vika on muissa, eikös vaan

    • Outolainen

      paikat ovat enempi perseestä. Ihmiset ovat mukavia. Viestisi on täysin lapsellinen ja asiaton. Kohtele muita niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan.

      Ylläpito voisi poistaa aloittajan kaltaiset viestit tai siirtää ne huuhaa palstalle.

    • löytyy

      Kateellinen Karstula, itse olen kesä kumpulainen.Ihana pohjoskarjalaina kaupunki,rakastan tulla sinne joka kesä.Mene käymään keskisuomen Karstulassa ja puhu sitten.

      • anteeksi..

        outokumpulaiset. Ootte maailman paras Outokumpu:))


      • pullero
        anteeksi.. kirjoitti:

        outokumpulaiset. Ootte maailman paras Outokumpu:))

        Ollaan hyviä..tiedetään..vaik tänne jotain savijalkoja on sekaantunutkin


    • Mieltä

      Olen mä... kerrankin järkevä mielipide tällä palstalla, kiitos siitä...

    • kyllä täällä,

      on helvetin hyvä suosikki järjestelmä,sekä sähkön ja veden hinnan korotusautomaatti,kaikkiin löytyy hatarat perustelut.aamen.

    • pois pois vaan

      ei tänne kaivatakkaan tätä tyyppiä, heippa !

      • liika ...

        Rikas ajamaan taksil... oma mese vie etteenpäen...


      • heippa
        liika ... kirjoitti:

        Rikas ajamaan taksil... oma mese vie etteenpäen...

        sitten täällä ruikutat ?
        ota mesesi ja häivy ..
        vai joko poliisit vei kortin ?


      • Tulis...
        heippa kirjoitti:

        sitten täällä ruikutat ?
        ota mesesi ja häivy ..
        vai joko poliisit vei kortin ?

        Mieleenikään tulla meselläni okuun, olen kyllin järkevä pysyäkseni pois paskojen seurasta, parempien ihmisten seurassa.

        Oletko kateellinen kun sulla ei ole tällaista mahdollisuutta, elä ruikuta kortittomuuttasi jos sulla ei muuta asiaa... ????????????????????


      • ajele vaan sit ohi
        Tulis... kirjoitti:

        Mieleenikään tulla meselläni okuun, olen kyllin järkevä pysyäkseni pois paskojen seurasta, parempien ihmisten seurassa.

        Oletko kateellinen kun sulla ei ole tällaista mahdollisuutta, elä ruikuta kortittomuuttasi jos sulla ei muuta asiaa... ????????????????????

        Tulen audilla vastaan ja opastan ajamaan sut liikennympyrässä. Missäs tavataaan ?


    • Asian ytimeen

      Voisko asian suorempaan sanoa, kerrankin järkevä mielipide palstalla kiitos siitä

    • piistinneiopuio

      esim. Yli-Kiiminki. On sellanen paikka jos haluaa mennä naimisiin niin pitää ottaa serkku. Aika perseestä on myös Vampula, Sysmä, Varpaisjärvi, Lapinlahti ja Liperin kk. (ei Ylämylly, on meinaan moterni lähiö). On kai niitä vieläkin perseempiä, kertokaa jos tiedätte.

      • minusta

        Polvijärvi on enemmän.....


      • Anonyymi

        Oikeesti Liperin kk. mitä vitt..turpaan ja heti,kuka vaatii. Kaikki hölmöt..jalat alata ja nopeati apinat.


    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä vuonna 2020. Okulaiset on kommunistien jälkeläisiä kaivoksesta.
      Ihan outoa porukkaa..Ei mitenkään kai tiedätte..ollan vaan lommunisteja ja turpa kii:)

    • Anonyymi

      Kokemuksesta tiedän, että Iivantiiran Ypykkä on paras paikka elää aja olla!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1545
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1233
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe