mä oon 13 v.kimma....ja mulla on koulussa kolme tyttöä joiden kanssa mä oon..(tai joita mä pikemminkin seuraan..).ja msuta tuntuu et mä en kuulu oikeen mihinkään.siis niillä on koko ajan sellasii "omia juttuja" joista ne ei kerro mulel mitään.ja yks niistä vittuilee mulel usein päin naamaa..enn mä missään KAUHEESSA masiksessa oo....mutta kun tuntuu ettei ne haluais olal mun kans.yks niistä on mun "paras kamu",mut...et kirjotelkaapa mulle.siis vastatkaa tähän jubaan.oishan se kivaa jos "kuuluis" johonkin. ja toinen ongelma:mä en keksi mitään puhuttavaa!kyllä mä välillä mut toiset pitää mua varmasti iahn tylsänä kun en keksi puheenaiheita.ei se oo siitä kiinni et mä en uskaltais puhuu,vaan siitä,etä mä en keksi aiheita.oon mä puhelias silloin kun mulal on jokin erityinen juttu,josta selittää....vastatkaa.
Vastaukset 2
- jen85
mul oli saman typpine ongelma sillon ku olin seiskalla. eli en tienny keneen pitäis luottaa,ja kukas se olikaan mun frendi...
kaikki vaan puhu paskaa toisistaan,no totesin et tää porukka ei oo mun juttu!!EI SAA TAKERTUU SELLASEEN MIKÄ EI TUNNU OIKEELTA!!sanoin suorat sanat näille("ilkeille") ihmisille ja etsin arvoistani seuraa.. menin aktiivisesti mukaan kaikkeen toimintaan ja pyrin olemaan avoin sekä idearikas!! lyöttäydyttiin duoksi yhen ihanan samanluokkalaisen tytön(kauniin,bimbon..) kans...se "opetti" mulle yhen TOSI tärkeen jutun elämästä,eli:PITÄÄ ELÄÄ TÄYSILLÄ LUOTTAEN ITSEENSÄ,EIKÄ SAA VÄLITTÄÄ MUIDEN VÄLILLÄ HERJAAVISTA MIELIPITEISTÄ!tää likka ihan oikeesti pelasti mun elämän,KIITOS!en todellakaan hyljänny näitä vanhoja ystäviäni,ollaan vielä ihan väleissä!mut mun ja mun entisten ystävien ero on siinä ,et mä elän ja pidän hauskaa,mut ne vaan juoruaa ja nyhrää...ihan säälittää!mul on nykyää tosi paljo kavereita ja ne mun "entiset" kaverit on mulle kateellisii ku oon päässy tiettyihin sisäpiireihin(oon suosittu)!
kiva jos jaksoit lukee loppuun.. - Elizaveta
Mä olen kokenut samaa aivan viime aikoina. Tuntuu, ettei kukaan enää välitä, tuntuu, ettei missään oo mulle paikkaa. Syksyllä mulla oli ihania ystäviä, mutta sitten teimme suuren erehdyksen erään ystäväni kanssa ja siitä seurani välien viilentyminen ja se, että nykyään on jäljellä enää pelkkä vaisu kaveruus. Ja kun tuntuu, ettei kukaan välitä musta, niin en oikein itekään jaksa välittää itestäni enkä muustakaan. Ihmisistä toki välitän yhä, ystävistäni, mutta kun tuntuu, ettei heitä enää liikauta pätkääkään se, mitä mulle kuuluu ja miten mulla menee. Tosin nyt viimesen viikon aikana on asiat tuntunu muuttuvan hiukan parempaan päin... Ja siitä olen enemmän kuin onnellinen!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j771118- 42804
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden234684Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga50535Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.34532- 45528
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️75501- 23478
- 23432
Ihan pikku vinkki
Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin52429