mitäs tästä sanotte..??

alexa

mitä jos laittaisin jonnekkin esim. cityn deitti.netiin ilmoituksen et haluaisin sieltä tietynlaisen miehen tekemään kanssani lapsen? olisko toi aivan liian törkeetä..? haluaisin sen miehen kyllä pysyvän lapsen elämässä..ettei se olis siis semmosta, et tehdään lapsi ja mies ei enää näkis sitä..kommenttia..

5

435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastaus

      etkö sä löydä muuten miestä vai miks sä tuohon deitti-hommaan aiot takertuu.???ihan ok homma,jso haluat pilata nuoruus vuotes hoivaamalla pikkuvauvaa. minkä ikänen oot?varmaan about 16...jos kyse on leikkimielisestä oman elämänpilaamisesta niin antaa mennä vaan--..!mut mitä jos ystävä rakas vielä odottaisit?

      • minä

        ..miehiä löytyy, mut valitettavasti kauniin ulkokuoren takia ne yleensä haluaa seksiä..siis pelkkää..eli semmoiset häipyvät myös elämästä nopeasti..eli ei kiitos niille..ja jos löytäisin miehen tuolta livenä niin tuskin se heti haluais vauvaa pyöräyttää..=) ja ikää on tuossa toukokuussa 19..etten mä ainakaan liian nuori ole..omasta mielestä..ja sitä nuoruutta tuli elettyä ihan liiankin kanssa tuossa 13-16 veenä..enkä halua hoivata vain pikkuvauvaa vaan ihan pienestä vauvasta isoks lapseks asti..mun vauvakuumeeni ei kohdistu vain vauvaan vaan haluan myös nähä ekan koulupäivän, häät, kaiken..sen vauva ajan lisäks..=)


    • Vauvakuumetta vastaan!!!

      ...muidenkin kuin itsenne kannalta asioita! Miltähän kuvittelet siitä lapsiparasta sitten tuntuvan? Varmaan tosi irtonaista elämää kun äidillä ja isällä ei välttämättä ole mitään muuta yhteistä kuin se...
      Oletko varma että jaksat ihan yksin kasvattaa sen? Se deittipalstalta pokattu mies ei välttämättä ole sen kiinnostuneempi lapsesta... ja ihmettelen kyllä mikä mies tuollaiseen ryhtyisi oikeasti, kyllä hänellekin myöhemmin varmaan tulisi katumus päälle, etenkin jos lapsi olisi enemmän "sinun" kuin hänen ja hän tuntisi olevansa ulkopuolinen lapsen elämässä vaikka haluaisi toisin. JA kai sinäkin joskus oikean aviomiehen tms. haluat saada.. mitähän hän mahtaisi tuumata asiasta?
      Tuollaisesta saattavat kaikki tahot joutua myöhemmin kärsimään, etkä vähiten sinä itse, mikset siis odottaisi niin kauan että sinulla on sekä parhaat mahdolliset puitteet kasvattaa lapsi, yhdessä rakastamasi miehen kanssa, jos vielä silloin sitä haluat.

    • Dido

      itsekäs!
      Mun mielestä lapsen kuulus syntyä ehjään kotiin. Siis eihän maailmas oo näin yleisesti, mut se olis lapselle paras mahdollinen vaihtoehto kasvaa kypsäksi aikuiseksi. Siis jos vanhemmat eivät ole läsnä ja lapsi ei saa nähdä perheessä oikeata rakkautta vanhempien välillä, ei se ole mikään hyvä asia.
      Siis jos sä itsekäs ihminen haluat lapsen, niin mieti et mitä varten sen haluut!? Eikö sillo pitäs haluta tarjota parhaat mahdolliset olosuhteet pienelle ihmiselle...

      • nii

        lapselle pitää trajota se paras mahdollinen myös se vanhempien keskenäinen rakkaus..ja sehän mua estääkin tekemästä lasta jostain netisä bongatun kundin kaa..et ei tarvii huolehtii en aivot vielä toimii ja yritän jaksaa odottaa..=)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      894
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      828
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe