mitä jos laittaisin jonnekkin esim. cityn deitti.netiin ilmoituksen et haluaisin sieltä tietynlaisen miehen tekemään kanssani lapsen? olisko toi aivan liian törkeetä..? haluaisin sen miehen kyllä pysyvän lapsen elämässä..ettei se olis siis semmosta, et tehdään lapsi ja mies ei enää näkis sitä..kommenttia..
mitäs tästä sanotte..??
5
435
Vastaukset
- vastaus
etkö sä löydä muuten miestä vai miks sä tuohon deitti-hommaan aiot takertuu.???ihan ok homma,jso haluat pilata nuoruus vuotes hoivaamalla pikkuvauvaa. minkä ikänen oot?varmaan about 16...jos kyse on leikkimielisestä oman elämänpilaamisesta niin antaa mennä vaan--..!mut mitä jos ystävä rakas vielä odottaisit?
- minä
..miehiä löytyy, mut valitettavasti kauniin ulkokuoren takia ne yleensä haluaa seksiä..siis pelkkää..eli semmoiset häipyvät myös elämästä nopeasti..eli ei kiitos niille..ja jos löytäisin miehen tuolta livenä niin tuskin se heti haluais vauvaa pyöräyttää..=) ja ikää on tuossa toukokuussa 19..etten mä ainakaan liian nuori ole..omasta mielestä..ja sitä nuoruutta tuli elettyä ihan liiankin kanssa tuossa 13-16 veenä..enkä halua hoivata vain pikkuvauvaa vaan ihan pienestä vauvasta isoks lapseks asti..mun vauvakuumeeni ei kohdistu vain vauvaan vaan haluan myös nähä ekan koulupäivän, häät, kaiken..sen vauva ajan lisäks..=)
- Vauvakuumetta vastaan!!!
...muidenkin kuin itsenne kannalta asioita! Miltähän kuvittelet siitä lapsiparasta sitten tuntuvan? Varmaan tosi irtonaista elämää kun äidillä ja isällä ei välttämättä ole mitään muuta yhteistä kuin se...
Oletko varma että jaksat ihan yksin kasvattaa sen? Se deittipalstalta pokattu mies ei välttämättä ole sen kiinnostuneempi lapsesta... ja ihmettelen kyllä mikä mies tuollaiseen ryhtyisi oikeasti, kyllä hänellekin myöhemmin varmaan tulisi katumus päälle, etenkin jos lapsi olisi enemmän "sinun" kuin hänen ja hän tuntisi olevansa ulkopuolinen lapsen elämässä vaikka haluaisi toisin. JA kai sinäkin joskus oikean aviomiehen tms. haluat saada.. mitähän hän mahtaisi tuumata asiasta?
Tuollaisesta saattavat kaikki tahot joutua myöhemmin kärsimään, etkä vähiten sinä itse, mikset siis odottaisi niin kauan että sinulla on sekä parhaat mahdolliset puitteet kasvattaa lapsi, yhdessä rakastamasi miehen kanssa, jos vielä silloin sitä haluat. - Dido
itsekäs!
Mun mielestä lapsen kuulus syntyä ehjään kotiin. Siis eihän maailmas oo näin yleisesti, mut se olis lapselle paras mahdollinen vaihtoehto kasvaa kypsäksi aikuiseksi. Siis jos vanhemmat eivät ole läsnä ja lapsi ei saa nähdä perheessä oikeata rakkautta vanhempien välillä, ei se ole mikään hyvä asia.
Siis jos sä itsekäs ihminen haluat lapsen, niin mieti et mitä varten sen haluut!? Eikö sillo pitäs haluta tarjota parhaat mahdolliset olosuhteet pienelle ihmiselle...- nii
lapselle pitää trajota se paras mahdollinen myös se vanhempien keskenäinen rakkaus..ja sehän mua estääkin tekemästä lasta jostain netisä bongatun kundin kaa..et ei tarvii huolehtii en aivot vielä toimii ja yritän jaksaa odottaa..=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251258
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94894
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede22828Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat283723- 93717
- 109636
- 33617
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet129550