mitä jos laittaisin jonnekkin esim. cityn deitti.netiin ilmoituksen et haluaisin sieltä tietynlaisen miehen tekemään kanssani lapsen? olisko toi aivan liian törkeetä..? haluaisin sen miehen kyllä pysyvän lapsen elämässä..ettei se olis siis semmosta, et tehdään lapsi ja mies ei enää näkis sitä..kommenttia..
mitäs tästä sanotte..??
5
434
Vastaukset
- vastaus
etkö sä löydä muuten miestä vai miks sä tuohon deitti-hommaan aiot takertuu.???ihan ok homma,jso haluat pilata nuoruus vuotes hoivaamalla pikkuvauvaa. minkä ikänen oot?varmaan about 16...jos kyse on leikkimielisestä oman elämänpilaamisesta niin antaa mennä vaan--..!mut mitä jos ystävä rakas vielä odottaisit?
- minä
..miehiä löytyy, mut valitettavasti kauniin ulkokuoren takia ne yleensä haluaa seksiä..siis pelkkää..eli semmoiset häipyvät myös elämästä nopeasti..eli ei kiitos niille..ja jos löytäisin miehen tuolta livenä niin tuskin se heti haluais vauvaa pyöräyttää..=) ja ikää on tuossa toukokuussa 19..etten mä ainakaan liian nuori ole..omasta mielestä..ja sitä nuoruutta tuli elettyä ihan liiankin kanssa tuossa 13-16 veenä..enkä halua hoivata vain pikkuvauvaa vaan ihan pienestä vauvasta isoks lapseks asti..mun vauvakuumeeni ei kohdistu vain vauvaan vaan haluan myös nähä ekan koulupäivän, häät, kaiken..sen vauva ajan lisäks..=)
- Vauvakuumetta vastaan!!!
...muidenkin kuin itsenne kannalta asioita! Miltähän kuvittelet siitä lapsiparasta sitten tuntuvan? Varmaan tosi irtonaista elämää kun äidillä ja isällä ei välttämättä ole mitään muuta yhteistä kuin se...
Oletko varma että jaksat ihan yksin kasvattaa sen? Se deittipalstalta pokattu mies ei välttämättä ole sen kiinnostuneempi lapsesta... ja ihmettelen kyllä mikä mies tuollaiseen ryhtyisi oikeasti, kyllä hänellekin myöhemmin varmaan tulisi katumus päälle, etenkin jos lapsi olisi enemmän "sinun" kuin hänen ja hän tuntisi olevansa ulkopuolinen lapsen elämässä vaikka haluaisi toisin. JA kai sinäkin joskus oikean aviomiehen tms. haluat saada.. mitähän hän mahtaisi tuumata asiasta?
Tuollaisesta saattavat kaikki tahot joutua myöhemmin kärsimään, etkä vähiten sinä itse, mikset siis odottaisi niin kauan että sinulla on sekä parhaat mahdolliset puitteet kasvattaa lapsi, yhdessä rakastamasi miehen kanssa, jos vielä silloin sitä haluat. - Dido
itsekäs!
Mun mielestä lapsen kuulus syntyä ehjään kotiin. Siis eihän maailmas oo näin yleisesti, mut se olis lapselle paras mahdollinen vaihtoehto kasvaa kypsäksi aikuiseksi. Siis jos vanhemmat eivät ole läsnä ja lapsi ei saa nähdä perheessä oikeata rakkautta vanhempien välillä, ei se ole mikään hyvä asia.
Siis jos sä itsekäs ihminen haluat lapsen, niin mieti et mitä varten sen haluut!? Eikö sillo pitäs haluta tarjota parhaat mahdolliset olosuhteet pienelle ihmiselle...- nii
lapselle pitää trajota se paras mahdollinen myös se vanhempien keskenäinen rakkaus..ja sehän mua estääkin tekemästä lasta jostain netisä bongatun kundin kaa..et ei tarvii huolehtii en aivot vielä toimii ja yritän jaksaa odottaa..=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1154392Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k783190- 1001453
- 861316
- 92858
Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21696Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18693- 42677
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111653- 43639