Mikä teitä miehiä viehättää tuossa takaapäin -asennossa, kun useimmat teistä tuntuu sitä haluavan?
Takaapäin asento miesten mieleen
41
5268
Vastaukset
- fdsfsfdsdfssdf
kuinka laajaan tutkimukseen väitteesi perustuu.. siihenkö että olet susiruma ja kukaan ei halua katsoa pärstääsi vaan säälistä tuikkaavat sitten takaa ettei tarvitse katsella naamaasi ..
- cbnfhz zfhfng
Meillä taas minä haluaisin aina takaapäin, koska tuntuu parhaalta. Mies haluaisi, että inä olisin päällä, kun on hänelle kivointa. Hänellä on paljon naissuhteita menneisyydessä, ns iso otanta, ja kuulemma naisista ylivoimainen enemmistö haluaisi aina takaapäin. Minä itse en ole koskaan tavannut miestä, joka mieluiten ottaisibtakaapäin, yleensä olen kojdannut sellaisia silmiin tuijottelunhaluisia miehiä, jotka haluaa siksi kasvotusten. Tasan ei näköjään käy onnenlahjat tässäkään siis...
- perustava vietti...
pelkkä ajatus saa aikaan reaktioita kalsareissa. Useimmat miehet pitävät naisen per... pyl.. tuota takapuolta mahdottoman viekoittelevana ja hyvältä tuntuvalta, jo tunnusteltaessa ja kiinni painautuessa saati enemmässä. Mutta onhan miekkosiakin moneen junaan, joten tuskin kaikkiin pätee tämäkään arvio.
- nöy nöy
Siis minua ei ainakaan todellakaan viehätä! Pari kertaa olen meinannut kokeilla mutta kyllä hommat on siltä yöltä jääneet tekemättä kun sellainen helvatan tuju löyhähdys on noussut nenään että on meinannut yrjöt lentää. Enää en varmasti edes ajattele koko asiaa, YÖK!
- nainen.
Navetassako lehmien kanssa häärit?
- Kota poika
nainen. kirjoitti:
Navetassako lehmien kanssa häärit?
Kukas se siellä pitkästä aikaa.
- tosimies
takaapäin asentona on epäilyttävä ja naisen kannalta alistava, nöyryyttävähkö ja helposti menee sille sekstorille että nainen on antamassa siinä "persettä" miehelle.
Ongelma tulee tasa-arvosta. Nainen ei koe itseään tasa-arvoiseksi tuossa asennossa vaan on enemmänkin panopuuna?
Kunniallinen, trendikäs ja sivistynyt kunnontyttö ei tuollaista sulata. Ei edes epämääräisillä puheilla.
rakastelu on jotakin hienompaa ja toisenlaista!
Siinä tuli toinen fakta.
todellakin rakastelu on kasvotusten ja myös sellaista henkistä hyväilyä.
niin että seksi ja rakkaus kulkevat omia teitään.
rakkaus on sitä kun mennää käsikädessä ja seksi on sitä kun toista ulvotetaan.
tuon kun kertoo naiselle ja näyttää sen toteen niin alkaa tajutaettä rakkaus ja seksi eivät tarvitse olla sama asia. seksi on aikuisten leikkiä ja että seksi ei ole rakkaudesta pois, kun rakkauden huomionosoitukset tulevat eri aaltopituudella.
rakkauden määrää ei osoitetan seksillä ja sillä mihin nainen suostuu.
Seksi on enemmänkin luottamusasia ja siksi juuri tämä tietty henkilö on se seksikumppani. Hän rakastaa minua ja tekee seksissä kaikkea sellaista jolla toivoo tuottavan minulle nautintoa ja voin suostua mihin vain koska tiedän että olen turvassa. ja jopa toteuttaa omia fantasioitani.
hmm.rakkastelu on velvoite
sekstailu on vapautus.
itse pidän ja arvostan eniten kunniallisia tyylikkäitä naisia jotka eivät suostu takaapäin seksiin taistelematta.
kokemuksia on.
poikuus meni takaapäin, jolloin tajusin koko idean. Nainen oli mua nuorempi ja itsekin olin jo täysi-ikäinen. Nainen halusi kanssani seksiä ja vietteli minua, johon vastasin. Sängyssä minua odotti "perse", unelma sellainen. ja aloin väkertää miehen työtä.
seuraavalla kerralla sama juttu.
hä?
nii nainen ei halunnu rakastella mun kanssa ja siksi aina takaa. Nii siis kaltaiselleni uudelle tuttavuudelle ei anneta kuin takaa. Ja sainkin siis "vain" persettä. Olin siis koeajalla?
eli toimii se logiikka takaperinkin.
mutta aina kun minä olen iskenyt naista olen havainnut että seksiä on turha kuvitella takaapäin, koska se olisi irtoseksiä?
eli sama asia toisinpäin kuin poikuuteni menettäessä.
hän halusi vain irtoseksiä kun ei vielä tunnettu tarpeeksi.
takaapäin on vahvasti asema kysymys.
arvostan sitä ja hieman toivon että nainen alistuu minulle, eli antaa persettä.
kaikissa suhteissa tämä on otettu esille ja puheeksi ja nainen on tietenkin että ei käy.
aikansa kun sitä kitisee ja perustelee asian ja nainen huomaa että olen ihan mies paikallani, ni nainen on alistunut lopulta. Olkoon menneeksi!
Ja nainen valmistautuu leikkimään jotain pumpattavaa barbaraa ja ajattelee että eihän siihen kuole vaikka nyt ei niin hauskaa olisikaan.
Itse taas valmistaudun yllättämään naiseni ja osoittamaan että luottamus kannatti ja seksi takaapäin voi olla todella nautinnollista. Aion tehdä sen hyvin hellästi ja hienovaraisesti naista palvoen.
Nainen nelinkontin sängyllä on säälittävä näky ja ymmärrän että ihqdaani ei ole näkymästä erityisen innokas. Hän on kuin vanhapiika mattopyykillä laiturilla, yhyy...
suutelen hänen selkäänsä ja annan aikaa. hänhän on juuri se rakkaani.
sitten pusut pakaroille,selkääpitkin kohti niskaa.
len sopivasti päällä painona ja nainsen kädet tukevasti sängyllä ja suutelen niskaan, nainen ei pysty kunnnolla kiertelemään vaan joutuu alistumaan kutittavalle nautinnolle.
tilanne alkaa vapautua?
nainen tuntee olonsa huomioiduksi ja rakastetuksi ja totuus alkaa valjeta että asennolla ei ole väliä.
naiseni kädet väsyy ja hän painaa kasvot vuoteeseen ja kiertää kädet päänympäri kehdoksi.
enäähän ei tunne oloaan mattopyykkäriksi, vaan nythän on pahamainen panopuu. Takamus pystyssä omalla sängyllä ja oma ukko "pukilla"
-no ei paha, lienee naisen ajatus
ja näin nainen on opetettu takaapäin seksiin ja koen olevani mies.
voin määritellä vauhdin ja keskittyä omaan nautintooni ja nainen selkeästi viehättyy siitä että minä saan nautiskella hänestä. Naiselle tulee juuri se tuhma olo jota hän ei erityisemmin ole halunnut kokea, mutta vaikuttaa todella viehättävältä. (poikaystävä sai haluamaansa ja mikä parasta taitaa tykätä)
nainen on alistettuna mutta silti hän kokee itsensä erityiseksi, kyseessä on oma poikaystävä.
näin minulle on käynyt parissa suhteessa.
olen opettanut naisen antamaan persettä ja loppujen lopuksi se ei ole varsinkaan kauheata, miltei päinvastoin. rajat rikotaan ja ollaan avoimempia.
toinen naisistani ihastui jossainmäärin takaapäin seksiin ja kyllä sitä harrasteltiinkin.
silloin kun naisen takamus laskeutuu ja nainen on kuin sikiöasennossa ja pää peitetty tyynyin, oletan että hänellä on jotain omaa kivaakin.
että arvon naiset! arvostakaa takamustanne ja pitäkää siitä liikunnallista huolta, tosimiehissä on ripaus luolamiestä?
tosinainen antaa "persettä".
?- laalali
En tajunnu mitä mieltä loppujen lopuksi olit asiasta, mutta tällanen kolmikymppinen vuosia naimisissa ollut ainakin tykkää, että otetaan takaa päin ja jos vähän tuntuu alistavalta niin sehän on kiva sekin.
- nainen 44
No ohhoh, en viitsinyt edes kokonaan lukea, kun siitä ei oikein saanut mitään tolkkua.
Minä naisena en edes anna muuten kuin takaapäin, en ole koskaan sulattanut naamatusten sähläystä. Jos joku si tiiä tykkää niin se on hänen asiansa.
- uuuh
Eiks se naine olekkin se panopuu?
- Muutamia syitä
- Hyvä tulokulma
- Vapaat kädet rintojen ja häpyalueen hyväilyyn takaata
- Mahdollistaa erityisen syvän penetraation
- Asennossa penis osuu just oikeaan kohtaan (monien) naisten kannalta
- Vapaat kädet villiin menoon (esim. vetää hiuksista, läpsiä yms.)
- Tapauksista riippuen erinomaiset näköalat tästä asennosta - Doggy style
Ihan yksinkertaisesti, tuo takaapäin paneminen, naiminen ja nussiminen...
Se vaan on kerta kaikkiaan se kaikkein kiimaisin asento.
Eritoten varsinainen doggy style on oma suosikkini...
Siinä kun on sitä jotain alkukantaista ja "eläimellistä" =) - takaa toisen omaa
niin...kiva asento..ja kyll on käynyt niinkin että NAINEN vaatii saada tuossa asennossa
- mulla on snati
Takkoopäen on hyvä asento lyhytmyulukkusellekkii jos on takavittuinen akkaloonen.
- takaapäin pitkään
emäntä suorastaan vaatii panemaan takaa ja onhan siin huimat ja kiihottavat
näköalat ku toinen sormeilee ja nauttii. - meillä näin
Joo-o. Meidän tapauksessa asento on ainoa hyvä, tyydyttävä molemmille koska rouva on pullea ja herran hepissä ei kovasti ole kokoa...No, avioliitto ja rakkaus on kohdallaan ja koemme hurmoksellisia hetkiä jokatapauksessa!
- Kohtalotoveri
Mahtava viesti. Tästä jotenkin huokuu sellainen reipas rehellisyys ja samalla niin stressitön. Tätä kai se todellisuus on suurimmassa osassa pariskuntia. Harmittaa, kun keskustelut menevät vain siihen kullin kokoon ja yleensä siihen kuinka vitun iso se on ja kuinka naiset haluavat vain isoa.. ja kuinka iso voi vaan saada aikaan tuntemuksia.
Voi kun täällä olisi enemmän kaltaisiasi miehiä ja naisia. Silloin me oltaisiin siinä asian ytimessä ja puhuttaisiin asioista niiden oikeilla nimillä, kuten johdannossa luvataan.
- nikita--
Minä oon nainen ja mie ainakin tykkään kovasti saada takaapäin. Silloin penis menee syvälle ja juuri oikeaan kohtaan. Lisäksi se on sopivan alistava asento. Jos luottaa ja tykkää toisesta, niin se alistavuus on vain ihanaa. Joku sanoi täällä, että vieraille annetaan takaapäin ja rakastellessa sitten ollaan kasvokkain. Itse en välttämättä antaisi vieraille takaapäin. Tarvitsen siihen sen luottamuksen toiseen.
- mies35.
Kaikki naiset mitä olen nainut ovat pitäneet takaapäin naimisesta. Niitä on joku 60 kappaletta. Itse tykkään naida takaapäin. Koska naisen perse on kiihottava. On myös kiva hiplata joskus tissejä siinä samalla. P i l l u tuntuu parhaimmalta tässä asennossa ja seisoo hyvin. Lähetyssaarnaaja-asennossa naisen pillu ei tunnu niin hyvältä ja meinää lerssi lerpahtaa. Siinä ne tärkeimmät. Ja nykyinen naisystäväni tykkää erittäin paljon tästä asennosta. Kokemukseni mukaan kaikki naiset. Poikkeuksiakin taitaa olla.
- miehiä viehättää?
””Mikä teitä miehiä viehättää tuossa takaapäin -asennossa, kun useimmat teistä tuntuu sitä haluavan?”
Ei kai se ihan noin mene.
Lienee eräänlainen syys ja seuraus kuvio.
Alistumishaluiset naiset on pääsääntöisesti hyviä p…ja ja tykkäävät antaa takaapäin.
Eli me on opittu, että takaapäin haluavat naiset on parhaita ja siksi tosimiehet on oppineet haluamaan takaapäin.
Eli ei se ole asento joka on ilmiön aiheuttanut vaan takaapin haluavan naisen asenne - yks kokenut mies
Hyi, paskaperseen vaan näkee takaapäin.Vain sauna saunan lauteilla voi sylikkäin naida takaapäin.Muute ei. Rintoja tietenkin on parempi puristella takaapäin.
- Häh?
Miksi hän ei pyyhi persettään?
- Jack D
Häh? kirjoitti:
Miksi hän ei pyyhi persettään?
Niimpä! Omakohtaisella kokemuksella naiset pitää niin älyttömän hyvää huolta hygieniastaan että niiden persettä voi vaikka nuolla pelkaamatta törmäävänsä mihinkään paskaan.
- wwiksu
takaapäin asennossa ei tarvitse mennä peppuun vaan siihen toiseen, tajuatko?
- yks kokenut mies
Hyh . Se on eläimellistä. Haluan paljon seksiä, mutta muissa asennoissa,ei takaapäin eikä anaalissa.
- tooshy
Naisen selkä on kaunis katsella
- jotain.
Täällä nussitaan pitkään ja hartaasti ja siihen tarvitaan useita asentoja.
Päältä alta ja takaa on mulla ne suosikit ja tavallaan must juttu, joka on ikäänkuin pakko saada.
Herutukset ja loppukirit vedän yleensä aina takaa, koska siinä tulee se viimeinen paine kyrpään ja orgasmit ovat majesteetilliset.
Jos nainen ei suostuisi ilman muuta takaapäin asentoon, niin vaihtoon menee. En koe,että voi olla hyvää seksiä ilman doggya. - doggari
En tiedä mikä siinä on, mutta lähes poikkeuksetta se pimppi tuntuu tiukimmalta takaapäin työstettynä, monesti suorastaan ahtaalta tällaisesta ei niin jättiksen omaavalta miehestäkin. Ja kyllä kun naisen tuntee niin siinä takaapäin panemisessa on todellakin jotain alkukantaista kiimaa. Naiset lähes poikkeuksetta pitävät hieman kovemmista otteista tässä asennossa. Kokemus on se, että he nauttivat pienestä tuhmailusta, kuten siitä, että ottaa tukasta kiinni ja vetää päätä taaksepäin ja samalla vähän puhuu tuhmia. ja voi kun se mahla valuu sieltä peniksen ja pillun välistä. Tuo tukasta vetäminen voi kuulostaa äkkiseltään pahalta, mutta kun sen tekee kiimassa ja hyvänmaun rajoissa se on ihan jotain muuta. Tässä asennossa homma ei tunnu hempeilyltä eikä rakastelulta. Se on sitä lähetyssaarnajaa ja siinä asennossa minunkin kokemus on se, että pimppi itsessään tuntuu aika pehmeältä ja jotenkin liian vastaanottavaiselta. Toki se homma näinkin hoituu, mutta kyllä olen itsekin hieman kyllästynyt.
RAKASTELU YLEENSÄ ON IHANAA HALUKKAAN NAISEN KANSSA.
TAKAAPÄIN YHTYMINEN KIIMAISEEN LEMMENKEITAASEEN ON TAIVAALLISTA. SILLOIN PENIS MENEE TOSI SYVÄLLE NAISEN EMÄTTIMEEN.
OI KUN SAISIN PITKÄSTÄ AIKAA NAIDA KIIMAISTA KEIDASTA TAKAA PÄIN. SIINÄ NAINENKIN SAIS TÄYDELLISEN TYYDYTYKSEN...- lohjanmies
Kasvokkain kun panee menemään niin siinä tulee helposti kuuma on isommassa iho kontaktissa ja sitten tulee hiki vaikka se on normaalia seksissä että tulee kuuma :D Mutta takaapäin ei tule niin kuuma ja voi pitää kovempaa tahtia kun otat lantiosta tai perseestä kiinni ;) onneksi oma nainen haluaa yleensä loppu huipennukseksi takaapäin ja kunnolla että laukee oikein paineella hänen posliini pilluunsa ;)
- tagagi
Tuntuu ainakin tiukemmalta(en tiedä onko oikeasti tiukempi tässä asennossa), yltää naiseen paremmin ja kyllähän se näkykin kiihottaa..
Sit samalla pystyy hyväilemään eri lailla naista, just rintoja, lanteita.. Pidän vain siitä;)
Mut ei nyt tietenkään ole ainoa asento, mistä pidän. Et fiilisten(=molempien) mukaan.- rasvataan vaan
Ei persekään välttämättä aina tiukka akalla ole.
- exsää tiedä
se vaan tuntuu kiihottavalta koska eläimetkin tekevät siitä asennosta six se useimpia kiihottaa siin on se bojo
- jyhtbvgrfcdsx
Tä? Et se kiihottas siks kun eläimet tekee sitä? No, ei kai siinä.. :)
- y ntbvrc
Eipä siinä mikään juuri viehätä, ei kuulu suosikkeihini
- 1+13
Minua siinä ei kiihota tuhmailu tms, vaan yksinkertaisesti se, että olen ns. takapilluinen nainen ja emätin on erittäin voimakkaasti takaviistoon kallellaan - lähetyssaarnaajassa ei yhdenkään miehen elin osu siihen parhaaseen kohtaan. Koira-asennossa G-piste saa tarpeeksi kontaktia.
Miehille on ollut enemmän ongelmaa panna takaapäin, joko kalu lipsuu pois koko ajan tai sitten eivät muuten vain jaksa.
Niin, ja sitten jos saisi ne tukanrepijät ja läimäyttelijät raakattua pois - sellainen ei todellakaan innosta, häiritsee vain (pahimmillaan alkaa vituttaa). - oigtfre
No eipä siinä mikään juuri miellytä, ei kuulu suosikkeihini
- se viehättää
Ensisijassa siksi kun jaksan pisimpään ollessani takana.
- begfvwdc
Toi oli hyvä pointti
- ville vallaton
kattos kun sä et nää jos vaikka naurattais koko touhu
- Ottamistahan se on
Siinä asennossa mies voi tuntea olevansa se joka naisen ottaa. Todella siis alkukantainen olo tulee ja naisen peppu on kauneimmillaan hänen antauduttuaan otettavaksi takaapäin.
Pulskakin vatsa valuu alas, kiristäen vyötäröä kiilamaiseksi. Ei niin etteikö pulskemmatkin naiset viehättäisi, vaan lähinnä jos nainen itse häpeilee vatsaansa, tässä asennossa se ei näy ja nainen voi tuntea itsevarmemmaksi olonsa.
Mutta samalla kun saa "ottaa", pitää olla varovaisempi ettei naista satu takaa päin naiminen. Tarpeeksi kiihotuttuaan useimpia naisia ei tämä satu kuitenkaan, vaan pyytävät olemaan rajumpi jos mies varoo vähänkin.
Takaapäin pystyssä naiminen on vielä hieman liian tasa-arvoinen, jos nainen kaipaa täydellistä alistamista, siinä kun voi vielä liikkeillään vaikuttaa miltä tuntuu jne.
Täydellisen alisteinen asento on nainen vatsallaan, siinä ei voi tehdä mitään muuta kuin olla pantavana ja siis miehen "otettavana". Tottakai voi samalla nauttia ja monet naiset kokeekin uskallettuaan kokeilla tätä asentoa sen yhdestä parhaita asentoja. Jos alisteisuutta ei saa pilluun naimalla tarpeeksi, voikin mies siirtyä kakkosen puolelle, takuulla on edellistä alisteisempaa antautumista miehelle (niille naisille jotka siitä saa kiksejä)...
Kun puhun antautumisesta ja alisteisuudesta, sehän tarkoittaa samalla "ota sinä ohjat, minä vain nautiskelen", ei siitä että mies olisi henkisesti sen ylempänä kuin jumaloimansa nainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h292350- 1282293
- 1582054
- 351650
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201648- 511037
- 86995
- 18939
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24932- 114904