sanoo että kellekkään ei ole MITÄÄN terveyshaittoja tullut hitsauspajassa ja LÄÄKÄRIKIN ON TYÖNANTAJAN PUOLELLA!!!
Työterveys puolella kukaan mitään todellisista vaaroista, kerrotaan vaan ei saa katsoa suoraan valoa ja muuta tyhmää.
Ei savukaasuista mitään ole mainittu mitä aiheuttaa.
Nytpä kerron kuin mulle tuli oireita.
Happosen ja dublexin hitsausta oli mulla viisi vuotta ja oireita alkoi ilmetä parin vuoden jälkeen.
Nenästä alkoi niistäessä tulla verta kun hitsaushuurut ärsyttivät limakalvoja.
Tuntui kurkussa poltetta aivan kuin olisi närästänyt, eihän se ollut närästystä vaan nielu ja hengitystiet olivat ärtyneet hitsaus huuruista.
Seuraavana tuli vuoden sisään närästys kuvioihin, vaikka mitään ei noussut ruokatorveen sen enempi kuin ennenkään, enkä käyttänyt mitään särkylääkettä, elikkä nyt oli mahalaukku ärtynyt hitsaushuuru saasteesta, siitä närästys johtui mielestäni.
Pikku vinkki miten saattaisi voida ehkäistä närästys oireen kehittymistä hitsaushuurujen johdosta joita tulee paja olosuhteissa väkisinkin hengitettyä vaikka ei itse hitsaisikaan, niinpä EI PIDÄ niellä limaa mikä nousee nieluun ja suuhun, vaan se pitää räkiä lattialle. Sillä saa mahalaukun altistusta vähennettyä.
Tahtoi olla syönnin kanssa että piti vähän väliä syödä, kun syömällä pikkuisen, sai poltetta mahassa laantumaan mutta parintunni kuluttua polte tuli takaisin ja happamia ruokia ei tahtonut kestää ollenkaan.
Näin on tullut ajateltuna. Hitsaus pajasta se on johtunut kun kaksivuotta ilman hitsaamiskaryjä nielemättä kaikki vaivat ovat hävinneet pois
HITSAUS-TYÖTERVEYSHUOLLOSSA
RIEKKISEN MAFIA
2
1109
Vastaukset
- Sairash.
Pajaolosuhteis tulee tost kirkkaitten hitsauksesta myos perkeleesti otsonimyrkkyy. Se aiheuttaa esim. ihon kuivumista.
- päähän
raitis ilma maski päähän, niin kyllä ihmeellisesti muuttuu elämä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216845Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562333- 1471887
- 871281
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981085Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.91981- 72980
- 33863
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon159796