Kertokaahan kokeneet oireistanne!
Itselläni puhkesi atopia, ja urticaria työssäni käyttämien kemikaalien, ja stressin yhteydestä.
Iho on ihan hirveä, jos tulee "kohtaus"....
Kuumottaa, kutiaa, pieniä näppyjä korvien taakse.
Samoin mulla on päänahka ikäväntuntuinen, huulet kuumottavat.
Tulee noiuta niin sanottuja lehahduksia päivittäin.
Aamuisin iho on kauttaaltaan punakka.
No, oireita vaikka muille jakaa, voin jatkaa niitä, jos saadaan keskutelua aikaan.
Kiinnostaa, vain, millaisia oireita muilla on urticariasta (mulla ei juuri paukamia, vaan yleitä punoitusta, ja kutinaa/kuumotusta), atooppista ihoia, atooppista allergiaa kärsivät ovat kokeneet.
Itse alan olla aika loppu, kun ei näy asialle muutosta.
Allergia-arvo oli 1380, mutta lääkäri meinaa, et syynä on atopia, sillä testeissä ei ole vielä saatu kiinni allergeenia....kemikaaleja ei ole vielä tutkittu, ja mielestäni näistä juurikin pahimmat kasvonkuumotukset aina alkoi. Lääkärit vaan eivät oikeen saa aikaan tehdä juuri näitä terstejä, ja uutta aikaa saa aina odottaa kauan, nyt lähete ihotaudeille on tulossa kutsu sinne.
Nimim. rasvaa kehiin
Atooppinen iho/atooppinen allergia
3
551
Vastaukset
- allergiaepäily
Itse olen sairaslomalla mahdollisen kemikaaliepäilyn takia. Minulta ei ole otettu allergia arvoa verestä. Paheneeko oireet töistä? Minulla paheni. Urticariaa minulla ei ollut, mutta punoitusta oli. Ihottuma näpyt hankalia, ja töissä myös ilmestyi rakkoja. No ne alkoivat helpottaa sairaslomalla. Ei kannata altistaa itseään enempää kemikaaleille. Ettei tule pahempaa allergista reaktiota.
- sairastava.
Minulla on ollut atooppinen iho koko elämäni, mutta nyt sairaus on pahentunut ja erilaisia lääkkeitä ja rasvoja on n.20. Hoito vaatii aikaa ja sitoutumista.
sairastava. kirjoitti:
Minulla on ollut atooppinen iho koko elämäni, mutta nyt sairaus on pahentunut ja erilaisia lääkkeitä ja rasvoja on n.20. Hoito vaatii aikaa ja sitoutumista.
kärsivä täälläkin. Olen atoopikko ja kärsinyt jo vuosia ihottumasta käsissä. Tänään juuri kävin ihotautilääkärillä joka määräsi voiteita joka lähtöön. Sanoi kyllä ettei tämä minun ihottuma enää ole atooppista, mutta taustalla on merkitystä tähän. Katsotaan paraneeko koskaan... Kädet todella kipeet tällä hetkellä. En edes muista enää millaista on kun on terve iho!!! Ei tää oo kivaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest906485Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4544564Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1222499Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1372329Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t02091Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m261089En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su691010Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta53980- 95883
- 64776