Jälleen kesä-heinä-elok eli NELJÄNNES vuoden
viikonloput kiinni,5 vkoa kokonaan kiinni ja kun
avavaat se tapahtuu vasta klo.15
Perhana,paljon työttömiä,eläkeläisiä,vuorotöissä
käyviä joille hankalaa, jopa mahdoton aukiolo.
Mikä liikuntaPALVELU tämä on?
Kerttulan Liikuntahallin
9
854
Vastaukset
- hikinen sali
ÖÖÖ... Johtuisko siitä, että ei ole käyttäjiä. Kesällä liikutaan luonnossa ja nautitaan auringosta :-) Jopa työttömät, eläkeläiset ja vuorotyöläiset voivat käyttää näitä liikuntapalveluja, ne eivät ole sidottu aukioloon.
- kuokka & jussi
kyllä kuntosali treeni on tehokkainta lihaksille.
kiva kävelylenkkejä (ilman sauvoja tosin) on
tehdä sen päälle!
Antaa kaikkien kukkien kukkia! - aurinkoa
kaipaa! Kuntalaisille tarjottakoon palveluja
joihin puitteet valmiina.Ei kaikkia kiinnosta
persevako märkänä hölkätä koiranpaskaisilla
teillä ja pururadoilla!
- ei kertaakaan käynyt
Ei kaupungin työntekijöitä saa rasittaa.
Mua kiinnostaisi naisten punttisali. Mutta olen siis 53v ja kynnys liian korkea, johtuu ehkä tiedotusten ja mainnonnan puutteesta, mutta en kehtaa mennä heitä häiritsemään. - Hallilla muutenkin
Viikolla.19 pelataan jotain Homokyykkää lue= Salibandya,halli muilta kiinni,myös kuntosali kortin maksaneilta,aika liikuntapalvelua...
- maailmanmestaruus kisat
Odottele rauhassa, että hallilla järjestettäisiin painonoston MM- kisat. Aika kova suoritus Raision liikuntapalvelulta, saada maailmanmestaruus tason kisat raisioon. Hyvä Canada!!!
- liikuntapalvelua
maailmanmestaruus kisat kirjoitti:
Odottele rauhassa, että hallilla järjestettäisiin painonoston MM- kisat. Aika kova suoritus Raision liikuntapalvelulta, saada maailmanmestaruus tason kisat raisioon. Hyvä Canada!!!
nakata pihalle vuoroistaan jo maksaneet,olkoon kuinka hieno turnaus tahansa... Kaupungin olisi pitänyt osoittaa mahdollisuus harrastaa liikuntaa muualla ko.ajan
- vaihtoehtoja
tulisi kuntalaisille tarjota-terassilla dokaamiseen,miksi kerttulan liikuntahallin
ovet nahkeasti auki osin kokonaan kiinni NELJÄNNES vuoden ajan kesäkuu-
heinäkuu-elokuu.
Erinlaisten liikuntapalvelujen mahdollistaminen tarjoaisi kuntalaisille muunkin
vaihtoehdon kuin istumisen kaljalla eritteet lahkeessa! - 'säästökuurilla'
Nyhän pistävät tsaarin aikaisia perinteitä vaalien jälleen liikuntahallin ovet
VIIDEKSI VIIKOKSI säppiin...jos Raisio haluaa "säästää" pankaa koko kynän
terottaja ryhmä Kaupungin taloltakin kiinni!?
Itse näkisin että kunnalle tulisi loppukädessä edukkaammaksi tarjota VUODEN
YMPÄRI liikuntapalveluja,mutta Raision brändiin tämä ajattelu tapa ei ole ikinä
sopinut.Syyskuun alussa korjataan KALLIILLA vahinkoja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä891839Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2771703Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2921470Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1751379- 51957
- 56957
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em70937- 66914
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40901Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤52888