Oikotie Helvettiin?!

somebody called angel

Mun elämä ei ole paras mahdollinen,mun isä ja äiti riitelee jatkuvasti ne riiteli nyt viimeksi jotain 2 kuukautta sitten ne on pari päivää sovussa ja taas,mä pärjään koulussa ja muuten ok,mutta jos kavereita ei ois oisin jo tappanut itteni!kiitos siitä että elän kuulu mun kamuille...muita joilla on tälläisia ongelmia?

7

455

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pahempaakin löytyy.

Siis jos sulla ei ole muita ongelmia kuin että sun isä ja äiti riiteli kaksi kuukautta sitten niin mä voin kertoa että sulla ei ole ongelmia juuri lainkaan. Elä omaa elämääsi äläkä välitä aikuisista koska ne ei tiedä mitä elämällään tekisivät. Nauti vaan kaikesta hyvästä ja kavereiden seurasta. Siitä se aurinko lähtee paistaan.

• haavoittunut enkeli

mieti nyt vähän! mun isä ja äiti tappeli koko ajan ja ne eros. isä tapettiin ku mä olin kuuden ikäinen. paras ystäväni joutu sijais perheeseen toiselle puolelle suomee! poika ystävä kuoli... mut mä jatkan elämää eteen päin. en ees harkitte mitään itsareita enkä mitään sinne päinkään! siis sehän on säälittävää! mä vedin kaveria turpaan kun se puhu tommotteita!! sitä paitti toi on lievää kun mutsi ja faija tappelee, on monien muittenkin perheessä tommotteita tapauksia!!! se oli vähän eri asia jos isä tai äiti hakkais lastansa...

• -mari-

no mulla melkein sama tilanne...paitsi mulla porukoilla se meni niin pitkälle että ne eros...!I KNOW HOW YOU FEEL!!!usko pois se ei tuu olemaan herkkua jos ne eroo...BELIEVE ME...

• =oD

isän ja äidin riitojen takia
      mielisairaalaan
      mutta selvisin siitä
      se on kalvavaa pelkoa
      kun ne tappelee
      sitä ei voi kuvailla

• mummeli

Olen jo aikuinen.Lapsenikin on aikuisia.Eksyin tänne ihan vahingossa.Tuntuu pahalta lukea miten huonoja vanhempia on nykyajan lapsilla.Mihin tämä maailma on menossa.Millaisia aikuisia kasvaa näistä nykyisistä lapsista.Minulle tuli huono omatunto oman sukupolveni puolesta.Minun sukupolveni on kasvattanut väärin teidän vanhempienne sukupolven.Silloin tuli muotiin vapaa kasvatus.Tätä se on saanut aikaan.Nykyään ei taida olla mitään kasvatusta,koska teidän vanhempanne ovat itsekkäitä ja hakevat vain itselleen helppoa elämää, eivätkä jaksa olla kiinnostuneita lastensa hoidosta ja kasvatuksesta.Me nykyiset isovanhemmat olemme siihen syyllisiä.Me kasvoimme suurissa perheissä ja puutteessa ja sitten halusimme antaa lapsillemme kaikkea sitä mitä ilman itse olimme jääneet.Kasvatimme heistä itsekkäitä,laiskoja ja omaa vapauttaan rakastavia.Antakaa meille anteeksi.Me olemme syyllisiä.Ottakaa kuitenkin opiksi ja yrittäkää te kasvattaa omat lapsenne paremmin.Antakaa kuitenkin vanhemmillenne anteeksi ja yrittäkää yhdessä neuvotella asioista.Jumala siunatkoon teidän elämäänne kaikesta kurjuudesta huolimatta.

• pähkinä

Tiedän miltä susta tuntuu. Koin itse saman ala-asteen ekoilla luokilla.. Sitä menee pikkuhiljaa palasiksi sisältä... Yritä pärjätä ja keskittyä omaan elämään. Älä anna epäreilujen aikuisten pilata sitä!

• tuskassa mukana

jos joskus tuntuu ettet enää halua elää, niin yritä miettiiä edes sitä, kuinka pahaolo kavereillesi tulisi, jos tekisit "sen". Tuo vinkki auttoi kerran jo ennenkin kun ystävälläni oli elämän loppu mielessä. kun pääsen uuteen alkuun, uskon elämäsi olevan enemmän kuin elämisen arvoista!! Onnea jaksamiselle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      110
      7100
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4631
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      59
      4567
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      50
      3753
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3718
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      204
      3666
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      26
      3253
    8. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      50
      2683
    9. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      36
      2399
    10. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2118
    Aihe