Mitä Punkaharjulla on
Entä miinuksia -
Omat vaatimukset olisi: Luonto (metsä ja vesistö) lähellä, koska rakastan koiran kanssa lenkkeilyä.
En käy kapakeissa, joten niiden palveluja en tarvitse.
Joku kauppa voisi olla lähellä, kirjasto, terveyspalvelut, apteekki, uimaranta, rautatieasema ja linja-autoasema. Onko työvoiman palvelukeskus Savonlinnassa, entä Kela.
Millä alueella olisi mukava asua, ajattelin rivitaloasuntoa.
Kiitos asiallisista vastauksista =)
Onko Punkaharju hyvä paikka asua?
2
790
Vastaukset
- 25-vuotta Punkaharjulla
Punkaharjulla on kaunis luonto noin pääosin. Mitä nyt poislukien esim. sataman seutu on aika kauhea. Vettä on ympärillä reilusti mistä paljon veneilevänä pidän kovasti. Uimarantoja on ihan mukavasti (kirkkoranta, uimalaitos, ala-aste). Toisaalta veden runsaus rajoittaa aivan keskustan tuntuman ulkoilumahdollisuuksia kesäisin. Mutta 10 kilometrin säteellä löytyy hyviä ulkoilupaikoja.
Keskustasta löytyy kolme kauppaa, joista S-Market uusimpana ja suurimpana paras. Sieltä löytyy myös kirjasto sekä linja-autoasema, joka on nykyään Shellillä. Kiskopussilla pääsee Parikkalaan tai Savonlinnaan.
Mukavin paikka asua olisi tietysti jokin rannalla olevista rivitaloista, mutta hinnat ovat tietysti vähän kovemmat.
Kaiken kaikkiaan mukavan rauhallinen paikka asua, itse ainakin hyvin viihtynyt täällä.- Nimetön
Kiitos, kun vastasit =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli214638Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103284Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403137IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462549Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas851242Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2571123- 791099
- 561092
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3921067Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E200966