ainakin yksi härkämies on....

mieshuora

ei ajattele mitään muuta kuin p***un saamista tunteet ovat kuin valokatkaisijat joko ne on päällä tai ei. Varattunakin etsii jo seuraavaa uhria jonka pokata heti eron jälkeen...herää kysymys oliko suhteessa rakkautta hänen puoleltaan ollenkaan? Tietää kyllä miten naiset isketään mutta naisten pitäminen on sitten ihan eri juttu!! En todellakaan ole katkera koska en ole seurustellut härän kanssa mutta merkille olen laittanut härkäystäväni touhut...säälittävää touhua härältä ja sääliksi käy kohteita! Sanon kyllä joskuks vielä suoraan päin sitä vittumaista turpaa...että miten säälittävää touhua sellanen hänen harrastamansa toiminta on!!! GRRR!!! EN yleistä kaikkia härkiä mutta tämä minun miesystäväni ainakin on mieshuora! Puhuin siis vain yhdestä yksilöstä.

13

1692

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "ystävä"?

Ihmetellä täytyy.

• opi ikinä

joten sinuna pysyisin kaukana siitä ettei sinua luulla samanlaiseksi paskaksi.

• ++++++++++

Täytyy sanoa että olen kanssasi samaa mieltä.Seurustelin härkä"miehen"kanssa 7 vuotta ja opin siinä ajassa mikä on miehiään.Alkuajan pystyi olemaan 5 vuotta uskollinen mutta sitten...härkämies saa itse olla uskoton mutta jos härkänainen vilkaiseekaan muita miehiä niin siitä tulee mustasukkaisuusdraama.Valehtelu luonnistuu myös erittäin hyvin....Luottamus on mennyt nyt härkämiehiin:-)

• ==========

Hei mä taidan tunteet ton tyypin?!!!!!Asuuko kyseinen henkilö Hesassa ja liikkuu veneellä,moottoripyörällä,uiden,kävellen......
      Tosi paska tyyppi

• Mitä minun täytyy.............

Kyllä täältä entisestä Suomen pääkaupungista löytyy myös tuntomerkkeihin sopiva. Mä en hänestä kovin kauniita ajattele, muutaman vuoden seurustelun jälkeen, miten joku saakin toiselle niin pahan olon????? No ei kun kiertoon niin voi huseerata ja pitää seuralaispalveluaan yllä ja (alla hih).Äidinpikkupoika joka ei ajattele kuin sillä.Härkämiehet on outoja otuksia, ei ikinä ennää

• hyssykät!!

kyllä näitä mieshuoria löytyy joka horoskoopissa ja joka merkissä, itsekkin olen härkä tosin nainen ja tunnistan nuo piirteet itsessäni
        Voin kertoa teille että kyllä se härkämies kuin nainenkin osaa uskollinen olla, sitten kun sen oikean löytää.
        Ilmeisesti te ette ole niitä olleet, koska noin katkerasti pitää vuodattaa.

Ja huorista puheenollen..... härät on niistä vähäisempiä jos vertaa teidän muiden merkkien huoraamiseen. Niin naisten kuin miestenkin

Joten turvat kiinni saatana.

• paskaa koko sakki

toiset osaa vaan piilottaa reissunsa niin hyvin ettei akka kotona osaa aavistaa missä ukko on ollut ja sitten lepertelee akallensa niin että toinen luulee olevansa hänelle kultaakin kalliimpaa, oma veli on härkä ja en ole pitänyt mitään yhteyttä häneen koska hävettää sellainen valehtelija ja vaimonsa petturi. hyi olkoon koko härät.

• näitä

kusettajia löytyy kaikista ihmisistä ja kaikista horoskoopeista

Härille voin nostaa hattua siinä mielessä että meitä ei niin helposti kuseta ja höynäytetä ja osataan nostaa siinä vaiheessa kytkintä kun alkaa menee mauttomuuksiin asiat.

Mikäpä olisikaan niin ihanaa kun Härät joita voisi kusettaa/pettää/hyväkskäyttää ym. ym.

Oliskohan maailma sitten paras paikka elää teille?

• kuules tulee

pitää yhtä, veri on vettä sakeampaa, hyi olkoon Sinua!

Mistä tiedät millanen akka veljelläsi on?

• Meuhkaajat

Härkä on härkä ja muut on mitä ne on! Härkä tekee mitä se tahtoo ja muut tekee mitä ne luulee osaavansa;)

• nähnyt

Härkä tekee tietysti aina mitä haluaa.. etenkin ukkohärkä ja voi ku se lopuski astuu omaan paskaansaa ha hii ha .... ku kuiteski ne on suurin osa päästä vialla eikä sitä aivotoimintaa.. valitsevat aina väärän tien kun yrittävät aina hyötyä ämmistään, ja kun ylittävät 40vuoden iän hups ovat veloissa pankkitili näyttää nollaa ylivelkaantuneita.... monelle akalle kakaroita ,ja aina vaan alaspäin mennään mutta härän ominaispiirrehän on minä olen vain olemas muut palvelkoon kuten myös leijonamiehet.... eli minusta härkämies ja leijonanainen sopii yhteen sitä nautittava katsoa sivusta kun kumpikin syö toisensa loppuun vuosien saatossa... on vain se alusta asti seksi mikä pelaa muu ei pelaa....ja tietenkin härkänainen ja leijonamies myös niin muitten ei tarvii kärsiä näitten ylimielisestä minä vain olen olemassa tyylistä... löytäkää toisenna ....

• 18+7
        nähnyt kirjoitti:

Härkä tekee tietysti aina mitä haluaa.. etenkin ukkohärkä ja voi ku se lopuski astuu omaan paskaansaa ha hii ha .... ku kuiteski ne on suurin osa päästä vialla eikä sitä aivotoimintaa.. valitsevat aina väärän tien kun yrittävät aina hyötyä ämmistään, ja kun ylittävät 40vuoden iän hups ovat veloissa pankkitili näyttää nollaa ylivelkaantuneita.... monelle akalle kakaroita ,ja aina vaan alaspäin mennään mutta härän ominaispiirrehän on minä olen vain olemas muut palvelkoon kuten myös leijonamiehet.... eli minusta härkämies ja leijonanainen sopii yhteen sitä nautittava katsoa sivusta kun kumpikin syö toisensa loppuun vuosien saatossa... on vain se alusta asti seksi mikä pelaa muu ei pelaa....ja tietenkin härkänainen ja leijonamies myös niin muitten ei tarvii kärsiä näitten ylimielisestä minä vain olen olemassa tyylistä... löytäkää toisenna ....

pihalla kuin lumiukot. Kummallista sakkia kun uskotte horoskooppeihin. Kyllä maailmassa kusetettavia riittää, olette siitä elävä todiste.

• heh hee
        18+7 kirjoitti:

pihalla kuin lumiukot. Kummallista sakkia kun uskotte horoskooppeihin. Kyllä maailmassa kusetettavia riittää, olette siitä elävä todiste.

samaan kastiin, sillä olethan täällä lukemassa näitä kirjoituksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      295
      6757
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2059
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1797
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1277
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1180
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1146
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      53
      1057
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1031
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      972
    Aihe