JyP on tavoittelemassa mestaruutta SAPKOlaisen Jarkko Immosen johdolla.
Eli kun hurratte Jypille ja Immoselle, tunnustatte että SAPKO ON PARAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SaPKo finaalissa
12
416
Vastaukset
- Hirttomies
Tähän ovat myös havahtuneet NHL-kaukalot ja ovat kiireellä alkaneet vahvistamaan kaukalon laitoja kuullessaan SaPKon harjoituksissaan laukoneen laitojen läpi ja hartoitusvastustajien lentäneen kahvioon saakka!
- SavonKUNINGAS.
SavoRULES esiintyy. Äitylin pikku peräkamarin poju
http://www.youtube.com/watch?v=6nE8hYZzimMHeinolan pelle saanut näköjään videokameransa kuntoon. Ja heti piti tietty kuvata sillisormia persereijässä.
- Nauraja.
SavoRULES kirjoitti:
Heinolan pelle saanut näköjään videokameransa kuntoon. Ja heti piti tietty kuvata sillisormia persereijässä.
omista mieltymyksistäs pelle Rulle. Tietääkö äitis, että olet homo? Saa äitylis lisää hävettävää, tosin hänele selviäisi miksi et ole kiinnostunut naisista etkä sellaista tuo näytille. Olet SavoRULES noloista noloin. Bua hah hah haaaaaaa!!!!!
- Hirttomies
Nauraja. kirjoitti:
omista mieltymyksistäs pelle Rulle. Tietääkö äitis, että olet homo? Saa äitylis lisää hävettävää, tosin hänele selviäisi miksi et ole kiinnostunut naisista etkä sellaista tuo näytille. Olet SavoRULES noloista noloin. Bua hah hah haaaaaaa!!!!!
Vaikka Pääsiäinen on tulossa, sillä Natalia Rouvasi taas haluaa osansa Suklaa-Sedältä ja orastava rakkautesi saa taas RAVistimen pikku-tipun värisemään haalareissasi ja mämmin valumaan lahkeesta onnesta täyteläisenä, peittäen ja kuorruttaen samalla suklaamunan piilosille.
- Heh heh...
Hirttomies kirjoitti:
Vaikka Pääsiäinen on tulossa, sillä Natalia Rouvasi taas haluaa osansa Suklaa-Sedältä ja orastava rakkautesi saa taas RAVistimen pikku-tipun värisemään haalareissasi ja mämmin valumaan lahkeesta onnesta täyteläisenä, peittäen ja kuorruttaen samalla suklaamunan piilosille.
lampolassa. Sulla ei taida taaskan olla lääkitys kunnossa. Kannattaisi tuollaisen turhan tyypin harkita itsensä lopettamista. Olet taakka yhteiskunnalle ja äitylillesi.
- Hirttomies
Heh heh... kirjoitti:
lampolassa. Sulla ei taida taaskan olla lääkitys kunnossa. Kannattaisi tuollaisen turhan tyypin harkita itsensä lopettamista. Olet taakka yhteiskunnalle ja äitylillesi.
Että Natalialla on kova taakka ja häpeä koko Pääsiäisen kantaa-lutkuttaa Heinolan RAVistimen "nahkasuklaamunaa" leuvoissa. Onneksi varmaan jaksaa, kun on harjoitellut Hubba-Puppa purukumilla pääsiäistä varten
- Hohhoijaa...
Hirttomies kirjoitti:
Että Natalialla on kova taakka ja häpeä koko Pääsiäisen kantaa-lutkuttaa Heinolan RAVistimen "nahkasuklaamunaa" leuvoissa. Onneksi varmaan jaksaa, kun on harjoitellut Hubba-Puppa purukumilla pääsiäistä varten
erehdyin taas vastaamaan sulle ääliö. Sitä ei tule enää tapahtumaan. Laita hame päälles neiti...buah hah hah haaaa....
- Hirttomies
Hohhoijaa... kirjoitti:
erehdyin taas vastaamaan sulle ääliö. Sitä ei tule enää tapahtumaan. Laita hame päälles neiti...buah hah hah haaaa....
Tekemää edehdystä. Pistä pääsi kusipottasi kahvan sisään ja kuristu - tilanne korjattu.
- Oikeassa olet!
hyvin olet nimimerkkisi (SaPKo is pest) valinnut. Pest on suomeksi loinen, tuhoeläin ja myös rutto!
Ei auta kuin olla samaa mieltä kanssasi!- SM-liiga...
Iso paise perseessäsi on niin valtava, että parturiin mennessäsi heikkonäköinen vanha ammattiparturi aloitti pyöreään paiseeseen jakauksen teon!
- Jepjep**
Paitsi että kyllä Kärpät vie taas pojan kotiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201081- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514