Katriilta uutta syksyllä!

r.moore

Katri on levyttämässä syksyllä ilmestyvää "uudenlaista iskelmälevyä uuden ja nuorekkaan muusikkojoukon kanssa". Näin mielenkiintoista lukee uudessa Eevassa ja Seurassa. Hienoa, varmaan saamme kohta puolin kesäsinglen kuultavaksemme ja eikun katsomaan myös KesäDiiva- showta. Upeaa, upeita kuvia myös noissa lehdissä.

19

1118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katri-fani

      En ole kiireeltäni ehtinyt kyseisiä lehtiä lukemaankaan! Hienoa, että Katrilta on tulossa uutta. Olen hieman huolestuneena seuraillut sitä hiljaiseloa, joka on Katria ympäröinyt viime aikoina. Toivottavasti onnistun pääsemään jollekin Katrin keikoista, vaikkapa sitten kesällä...

    • ????

      Olisikohan kenties uusi tuottaja Katrille Mika Toivonen, silloin on luvassa hyvää kuunneltavaa mikäli näin on. Jäädään odottelemaan

      • occo

        Katrin pitkäaikainen tuottaja Esa Nieminen sanoi Katrilla olevan vainua hittipotentiaalin suhteen, mikä laulu puree ja mikä ei, mikä sopii hänelle ja mikä ei. Tätä olemme saaneet iloksemme todeta. Totesi samalla että Paula Koivuniemellä on sitä taas vähemmän. Ehkä Esa on tyhjentänyt pajatsonsa ja on oikein että välillä muutkin tuottavat molempia. Paulahan on onnistunut viimeisimmillä levyillään ihan hyvin hittienkin suhteen.

        Mika Toivanen on myös huippuhyvä tuottaja. Vaan ounastelen että Katri on löytänyt vielä yllättävämpiä tuottajatahoja ja yllättää meidät jälleen jollakin ihan uudella jutulla joten jännää on luvassa. Katri osaa viedä iskelmägenreä eteenpäin, hänellä on hyvä nenä uuden löytämisessä. Jotkut eivät ole sitä ehkä huomanneet tai ovat eri mieltä, tai kuin vasta näin jälkeenpäin. Odottamisiin siis!


      • luulenpa että
        occo kirjoitti:

        Katrin pitkäaikainen tuottaja Esa Nieminen sanoi Katrilla olevan vainua hittipotentiaalin suhteen, mikä laulu puree ja mikä ei, mikä sopii hänelle ja mikä ei. Tätä olemme saaneet iloksemme todeta. Totesi samalla että Paula Koivuniemellä on sitä taas vähemmän. Ehkä Esa on tyhjentänyt pajatsonsa ja on oikein että välillä muutkin tuottavat molempia. Paulahan on onnistunut viimeisimmillä levyillään ihan hyvin hittienkin suhteen.

        Mika Toivanen on myös huippuhyvä tuottaja. Vaan ounastelen että Katri on löytänyt vielä yllättävämpiä tuottajatahoja ja yllättää meidät jälleen jollakin ihan uudella jutulla joten jännää on luvassa. Katri osaa viedä iskelmägenreä eteenpäin, hänellä on hyvä nenä uuden löytämisessä. Jotkut eivät ole sitä ehkä huomanneet tai ovat eri mieltä, tai kuin vasta näin jälkeenpäin. Odottamisiin siis!

        Tuottaja voisi olla myös Kerkko Koskinen. Hänen kättensä jälkeä on tämä kaunis ja tunteikas Elämänlangat. Jos nyt ryhdytään tähän arvausleikkiin :))


      • samaa...
        luulenpa että kirjoitti:

        Tuottaja voisi olla myös Kerkko Koskinen. Hänen kättensä jälkeä on tämä kaunis ja tunteikas Elämänlangat. Jos nyt ryhdytään tähän arvausleikkiin :))

        ja kävi mielessä myös pekka ruuska.ootellaan ja uskoisimpa,että katri tekee meille taas loistavan levyn.hyvää kevättä katrille ja faneille.


      • s möttönen
        samaa... kirjoitti:

        ja kävi mielessä myös pekka ruuska.ootellaan ja uskoisimpa,että katri tekee meille taas loistavan levyn.hyvää kevättä katrille ja faneille.

        pekka ruuska on ollut käsittääkseni koko ajan jonkilainen levy-yhtiössä taustavaikuttaja katrille, olen käsittänyt. siis jotain uutta vaikkapa "vie minut"- tyyliin joka aikoinaan tuli yllätyksenä.


    • odotusta

      tämä sitten! Kuten lehtijuttu kertoo ihan uutta tulossa Katri Helenalta.

      • Pasi K.

        Levy-yhtiön Warner Musicin nettisivuilla mainitaan Katri Helenan tulevan albumin ilmestymispäivämääräksi 18.11.


      • se lukee kun
        Pasi K. kirjoitti:

        Levy-yhtiön Warner Musicin nettisivuilla mainitaan Katri Helenan tulevan albumin ilmestymispäivämääräksi 18.11.

        tuon Warnerin sivut ovat niin vanhanaikaiset ja raskaat että ei juuri viitsi aukaista. Köyhemmilläkin levy-yhtiöillä on paremmat sivut. Kuinhan ne Katristakaan osaavat huolehtia kun meille yleisölle on noin huonot sivut?


      • Pasi K.
        se lukee kun kirjoitti:

        tuon Warnerin sivut ovat niin vanhanaikaiset ja raskaat että ei juuri viitsi aukaista. Köyhemmilläkin levy-yhtiöillä on paremmat sivut. Kuinhan ne Katristakaan osaavat huolehtia kun meille yleisölle on noin huonot sivut?

        Totta, Warnerin sivulta on aika hankala löytää tuota tietoa. Se on alkusivulla hieman puolenvälin alapuolella vasemmalla olevassa kohdassa "Tulevat julkaisut", siitä kohdistinta alaspäin kunnes tulee päivämäärä 18/11, levyn nimi ei vielä ole näkyvissä.


      • Katrin kuuntelija
        Pasi K. kirjoitti:

        Totta, Warnerin sivulta on aika hankala löytää tuota tietoa. Se on alkusivulla hieman puolenvälin alapuolella vasemmalla olevassa kohdassa "Tulevat julkaisut", siitä kohdistinta alaspäin kunnes tulee päivämäärä 18/11, levyn nimi ei vielä ole näkyvissä.

        Joo, kiitos tiedosta. Oiskohan ollut, että Katri olisi itse sanonut iltapäivälehdessä, että levy ilmestyy marraskuun ensimmäinen päivä, mutta hyvä noinkin. Kiva olisi tietää, milloin eka sinkku ilmestyy radioihin. Ja muuten, ihan mielenkiinnosta, onko kirjoittaja ehkä sama Pasi, joka on myös Paula Koivuniemen palstalla? Itse olen siellä Paula-fani, mutta pidän myös Katri Helenan musiikista.


      • Pasi K.
        Katrin kuuntelija kirjoitti:

        Joo, kiitos tiedosta. Oiskohan ollut, että Katri olisi itse sanonut iltapäivälehdessä, että levy ilmestyy marraskuun ensimmäinen päivä, mutta hyvä noinkin. Kiva olisi tietää, milloin eka sinkku ilmestyy radioihin. Ja muuten, ihan mielenkiinnosta, onko kirjoittaja ehkä sama Pasi, joka on myös Paula Koivuniemen palstalla? Itse olen siellä Paula-fani, mutta pidän myös Katri Helenan musiikista.

        Joo, sama heppu olen. Pidän Katri Helenankin musasta, vaikka enemmän olen kirjoitellut tuonne Paulan palstalle. En vielä tiedä koska Katrin uusi sinkku tulee radiosoittoon.


      • löysinpä vihdoin
        Pasi K. kirjoitti:

        Totta, Warnerin sivulta on aika hankala löytää tuota tietoa. Se on alkusivulla hieman puolenvälin alapuolella vasemmalla olevassa kohdassa "Tulevat julkaisut", siitä kohdistinta alaspäin kunnes tulee päivämäärä 18/11, levyn nimi ei vielä ole näkyvissä.

        tuon Warnerin uutuudet minäkin. Sekava sivu ja enemmän mainostavat vain tätä teini-trättäräätä siellä. Katrin levyn nimi on vielä näköjään salaisuus :D ja kun hän esitti Diiva-kierueellaan ainakin neljä kappaletta tulevalta levyltään, voi nimi olla mikä tahansa, kappaleet ainakin ovat klassikkotavaraa. Ja kerrassaan myös mielikuvitusta kutkuttavia tarinoita... Yllätyksenä mulle on että Laura Voutilaiseltakin tulee uusi levy ja nyt tämän yhtiön kautta...


      • poika ja kahvikuppi
        löysinpä vihdoin kirjoitti:

        tuon Warnerin uutuudet minäkin. Sekava sivu ja enemmän mainostavat vain tätä teini-trättäräätä siellä. Katrin levyn nimi on vielä näköjään salaisuus :D ja kun hän esitti Diiva-kierueellaan ainakin neljä kappaletta tulevalta levyltään, voi nimi olla mikä tahansa, kappaleet ainakin ovat klassikkotavaraa. Ja kerrassaan myös mielikuvitusta kutkuttavia tarinoita... Yllätyksenä mulle on että Laura Voutilaiseltakin tulee uusi levy ja nyt tämän yhtiön kautta...

        voi kunpa Kerkko Koskinen olisikin levyn tuottajana ja tekisi 50 % lauluista! Pekka Ruuskakaan ei pöllömpi vaihtoehto.
        Katri on suosittu jopa homoravintola dtm:ssä ja odotettu vieras syksymmällä! :))


      • jaskan kaveri
        Pasi K. kirjoitti:

        Joo, sama heppu olen. Pidän Katri Helenankin musasta, vaikka enemmän olen kirjoitellut tuonne Paulan palstalle. En vielä tiedä koska Katrin uusi sinkku tulee radiosoittoon.

        Siinä olisi hyvä sinkku, tai sitten salaisuus. tai mitä kaikkeaq muuta sieltä onkaan tulossa. Pasi voisi rohkeana kysyä että eikö sinkkua jo saataisi jakeluun tiedostona ja levynä. :)


      • Pasi K.
        jaskan kaveri kirjoitti:

        Siinä olisi hyvä sinkku, tai sitten salaisuus. tai mitä kaikkeaq muuta sieltä onkaan tulossa. Pasi voisi rohkeana kysyä että eikö sinkkua jo saataisi jakeluun tiedostona ja levynä. :)

        Enpä ole ainakaan vielä kysellyt, huomasin viestisikin vasta nyt :) Mutta Cdon.com-sivustolta huomasin, että marraskuussa ilmestyvällä "Tulet aina olemaan" -albumilla on 10 kappaletta, jotka ovat:

        1. Salaisuus, 2. Hei laulaja, 3. Tulet aina olemaan, 4. Laiva, 5. Helmet taivaan, 6. On täysikuu, 7. Jos rakastat vähän, 8. Soita kitaraasi, 9. Se on niin väärin & 10. Elämänretki.


      • jaskan kaveri
        Pasi K. kirjoitti:

        Enpä ole ainakaan vielä kysellyt, huomasin viestisikin vasta nyt :) Mutta Cdon.com-sivustolta huomasin, että marraskuussa ilmestyvällä "Tulet aina olemaan" -albumilla on 10 kappaletta, jotka ovat:

        1. Salaisuus, 2. Hei laulaja, 3. Tulet aina olemaan, 4. Laiva, 5. Helmet taivaan, 6. On täysikuu, 7. Jos rakastat vähän, 8. Soita kitaraasi, 9. Se on niin väärin & 10. Elämänretki.

        no niinpä näkyy löytyvänkin. julkaisupäivää cd.com ehdottaa jo 2.11 kun levy-yhtio kuulutaa 18.11. niin tai näin, pianhan saadaan myös levyllä näitä uusia ja jo muutamia keikoilla mahtaviksi kuultuja uusia kappaleita issesseksemme kuunneltaviksi :)


      • omaperäisempi
        jaskan kaveri kirjoitti:

        no niinpä näkyy löytyvänkin. julkaisupäivää cd.com ehdottaa jo 2.11 kun levy-yhtio kuulutaa 18.11. niin tai näin, pianhan saadaan myös levyllä näitä uusia ja jo muutamia keikoilla mahtaviksi kuultuja uusia kappaleita issesseksemme kuunneltaviksi :)

        kuin edellinen levy, joka aivan karsea enimmäkseen :( Mutta ikävä kyllä, luulen että sorrutaan taas siihen tuttuun ja turvalliseen = moneen kertaan kuultuun. Mutta odotan, että KH yllättää tällä kertaa.


      • s.pulla
        omaperäisempi kirjoitti:

        kuin edellinen levy, joka aivan karsea enimmäkseen :( Mutta ikävä kyllä, luulen että sorrutaan taas siihen tuttuun ja turvalliseen = moneen kertaan kuultuun. Mutta odotan, että KH yllättää tällä kertaa.

        että et ole ollut yhdelläkään Katrin keikalla tänä kesänä etkä kuullut hänen mahtavia uusia laulujaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6729
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4360
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2783
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1643
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1141
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe