Olen hieman uusi mäkkien kanssa. Onko tuosta AppleCare Protection Planista (APP) mitään hyötyä? Eli kannattaako sellainen ostaa paketin mukana vai ei?
AppleCare Protection Plan (APP), kannattaako?
10
1684
Vastaukset
- eskofot
Ainoa oikea etu on se pitkä ja hieman laajennettu takuu, ei kannata ostaa, jos hankkii koneen jolla pieni ongelmariski (desktop), kannettavaan olen sen hankkinut, maksoi itsensä takasin jo, titaanikannettavaani vaihdettiin kuoren osia.
- Y_H
Jihuu! Meitsin lemppari-aihe.
Joo, varsinkin kannettavalle kannattanee moinen hankkia. Itse tosin "tappelen" edelleen noiden kanssa.
AppleCare _kieltäytyi_ antamasta yhteystietoja kuluttajaviranomaisille tehtävää ilmoitusta varten. Menivät jopa niin pitkälle että epäilivät suomalaisen kuluttajaviranomaisten auttavan asiassani. Ja suorastaan vaativan minua hoitamaan asiani AppleCaren kanssa suoraan.
Huvittavinta oli kuulla Apple Finlandilta että heille oli vakuuteltu että minuun ollaan oltu yhteydessä asian tiimoilta. Tyrmistys lienee oikea sana kuvaamaan Applen reaktiota. Ei se homma tunnu kovin hyvin pelaavan "talon sisälläkään".
Hieno tuote toi AppleCare :)
Ja huomatkaa etten disautellut Applea vaan nimenomaan tota caccacarea.
Monethan onkin tota palvelua kehuneet. Moon vaan saanu perjantai 13. päivä valmistetun koneen, jota epäonni seuraa. - mie
Y_H kirjoitti:
Jihuu! Meitsin lemppari-aihe.
Joo, varsinkin kannettavalle kannattanee moinen hankkia. Itse tosin "tappelen" edelleen noiden kanssa.
AppleCare _kieltäytyi_ antamasta yhteystietoja kuluttajaviranomaisille tehtävää ilmoitusta varten. Menivät jopa niin pitkälle että epäilivät suomalaisen kuluttajaviranomaisten auttavan asiassani. Ja suorastaan vaativan minua hoitamaan asiani AppleCaren kanssa suoraan.
Huvittavinta oli kuulla Apple Finlandilta että heille oli vakuuteltu että minuun ollaan oltu yhteydessä asian tiimoilta. Tyrmistys lienee oikea sana kuvaamaan Applen reaktiota. Ei se homma tunnu kovin hyvin pelaavan "talon sisälläkään".
Hieno tuote toi AppleCare :)
Ja huomatkaa etten disautellut Applea vaan nimenomaan tota caccacarea.
Monethan onkin tota palvelua kehuneet. Moon vaan saanu perjantai 13. päivä valmistetun koneen, jota epäonni seuraa....sulla ollut enemmän maanantai kappale? Ja Macit valmistetaan vain maanantaisin...
- Musashi
mie kirjoitti:
...sulla ollut enemmän maanantai kappale? Ja Macit valmistetaan vain maanantaisin...
pentu se vittuilu ja tappele kuin mies!!!
- mie
Musashi kirjoitti:
pentu se vittuilu ja tappele kuin mies!!!
Ei sinussa ole miestä, tosimiehet käyttävät PC:ta, ainoastaan neidit leikivät design sisustusvälineillä.
- Musashi
mie kirjoitti:
Ei sinussa ole miestä, tosimiehet käyttävät PC:ta, ainoastaan neidit leikivät design sisustusvälineillä.
kokeilla.
- JdS
mie kirjoitti:
,kuuntelen juuri Pet Shop Boysia iiMaccosen tehdaskaiuttimista ja ihmettelen,kuinka tekniikka voikin olla näin saakelin kaunista ja kuinka hyvin se istuukin sisustukseen.
Mac on mielentila.
Neiti - Ossi
Jos kannettavaa pitää usein mukanaan ja liittää piuhoja päivittäin, se saattaa olla kannattava. Pöäytäkoneisiin en ole hankiinut.
- vesku
JdS kirjoitti:
,kuuntelen juuri Pet Shop Boysia iiMaccosen tehdaskaiuttimista ja ihmettelen,kuinka tekniikka voikin olla näin saakelin kaunista ja kuinka hyvin se istuukin sisustukseen.
Mac on mielentila.
Neitikehottaisin kuuntelemaan esim. Manfred Mann's Earth Bandin loistavaa biisiä "Singing the Dolphin Through" kuten minä juuri nyt kun chillaillaan Kultalammen jälkeen emännän kaa...
- Rpp
Ennenkuin maksat lisätakuusta http://www.kuluttajavirasto.fi/user/loadFile.asp?id=3780
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1155289
- 675064
- 914134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753620Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603228- 432811
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541939- 401810
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381663