Että viestin poisto, jotenkin kertoisi mulle tapahtuneen, sanoisin että päin vastoin, taitaa olla ajo lähtö täällä edessä kaikille jotka uskaltaa olla erimiltä .
Oletteko sitä mieltä
21
795
Vastaukset
- Kaikki epäuskoiset tuomitta...
Tämä on vanhoollisten motto ja onpa se melkein jokisen uskonlahkon uhkaus-sanoma, siis, onko ihmr rttä häipymisilmö rehottaa.
- teuta
Tuossa vastauksessa joka oli 4:s vieti oli selvä teksti mullekin. ole hiljaa tai naulaan toisenkin
- Leeviläinen
teutat 8.4.2009 klo 17.57
Että viestin poisto, jotenkin kertoisi mulle tapahtuneen, sanoisin että päin vastoin, taitaa olla ajo lähtö täällä edessä kaikille jotka uskaltaa olla erimiltä .
Mitä taas olet mennyt puhumaan? Oikolue tekstisi ennekuin painat "senden"-näppistä! Ethän sinä Teutaess taitamaton ole? Olet vain liian hidas vastaamaan jokaikiseen viestiin täällä pakanafoorumissa! Siunausta sinulle, ole sinnikäs lähettämään kommentteja!- teuta
Koska siihen ei ehdi, mutta silti ehdin näkemään, ettei !Hallelujaa nyt toimi .
teuta kirjoitti:
Anna Hallelujan huolehtia omista asioistaan - huolehdi sinä omistasi.
- eikä sulla
teuta kirjoitti:
toimi!!!!!!!!!!!
- varbiina
Eslest kirjoitti:
Uskon sinun yrittävän parhaasi mut?????????kaikella rakkaudella,tiedän kyseessä olevan henkilön olevan elävästi kristitty ihminen.Hän ei halua kenellekkään pahaa,ei loukata ketään.Hän jos joku on oma itsensä,ei teeskentele mitään.Jos hänet pannaat,teet suuren virheen.Äidinkielentaito ei kaikilla ole sama,lue rivien välistä jos sulla on sellaista taitoa?Ajatusmaailma on,myöskin puhekyky,huippuluokkaa!Hän on tasan tarkkaan ELÄVÄSTI USKOVA ihminen,kuten jo edellä mainitsin!Älä rupea menemään Jumalan edelle,rakkautta rukoilen sinulle rankkaan työhösi!Jeesus olkoon oppaanasi!
- kenellä
eikä sulla kirjoitti:
toimi!!!!!!!!!!!
eikö,anteeksi en tiedä ketä tarkoitit?lämmöllä mää!
- mikä mättää
Eslest kirjoitti:
nyt?Olen todella pahoillani kun huomaan jotain tapahtuneen?Voisitko selittää että kaikki täällä kävijät ymmärtäisivät mistä on kyse?Tämä on avoin palsta ja toki me kaikki haluamme oikeudenmukaisuutta Uskon Hengessä!Se on mielestäni sinun tehtäväsi selittää,niin kurjaa kuin se onkin!ja rankkaa!Täällä käy ihmisiä halki ja poikki,kristityitä ja muitakin?Eikös olisi,jos on tarkoitus antaa oikeaa kuvaa uskostamme,hiukan selittää jotain!?Rukoilen puolestasi et saat sanat Ylhäältä!
- pistäis pannaan
mikä mättää kirjoitti:
nyt?Olen todella pahoillani kun huomaan jotain tapahtuneen?Voisitko selittää että kaikki täällä kävijät ymmärtäisivät mistä on kyse?Tämä on avoin palsta ja toki me kaikki haluamme oikeudenmukaisuutta Uskon Hengessä!Se on mielestäni sinun tehtäväsi selittää,niin kurjaa kuin se onkin!ja rankkaa!Täällä käy ihmisiä halki ja poikki,kristityitä ja muitakin?Eikös olisi,jos on tarkoitus antaa oikeaa kuvaa uskostamme,hiukan selittää jotain!?Rukoilen puolestasi et saat sanat Ylhäältä!
koko SAATANAN palstan!
- tarkistin asian
pistäis pannaan kirjoitti:
koko SAATANAN palstan!
Silloin ei voi kenellekkään kiristellä hampaita
- teuta
eikä sulla kirjoitti:
toimi!!!!!!!!!!!
Siihen autta poron sarvi
- teu
pistäis pannaan kirjoitti:
koko SAATANAN palstan!
Ei osaa käyttäytyä ?
- pyydän
mikä mättää kirjoitti:
vilpittömästi Serafilta!Ei tarkoitus ollut muu kuin yksi edellä ollut viesti,ei sinun,jossa puhuttiin erään henkilön bannauksesta.Sitä vaan peljästyin et se on totta!?Ymmärrätkö nyt?En muuta halunnut kuin puolustaa ko.henkilöä tuntiessani ,no ,se siitä!Rakkautta edelleen sinulle ja muille,varbiina
- kommentti minusta
teu kirjoitti:
Ei osaa käyttäytyä ?
Kyllä tuo kommentti oli paikallaan ja puhuttelevakin.
Palstalla ilmenee häiriintynyt henki ja onko se Jumalasta?
Jotkut yksilöt jotka ovat nyt pannassa, ovat onnistuneet saastuttamaan ilmapiiriä ihmisten mielissä. Se on syntiä pahimmasta päästä!
Toivottavasti viestiä lukee myös ihminen joka on bannauksessa.
Olisi syytä vähän miettiä itsessään asioita. - teutatess
kommentti minusta kirjoitti:
Kyllä tuo kommentti oli paikallaan ja puhuttelevakin.
Palstalla ilmenee häiriintynyt henki ja onko se Jumalasta?
Jotkut yksilöt jotka ovat nyt pannassa, ovat onnistuneet saastuttamaan ilmapiiriä ihmisten mielissä. Se on syntiä pahimmasta päästä!
Toivottavasti viestiä lukee myös ihminen joka on bannauksessa.
Olisi syytä vähän miettiä itsessään asioita.Ole sangen varovainen kun sanot mielipiteesi.
Se saattaa olla liian pois sulkeva, tai luotaan työtävä, palstalla kyllä häärii joku, joka kaiken aikaa tekee jäynää. Vaikka !Hallelujaa ei ole ollut, niin älä syytä häntä, se syyte tulee sinulle itsellesi takaisin.
Sanot väärin että se henkilö on saastuttanut ilmapiiriä, etkö muista että vain Vihollinen voi sellaista tehdä, ja sinä kateudessasi. Kyllä hän lukee voit olla varma . Voisit varautua rauhallisemmin, noin sinä teet itse syntiä. Sanoit että voisi miettiä, Kyllä tiedän monet hänen ajatukset. Me tiedämme että silloin kuin sinä rienasit sakramenttejä olit kyllä itse syyssä ja sepissä . Koeta rauhiuttua Pääsiäiseen viettoon. - painaa
pyydän kirjoitti:
vilpittömästi Serafilta!Ei tarkoitus ollut muu kuin yksi edellä ollut viesti,ei sinun,jossa puhuttiin erään henkilön bannauksesta.Sitä vaan peljästyin et se on totta!?Ymmärrätkö nyt?En muuta halunnut kuin puolustaa ko.henkilöä tuntiessani ,no ,se siitä!Rakkautta edelleen sinulle ja muille,varbiina
oletko sinä seriffi ymmärtänyt viestini ja myös anoin anteeksi jos on tullut jotain väärinkäsitystä?Ei tarvi tietenkään vastata jos se mielestäsi tuntuu turhalta!?Pyysit kuitenkin selitystä,Hyvää Pääsiäisen jatkoa, lämmöllä varbiina
painaa kirjoitti:
oletko sinä seriffi ymmärtänyt viestini ja myös anoin anteeksi jos on tullut jotain väärinkäsitystä?Ei tarvi tietenkään vastata jos se mielestäsi tuntuu turhalta!?Pyysit kuitenkin selitystä,Hyvää Pääsiäisen jatkoa, lämmöllä varbiina
Mitään kaunaa ei ole jäänyt välillemme. Usko ihan vapain sydämin!
- teuta
Nokilleni seriffin, hän poisti viestini heti oitis, kirjoitus tapahtui n. klo 16.05. Kysin siinä missä on !Hallelujaa ei muuta vai kysyinkö oletko pannut hänet . viesti poistui väliyyömästi, Jos kaikki asiat olisi puhtaat, olisi voinut vain kertoa että Ylläpito on pannannut hänet .
En mielelläni vastaa toista keskustelijaa koskeviin kysymyksiin. Kertokoon itse kun ehtii, jos haluaa. Kyllä teitä uteliaita kysyjiä olisi.
- teuta
Eslest kirjoitti:
En mielelläni vastaa toista keskustelijaa koskeviin kysymyksiin. Kertokoon itse kun ehtii, jos haluaa. Kyllä teitä uteliaita kysyjiä olisi.
En odottanut vastaustasi , minusta asiat on ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345868Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4982631JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t152283Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳291633En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171169Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai261019- 161018
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul291015Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http71014Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4957