Ilmoja pitelee

Mutta kuka niitä oikein pitelee?

17

853

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Homeros2.

ilimanpitäjä?

• 0lavi

On se puinen pyykkipoika, joka rusentaa nokkaasi umpee ettei ilimat karkaa katupylvään kuvustasi

• lasse-sievinen

me talotaikurit hallitsemme,niin ilmaa,vettä,tulta kuin maatakin.myös savorulesia.

• 0lavi

Vielä edes kävelemistä, joten konttaus ja väljä pieru kireissä Hekin pelihousuissa hallitsee mieltäsi metaanipöksyissäsi

• Törönmökki

Joka pieruu pihistää,siinä on muutakin kieroo...

• 0lavi

Vanha Mossen paineetasausventtiili mustikkaympyrääsi, niin et räjäytä suoltasi !

• sola

,,mut okko muruli kiltti ja lasket ees muutamalla asteella, kun meinaa tulla hiki... ;)

• Sovitaan että ens viikolla pakastaa. Täytyyhän minun nyt Solaa avittaa.

• sinusta ei ole
        SavoRULES kirjoitti:

Sovitaan että ens viikolla pakastaa. Täytyyhän minun nyt Solaa avittaa.

avittamaan kuin lampolan Natalieta. Vai hylkäsikös sekin sinut? Asutko vielä äitisi kanssa? Niin, mitenhän sulle käy kun äidistäsi aika jättään. Juot kiljulla itsesi hengiltä. Jatkat SaPKon pelaajien vehkeiden pesua vielä ensi kaudella?

• ilmainen

Mä oon niin pitelemätöön, että ilomoja piisaa aina ääneksi asti:) DDDD

• 0lavi

Ilmavoimiin äätänopeammaksi syöksypommittajaksi ja vedä hajukierre lentäjän pukuusi, ennenkuin syöksyt tunkioon niin syvälle ettei näy kuin takaperäsin läävään uponneena

• Alien-8

Niin,kukahan se pitelee,ja painaako paljon?Minulla ainakin käsivarret väsyvät jo mäyräkoiran kantamisesta.Oishan se Koskenkorva paljon kevyempää..

• Siinäpä tuli taas Alienilta asiaa. Mäyräkoiranhan voit aina laittaa kävelemään itse, kyllä se tarvitsee liikuntaa siinä missä heinolalainen torttupääkin.

Korvaan jos koskee kovasti vaikkakin kevyesti niin itse olen joskus käynyt kauniilla lääkärillä terveyskeskuksessa. Kun se venäläissyntyinen brunetti puhaltaa korvaan niin alkaa kivut kadota.

Näillä molemmilla reissuilla voi samalla käydä Alkossa ja 24-packin kaupasta olutta.

• voisit ajatella
        SavoRULES kirjoitti:

Siinäpä tuli taas Alienilta asiaa. Mäyräkoiranhan voit aina laittaa kävelemään itse, kyllä se tarvitsee liikuntaa siinä missä heinolalainen torttupääkin.

Korvaan jos koskee kovasti vaikkakin kevyesti niin itse olen joskus käynyt kauniilla lääkärillä terveyskeskuksessa. Kun se venäläissyntyinen brunetti puhaltaa korvaan niin alkaa kivut kadota.

Näillä molemmilla reissuilla voi samalla käydä Alkossa ja 24-packin kaupasta olutta.

jo vanhaa ihmistä. Opettele tekemään edes ruokasi ja pyykkisi pesemään. Häpeä on tuollainen poika kenelle tahansa. Akka jäi sitten saamatta? No se oli sanomattakin selvää.

• 0lavi
        voisit ajatella kirjoitti:

jo vanhaa ihmistä. Opettele tekemään edes ruokasi ja pyykkisi pesemään. Häpeä on tuollainen poika kenelle tahansa. Akka jäi sitten saamatta? No se oli sanomattakin selvää.

Valmiit sapuskasi haet kaatikselta ja puperrat poskeesi jo kertalleen syödyt annokset ilolla, ilman hampaita väsyneeseen halkonaamaasi.

Pyykkiä ei sinun virtuaalivauva RAVistinen tarvitse pestä, koska olet Heinolan hoitokodin takapihalla roikkuvan mummoalushousujen pyykkipoika.

Eipä sinun tarvitse oikeasti ketään hävetä, koska pyykkinaru on jo valmiiksi lahossa kaulassa roikkumassa ja odottomassa häpeäsi vaitonaista häviämistä.

Akkasi jätti sinut, koska nuuskit vieraita kalsaseita narulla ja kuolasit pyykkitelineen ruostumaan.

Muovinen pyykkipoika ystäväsi HeinolaBoy otti akkasi mukaan ja lupasi omat kalsarinsa nuuskittavaksi palkkioksi kaikesta

• :OOO

Teppo niitä pitelee.

• nii, i

jaa, a

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      974
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      812
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe