Vuokrataan Oulusta yksiö kesäksi

Marjukka

Olen kesän töissä etelässä 7.6-16.8 (mahdollisesti 30.8 asti) välisen ajan ja tarvitsen luotettavan vuokralainen täyttämään tyhjä asuntoni sillä aikaa.

Asunto sijaitsee Kontinkankaalla, OYS:n (=Oulun yliopistollisen sairaala) vieressä, joten ihanteellinen kesäasunto esim. hoitoalan ammattilaiselle. Matkaa keskustaan on n. 1,5km. Asunto on uusi, valoisa ja tilava neliöihinsä (33m2) nähden ja sijaitsee 8-kerroksisen talon ensimmäisessä kerroksessa. Taloyhtiö on opiskelijoiden asuttama mutta rauhallinen.

Vuokra on 377e ja se sisältää saunan ja pyykkituvan käytön, vesimaksun ja nettiyhteyden. Asunto vuokrataan joko kokonaan tai osittain kalustettuna. Minulla ei ole paikkaa mihin viedä suurimmat huonekalut kesän ajaksi(keittiökalusteet, 120cm sänky, kolmen istuttava sohva, kirjahylly, televisio) joten ne tulevat vuorasopimuksen mukana.

Lisää tietoja ja pohjapiirrustus http://www.otokyla.fi/yksiot.php?sijainti=kontinkangas

Kysyä saa lisää jos en kaikkea oleellista hoksannut laittaa, vastaan mielelläni.

t. Marjukka Harju
[email protected]

5

664

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hannu

entä jos haluaisi muuttaa jo 1.6. alkaen?
      Voisitko siirtyä jo silloin pois asunnosta? työni oulussa alkavat 1.6. maanantaina, joten sunnuntaina viimeinen pvä toukokuuta tarvisin kämpän!

• hannu taas

kyselisin sitä, että pyydätkö kesän ajan samaa vuokraa asunnosta kuin itse maksat?? yleensä tällaisen väliaikaisen asunnon saa halvemmalla kuin vuokran hinta, esimerkiksi 250€ tässä tapauksessa, ainakin muilla vuokraajilla on ollut! sillä joudunhan myös kesän ajan maksamaan omaa vuokrakämppääni toisella puolella suomee!

• Marjukka
        hannu taas kirjoitti:

kyselisin sitä, että pyydätkö kesän ajan samaa vuokraa asunnosta kuin itse maksat?? yleensä tällaisen väliaikaisen asunnon saa halvemmalla kuin vuokran hinta, esimerkiksi 250€ tässä tapauksessa, ainakin muilla vuokraajilla on ollut! sillä joudunhan myös kesän ajan maksamaan omaa vuokrakämppääni toisella puolella suomee!

Enpä ole ajatellutkaan enkä löytänyt syytä siihen, että vuokran pitäisi olla halvempi kuin itse maksamani. Lähinnä sen takia otan vuokralaisen kesäksi, jotta minulla on varaa vuokrata työpaikkakunnaltani asunto. Toki voin tulla jonkin verran vastaan vuokrassa jos en muuten asukasta tähän löydä.

Voin tarvittaessa muuttaa pois jo toukokuun viimeisenä viikonloppuna.

• hannu..
        Marjukka kirjoitti:

Enpä ole ajatellutkaan enkä löytänyt syytä siihen, että vuokran pitäisi olla halvempi kuin itse maksamani. Lähinnä sen takia otan vuokralaisen kesäksi, jotta minulla on varaa vuokrata työpaikkakunnaltani asunto. Toki voin tulla jonkin verran vastaan vuokrassa jos en muuten asukasta tähän löydä.

Voin tarvittaessa muuttaa pois jo toukokuun viimeisenä viikonloppuna.

Joo,
        kämppä löytyi tänään aamulla Oulusta kesän ajaksi, paljon halvemmalla onneks!!!
        että se siitä!

• Pikkarala

Hei !

Olen 61-vuotias eläkeläinen ja tarvitsin asunnon 1.6-30.8 ajaksi. Onko asunto tarkoitettu nuoremmille. Asun talvet Espanjassa ja Thaimaassa. Miten ovat takuumaksut sun muut.

Sakari Kuula
      [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3880
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      78
      2037
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      548
      1641
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      85
      1308
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1097
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1028
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      898
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      873
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      854
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      808
    Aihe