Kohta 50 v.

Cloetta..

Enää muutama viikko! Kummallista, ettei meinaa mitenkään ymmärtää, että oikeasti täyttää 50. Lapset on jo isoja ja miehen kanssa yhteisiä vuosia takana jo yli 30 mutta silti...

Olen kuullut monen sanovan, että "elämä alkaa 5-kymppisenä" , sanoipa eräs naistuttuni, että seksielämäkin on hänellä parantunut vaihdevuosien myötä...

Mitä mieltä olette? Kokemuksia?

10

522

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viivi-amaldiina

sit kun 50v päiväsi koittaa.
      Kyl kai sitä elämää on ennen sitä viiskyttääki, ja jatkuu sit kun olet sen kunniakkaan päivän ohittanut samanlaisena, mihin se siitä muuttuu jos terveyttä piisaa.
      No tuo keksi asia, just söimme suklaa keksiä kahvin kanssa, ja varmaan huomennakin ja ylihuomennakin. :) ja hyvältä maistui.

• Meriläinen

nuoruuden perään. Minä en, ei se elämä nyt ykskaks mikskään ole muuttunut.
      Sitä mieltä olen kuitenkin että ikää myöten elämä on helpompaa, kun itsensä tuntee, eikä tarvi enää niin kamalasti miettiä "mitä muut ajattelee"
      Ja eiköpähän se seksin paraneminenkin siihen liity, omaan tuntemiseensa ja elämän vapauteen.

• Morjestetaan ja

Sanotaan näkemisiin... Tässä puhuu 10v. vanhempi, pian, (syksyllä vasta)kuusikymppinen.
      Siksi näkemisiin, kun kävin kurkistelemassa jo 60. palstalla ja nyt Sinulla näyttää olevan sama asia! ;)
      Minulle parasta aikaa on ollut 40- tähän asti. Elämä on seestynyt. On niinkuin omillaan. Osaa nauttia päivä kerrallaan jopa hetkiin saakka. terv.-49

• Onnea vaan,paljon onnea vaan.. Kyllä se hetken kestää..ymmärtäminen,et on jo viiskyt,mut kyl se elämä jatkuu suht samanlaisena viel muutaman vuoden,kunhan hetki koittaa ja alkaa kummasti kuumottamaa,sillai aaltomaisesti :))

• Paljon onnea sinulle.

Kyllä pitää paikkansa, että kaikki muuttui paremmaksi, kun täytin 50.

Siinä viidenkympin vaihteessa tapahtui minulle paljon ja sain ihan kuin aivan uuden elämän. Sain siis yllättäen elämääni rakkautta, rahaa, omaisuutta ja valtaa. Ja tyytyväisyys heijastuu kyllä kaikkialle.

• iloinen puolestasi, olet varmana ansainnut onnesi. :)

• Pirre*

ja nyt jo 60 ntä, eli pidä kiinni vuosista ja Onnea tulevalle vuosikymmenelle :)

• Heikunkeikku

...minunkin puolesta.
      50 vuotta tuntuu lukuna isolta ja minäkin ajattelin, että hitsi voiko olla totta, että täytän V i i s i k y m m e n t ä, siis puoli vuosiSataa :)

Mutta eipäs se oo minua mitenkään muuttanut. Yhtä höperön lapsellinen oon. Mulle pitäis, kaiken järjen mukaan, ruveta jo tulemaan semmosta vanhenevan ihmisen seesteisyyttä ja malttia, mutta oon jotenkin sen luontonen, että semmonen ei loksahda muhun. Koko suku on vähä höppänöitä :)

Vaihdevuosista en vielä osaa sanoa mitään, kun ne eivät vielä ole alkaneet. Huh huh, toivottavasti en ala hankalaksi, perseeseen-ammuttumaiseen- karhu-olotilaan".

Kauan olet ollut yhdessä miehesi kanssa. Siitä myös onnittelut. Nauttikaa yhdessä kaikesta, myös yhdessä vanhenemisesta.

Ja mukavaa pääsiäistä....

• Cloetta...

Kyllä nyt hyvillä mielin astelen seuraavalle vuosikymmenelle. Ainakin positiivisuutta löytyy teistä (kohta meistä) 5-kymppisistä, liekö sitä elämänviisautta sitten...

• julku

Onnea! Elät nyt lämäsi parasta aikaa, siis oikeesti! Mieti nyt, lapset on isoja, enää ei ehkä ole sitä asuntovelkaakaan, terveyttä on vielä (toivottavasti) eläkeikään on vielä piiiiiiiiiiiiiiitkä aika.
      Siis ei mitään hätää! Anna mennä ja nauti naiseudestasi, se nimittäin KUKOISTAA juuri nyt!

Vietä hauskat juhlat tai vähän pienemmät mutta jokatapauksessa ikimuistoiset. Vain kerran elämässäsi täytät viiskyt vuotta.

On kuule ihan kiva sanoa ääneen että mie olen VIISKYMPPINEN!
      Itse vietin viiskymppiset viisi vuotta sitten ja olin oikeasti ihan onneni kukkuloilla. Siinä oli jotain suurta, hienoa. Nautin juhlistani oikeasti. Nyt kun mieheni täytti kuusikymmentä järjestimme hänelle yhtä mahtavat juhlat kuin hän järjesti minulle.

Ei vanhenemista kannata surra. Se tulee sitten joskus, aikojen perästä...Elämää ja niitä hyviä vuosia on vielä edessä päin vaikka kuinka paljon. Pitäkää puolison kanssa keskinäiset välinne kunnossa ja huomaat että teillä on vielä oikeesti kivaa yhdessä! Se vanhojen aikojen jo unohduksissa ollut kipinäkin löytyy vielä uudelleen.

Hauskoja synttäribileitä ja aurinkoista kevättä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      101
      1021
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      57
      979
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      830
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      144
      788
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      695
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      102
      553
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      89
      547
    8. 78
      541
    9. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      53
      527
    10. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      518
    Aihe