PDT-HOITO

onko kokemuksia

Kiinnostais tietää kuinka tällainen PDT-hoito tehoaa.Minulla on nenässä, toisen sieraimen puolella tarkoitus hoitaa kuukauden kuluttua tällaista auringon aiheuttamaa syöpäsolukkoa,tällaisella hoidolla .Onko tämä kovin kivuliasta ,kun nenän pielus on niin kauhean kipuherkä alue .ja kuumennetaanko sitä miten paljon tällä valolla.kun sanotaan että tulee rupi.Niin tulee mieleen että se ihan kärventyy.
Ole hyvä ja kerro sinä ,jolle tällaista on käytetty hoitona ,ja se vielä että siirränkö ajan syksyyn ,kun lukee lapussa että monen kuukauden suojaus auringon valolta sitten sen jälkeen .ja miten tuollaista kohtaa suojataan muuten kuin laastarilla ,eikä se pysy tuossa kohtaa mitenkään

3

6556

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miltä tuntui pdt-hoito?

• Anonyymi

Sattui ihan järkyttävästi, otsa ja posket hoidettiin tuolla, lisäksi päälakea ja toista poskea nestemäisellä typellä.

Nyt on toinen silmä turvonnut kiinni

• Anonyymi

Pdt sattuu minulla aina älyttömästi, varsinkin, kun on kasvoista ja erityisesti nenästä kysymys. On yritetty ihoa puuduttaakin, mutta sattuu sekin kamalasti eikä auta. Aika paljon riippuu myös hoitajasta, kerran oli varttuneempi hoitaja, joka toimi oman kokemuksensa eikä jäykän ohjeen mukaisesti, oli lähes siedettävää. Mutta hämmästelin kyllä, että tällaisen keskiaikaisen kidutuksen tilalle ei ole keksitty mitään muuta hoitomuotoa, eivät ole taatusti pdt:n keksijät itse olleet polttouhreina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      108
      2227
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      843
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      47
      818
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      786
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      521
      734
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      66
      648
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe