Minä olin elänyt kolmen lapseni kanssa yh elämää seitsämän pitkää vuotta,kunnes sitten maailmaani astui mies, joka muutti kaiken.
Hän oli eronnut,kuten minäkin.
Lapsia oli edellisestä liitosta jäänyt 3,mutta asuivat hänen ex.puolisollaan,koska mies oli ison firman johtaja ja teki liikkuvaa työtä ja pitkiä päiviä.
Meille hän oli erittäin huomaavainen kiltti ja mikä tärkeintä luotettava ja raitis,ainakin niin hän antoi ymmärtää.JA MINÄ USKOIN
Kaikki rahavaikeudet,kun pankkikortti otetaan kassalla pois,oli vain entisen pahan ja mielenvikaisen naisen kostoa miehelle joka ei ollut enään heistä kiinnostunut.Taas uskoin.
Autonkin hän haki uudehon koeajolle,koska suurempi summa oli tulossa rahaa ja sen saisi sitten maksettua,käteisellä tottakai.Taas minä uskoin ja ihailin,mekin saamme lasten kanssa uuden auton kyytiä.Kun auoto haettinkin maksamattomana pois,oli kamala vaimo tahallaan sotkenut autokaupat.
Muutimme vuokra-asunnostamme hänen täysin maksettuun hienoon omakotitaloonsa,ja kun ensimmäisen kerran katkaistiin vesi ja sähköt,oli taas asialla hänen kamala entinen vaimo ja kateudesta tietysti.Taas uskoin ja ajattelin miten fiksun miehen olen löytänyt,kun ei se edes suutu sille entiselle puolisolle,vaikka se hankaloittaa meidän perhe-elämää näin paljon.
Siideriä ja väkijuomia alkoi kulua tällä ennen niin raittiilla miehellä,mutta vain janojuomana,kuten hän asiat ilmaisi.
Minäkin jäin pois koulusta,koska kaikkea pahaa tapahtui aina kun olin pois.Hänelle tehtiin ansoja kauniilla naisilla ja häntä omasta mielestään testattiin osaako hän olla uskollinen minulle.Usein vielä koulussa ollessani hän soitteli kymmeniä kertoja minulle,kun oli niin ikävä.Taas minä uskoin ja ajttelin hänen tarvitsevan todella tukeani,olin jopa immarreltu.
KAIKKI OLIKIN MIELIKUVITUSTA JA SAIRASTA SELLAISTA.
Kuinkahan kauan satua ja tarinaa olisikaan jatkunut,jollei ulosottomies olisi tuonut minulle niitä lappuja,jotka oli tarkoitettu mieheni olemattoman omaisuuden ulosmittaukseen.
Kaikkeen oli aina selitys.Paha entinen vaimo vain tekee kiusaa...
Menestynyt firma olikin konkurssiin haettu yritys joka oli kaatunut siihen,että tämä adonis jätti sovitut hommat tekemättä ryyppäsi ja kulki naisissa,eikä näitä naisia ollut yksi tai kaksi,niitä oli ja on edelleenkin useita ja kaikille hän esiintyy poikamiehenä ja suuren firman pomona...jne.
Minullekkin selvisi,että lapsikin hänellä oli kuusi,puolet enemmän kuin alussa hän muisti mainita ja niistäkin pienin vielä syli-iässä,ei suinkaan ekaluokkalainen,niinkun hän kertoi.
Kaikki talot ja olemattomat tulot olivat mielikuvitusta.tai toiveajattelua.Talo näet meni pakkohuutokaupassa jo viime keväänä velkaakin oli 800.000 joten vuokra-asuntomme olisi ollut kovasti tarpeen.
Minunkin lapseni muuttivat isälleen asumaan,mikä olikin lasten kannalta oikea ratkaisu,koska juominen oli päivittäistä ja käytös sen mukaista.Mutta minä ymmärsin mieheni paineet,kun oli ollut niin kamalan paha vaimokin.
Heidän lapset kulkivat meillä. Minusta tuli hyvä kaveri poikien kanssa(kaikki ovat poikia)varmasti siihen vaikutti sekin,että heidän isänsä oli aina kännissä ja nukkui suurimman osan ajasta jonka lapset meillä olivat.
Heidän koekmukset olivat isästään samanlaisia ollut jo paljon ennen meitä.Myöskin selvisi,että mieheni oli hakannut sitä pahaa ja pöljää vaimoaan niin kuin on hakannut minuakin,hän ei vain koskaan ollut soittanut poliisia,mutta minä soitin ja useita kertoja.Sitten kun henkeni oli taas uhattuna ja olin kuolla todellakin hänen raivonsa alla tajusi jotain...lähdettävä on, heti.Nyt asun yksin,lapseni ovat taas luonani paljon,mutta asuvat isällään.Kokoan rikottua maailmaani,sielunpeili on rikki,eikä siitä varmasti ehjää saakkaan.Maksoin rakkaudesta liian kovan hinnan,annoin sille kaikkeni ja sain...tyhjyyden ja yksinäisyyden.
Toisenlainen rakkaustarina
40
8067
Vastaukset
- jusu
pitänyt ottaa asioista selvää
olit liian sinisilmäinen
luotit rakkauden voimaan
suljit silmäsi tosiseikoilta
no ukkosi oli paskiainen, en muuta sano - anna
patologisia valehtelijoita on liikkeellä, eikä niitä osaa epäillä. Niille valehteleminen on sellainen sairaus (usein siihen liittyy myös alkoholismi) ja aina ne osaavat vääntää sanansa niin että säilyttävät uskottavuutensa, aina siihen saakka kunnes vihdoin jäävät kiinni, jolloin ovat jo saaneet paljon pahaa aikaan.
En voi edes sanoa itseäni sinisilmäiseksi, olen törmännyt vastaavaan valehtelijaan. Seurusteltiin 3 vuotta ja lopulta muutettiin yhteen. Puolen vuoden aikana sain selville yhdestä sun toisesta johtolangasta että miehellä oli useita päälekkäisiä suhteita, vähän myöhemmin sain tietää että lapsikin oli tulossa. Itse mies ei ikinä myöntänyt mitään vaikka olin jutellut ainakin viiden naisen kanssa. Naiset olivat yhtälailla kauhistuneita, sillä mies oli esiintynyt poikamiehenä, minä olin alivuokralainen, se selitti sen että vastasin puhelimeen. Naiset olivat taas milloin miehen kollegoita tai oppilaita, olisin ollut "hullu akka" jos olisin kysellyt heiltä puhelimessa tarkemmin. Nimenomaan se etten ollut sinisilmäinen paljasti lopulta kaiken.
Mieli joka pystyy pitämään useita suhteita samanaikaisesti ja sepittämään uskottavia tarinoita on jollain tavoin sairas. Ehkä hänen minuutensa pysyy kasassa vain valehtelemalla, se on kuin suojaverkko, kun ei koskaan tarvitse puhua kenelläkään totta.- vai mitä?
Vähän samalla tavalla kuin se, että ensin kirjoittaa pitkän (muka-opettavaisen)sepitteen ja sitten vielä ymmärtävänä veikkona vastaa itse itselleen.
Onneksi olkoon "vuoden kahju"-palkinto on myönnetty Hannulle (joka oli legenda jo eläessään)
- timppa
Meitä on niin moneen junaan. Toivottavasti itseluottamuksesi ja mielenterveytesi pysyy kunnossa kaiken paskan jälkeen. Uusi vuosi ja uudet kujeet :-)Löydät onnesi toivottavasti pian
- jm
Oli ihan kauheeta luettavaa sun stoori. Omat "pienet" vaikeudet tuntuu mitättömiltä. Kuis joku tunteeton voi sulle sanoo, et olit sinisilmäinen. Totta, sitähän sä olit, mut rakkaus, ihmisen kaipuu, on valtavia tunteita. Ei silloin pystytä ajattelee järkevästi, vaan kuten ilmaisit selitellen itselles, toivoit et kaikki ois vielä hyvin. Miten sä koskaan voit luottaa enää meihin miehiin? Vaikeeta, luulen.
Minun maailmani on rehellisyyttä taynnä. En ENÄÄ haluu pettää. Olen niin monet kerrat pettänyt, jälkeni nähnyt. Suruu, tuskaa, olen tuottanut. Eniten kai itselleni.Ei elämä oo leikkii.. Kenellekään. - hengellä
jm kirjoitti:
Oli ihan kauheeta luettavaa sun stoori. Omat "pienet" vaikeudet tuntuu mitättömiltä. Kuis joku tunteeton voi sulle sanoo, et olit sinisilmäinen. Totta, sitähän sä olit, mut rakkaus, ihmisen kaipuu, on valtavia tunteita. Ei silloin pystytä ajattelee järkevästi, vaan kuten ilmaisit selitellen itselles, toivoit et kaikki ois vielä hyvin. Miten sä koskaan voit luottaa enää meihin miehiin? Vaikeeta, luulen.
Minun maailmani on rehellisyyttä taynnä. En ENÄÄ haluu pettää. Olen niin monet kerrat pettänyt, jälkeni nähnyt. Suruu, tuskaa, olen tuottanut. Eniten kai itselleni.Ei elämä oo leikkii.. Kenellekään.Sanot ettei elo ole leikkiä kellekään - on se yhteiskunta leikkii miestemme hengellä. Sen todistavat niin itsemurhaluvut, kuin stressisairausluvut, 3000 alkoholi kuolemaa vuodessa, asunnottamat joista lähes kaikki miehiä, armeijapakko ja naisille ei mitään jne jne jne jne jne. Kyllä se leikkiä on, sairasta feministi leikkiä esim. pienten sinisilmäisten poikien (tulevien miesten)hengellä ...
- StoryMan
jm kirjoitti:
Minun maailmani on rehellisyyttä taynnä. En ENÄÄ haluu pettää. Olen niin monet kerrat pettänyt, jälkeni nähnyt. Suruu, tuskaa, olen tuottanut. Eniten kai itselleni.Ei elämä oo leikkii.. Kenellekään.Niin, jos otamme tarinan ensimmäisen version totena, olisi oikeudenmukaista kuulla myös toista. Voihan olla ettei se miehen suusta tullut tarina ole lainkaan samanlainen. Aika turhaa hutkia ennen tutkimista. Suhteessa on kuitenkin aina vähintään kaksi osapuolta ja henkilön leimaaminen kuulematta on aina väärin. Selän takana tapahtuneet tuomiot ovat halpoja ja raukkamaisia.
- anna
StoryMan kirjoitti:
Niin, jos otamme tarinan ensimmäisen version totena, olisi oikeudenmukaista kuulla myös toista. Voihan olla ettei se miehen suusta tullut tarina ole lainkaan samanlainen. Aika turhaa hutkia ennen tutkimista. Suhteessa on kuitenkin aina vähintään kaksi osapuolta ja henkilön leimaaminen kuulematta on aina väärin. Selän takana tapahtuneet tuomiot ovat halpoja ja raukkamaisia.
toisesta tuutista ois tullut niitä samoja valheita joita naisilleenkin on kertonut; ja te miehet oisitte sinisilmäisesti nekin uskoneet: "voi miesparkaa, kaikki naiset aiheuttaa vaan hankaluuksia, kyllä naiset on PAHOJA"
- äiti
hengellä kirjoitti:
Sanot ettei elo ole leikkiä kellekään - on se yhteiskunta leikkii miestemme hengellä. Sen todistavat niin itsemurhaluvut, kuin stressisairausluvut, 3000 alkoholi kuolemaa vuodessa, asunnottamat joista lähes kaikki miehiä, armeijapakko ja naisille ei mitään jne jne jne jne jne. Kyllä se leikkiä on, sairasta feministi leikkiä esim. pienten sinisilmäisten poikien (tulevien miesten)hengellä ...
Älä sotke feminismiä tähän, tolvana. Feminismikö se miehiä tappaa? Vai kyvyttömyys järjestellä omaa elämäänsä.
Ei se elo ole naisilla yhtään helpompaa, uskaltaisinpa väittää asian olevan päinvastoin. - StoryMan
anna kirjoitti:
toisesta tuutista ois tullut niitä samoja valheita joita naisilleenkin on kertonut; ja te miehet oisitte sinisilmäisesti nekin uskoneet: "voi miesparkaa, kaikki naiset aiheuttaa vaan hankaluuksia, kyllä naiset on PAHOJA"
Miehet siis ovat sinisilmäisiä uskojia ja toista puolta ei tarvitse kuunnella. Riittää varmasti kun kuunnellaan ensimmäinen tarina muodostetaan siitä ennakkoluuloihin perustuva oma 'totuus'. Olisi hienoa jos asiat olisivat aina noin yksinkertaisia. On siis olemassa hyvä ja paha, mutta mahtaako sillä välillä olla mitään. Olemme siis oikeassa tai väärässä, voimme tuomita ihmisiä enempää asiaan paneutumatta. Kukahan tässä sinisilmäinen mahtaakaan olla =D
- Sateenkaari
anna kirjoitti:
Onko mustan ja valkoisen välillä mitään värisävyjä?
- Hahaha!
??????????????????????????????
- Terveisiä pc:stä
Just, ytimessä ollaan. Kiva että näinkin päin potkii. Se alkuperäinen oli vaan luultavasti sepitystä, pimeen sosiaaliämmän vinkunaa, haaahhaaahahhh ahhhahh haah
- foreman
Terveisiä pc:stä kirjoitti:
Just, ytimessä ollaan. Kiva että näinkin päin potkii. Se alkuperäinen oli vaan luultavasti sepitystä, pimeen sosiaaliämmän vinkunaa, haaahhaaahahhh ahhhahh haah
Luulin keskustelu kanavaksi!!!!!1
Mutta hauskaa on!!!!!!!1
hhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh
- Cunninhamm
"Älä mene pois, prinsessa. Kerro vielä yksi tarina. Yö on vasta alussa. Tiedät, että jaksan kuunnella."
Meitä on myös toisenlaisia miehiä. Ehkä minä voisin ystävyyden lämmöllä saada Sinut hieman taas sulamaan. Ihan varovaisesti. Joskus sellaisesta on syntynyt hiljakseen vielä paljon lämpöisempi liekki..
Jos vain kiinnostaa?- jääprinsessa
On uskomattoman hienoa todeta,että Teitä ihania ja ymmärtäväisiäkin ihmisiä on olemassa.
Joku epäili kertomustani,mutta siinä oli vain jäävuoren huippu.Vain hämähäkin kanssa elävä tietää miten se saaliinsa tappaa...
Tiedän saman miehen esiintyvän tänäkin päivänä poikamiehenä firman johtaja ja sama kaunis tarina.Säälin jo tässä vaiheessa uhria.Pala palalta kokoan itseäni ja uskoa miehiin...joten uskon,että jossakin on mies isolla M.llä mua varten?Onkohan? - Cunninhamm
jääprinsessa kirjoitti:
On uskomattoman hienoa todeta,että Teitä ihania ja ymmärtäväisiäkin ihmisiä on olemassa.
Joku epäili kertomustani,mutta siinä oli vain jäävuoren huippu.Vain hämähäkin kanssa elävä tietää miten se saaliinsa tappaa...
Tiedän saman miehen esiintyvän tänäkin päivänä poikamiehenä firman johtaja ja sama kaunis tarina.Säälin jo tässä vaiheessa uhria.Pala palalta kokoan itseäni ja uskoa miehiin...joten uskon,että jossakin on mies isolla M.llä mua varten?Onkohan?Hei jääprinsessa! Pahuksen työmatka hieman viivytti vastaustani. Kyllä noiden kokemusten ja vuosien jälkeen olet oikeutettu vielä löytämään sen miehen, jonka vieressä sinun on hyvä olla. Se vain vaatii sinulta hieman uskallusta, luottamista, uteliaisuutta ja iloista pilkettä silmiisi.
Täällä naapurustossani oli myös eräs kaltoin kohdeltu YH-äiti. Kenellekkään hän ei puhunut mitään ja lapsetkin oli samoin hyvin syrjäänvetäytyviä. Minun pienellä myötäavullani hän alkoikin "ihan" sattumalta kohtailemaan erästä kunnollista miestä. Sainkin heidät tutustumaan toisiinsa. Nyt he seurustelevat. Nainen on nyt seudun tyyllikkäimpiä pukeutujia ja on todellinen ilopilleri. Samoin lapset ovat muuttuneet täysin. Tyttö on iloinen enkeli ja poikakin viimeksi tänään uhosi, että "mun uudella isillä on valmaan hienompi auto ku sulla.." Sen miehen tasosta menen takuuseen. Onhan hän serkkuni..
Eli ei muuta, kuin kohtalokas meikki silmiin ja ulos flirttailemaan miehille. Kiltin näköisille miehille!
Uskotko, prinsessa suosiolla, vai kirjoitanko lisää..?
- osaa
osaa. Olen itse mies, mutta silti en ymmärrä tuollaisia paskiaisia johon luotit. Tuollaisethan häpäisee ja vie lokaan koko mies-sukupuolen. Jotta elämä jatkuisi sinunkin kohdalla ilman katkeruutta ja voisit elää jotensakin täyttä elämää sinun on vain uskottava ettei kaikki miehet ole tuollaisia.
- nothing else matters
mä tulin vihaiseksi
-puolestasi jääprinsessa... - Sim
Paljon olis kirveellä töitä!
- Oman elämänsä sankaritar
Eletty elämäsi itseasiassa on aika tutun kuuloinen. Itse olen ollut samassa tilanteessa ja omaaloitteisesti lähdin suhteesta pois. Onneksi ei ollut yhteisiä lapsia.
Nyt olet ottanut ensimmäisen askeleen hyvään suuntaan elämässäsi.Onneksi olkoon! On aika keskittyä itseesi ja suunnata kaikki energia oman hyvinvointisi parantamiseksi. Jatkat opintojasi, jos ne jäivät kesken ja alat harrastamaan jotakin.
Haluaisitko lapsesi takaisin?Onko sinulla mahdollisuutta saada heidät takaisin? Kun olet saanut itsesi kuntoon ja tasapainoon, voitte lastesi kanssa jatkaa elämää "kuin silloin ennen", jos se on vielä mahdollista.
Nyt tärkeätä on suunata katse tulevaisuuteen. Elettyä elämää et voi muuttaa. Ei kannata murehtia sitä enää.Paska reissu, mutta tulipa tehtyä.Ei kannata syyttää itseään asioista, joista et voinut tietää. Yksi huono puoli meillä naisissa on se, ettei tarpeeksi ajoissa osata lähteä onnettomasta suhteesta pois, vaan aina annetaan anteeksi.Pääasia nyt on, että olet ratkaisusi tehnyt ja suunta on oikea.
Nyt kannattaa unohtaa hetkeksi vakavat miessuhteet ja koota oman elämäsi palaset kohdalleen, ehkä jonain päivänä se oikea tulee kohdallesi.
Seuraavalla kerralla kannattaa tutustua mieheen kunnolla. Keskustella hänen kanssaan ja seurustella kauan ennenkuin muutatte yhteen. Jos voit puhua hänen kanssaan mistä vain ja hän tuntuu parhaimmalta ystävältäsi, niin silloin olet kohdannut sen oikean. Onnea elämääsi! - Mies 30ja risat
.....haavat toivon todellakin, jälkiviisaita löytyy näissä tapauksissa vaikka kuinka paljon, olisit tehnyt sitä tai tätä mutta?!
voiko sittenkään enää luottaa mihinkään tai kehenkään?
Olen pahoillani miesten puolesta on hirvittävää mitä olet joutunut kokemaan, yritä kuitenkin jatkaa elämääsi ilman kostonhalua tai katkeruutta tunteet jotka saattavat olla sua lähellä kokemasi jälkeen.
Toivon että löydät vielä onnesi ja voisit vielä joskus luottaa miehiin!
Pilvien takana on kuitenkin taivas. - vihainen
Karmeata valitusta ilmeisesti kuitenkin aikuiselta ihmiseltä! Eikö ole mennyt vielä perille, että ei pidä luottaa _sokeasti_ mihinkään vaan pieni epäilys on aina terveellistä. Eikä mikään jatku ikuisesti ihanana ja täydellisenä. Etkä ole ainoa, vaan tällaista sattuu ja tapahtuu aika monta kertaa joka päivä maailmassa.
En viitsi mainintaa enepää edes kertoa, millaisia !%¤"#" naiset voivat olla, kun he romuttavat suhteen ja tekevät turhia ilmiantoja pahoinpitelyistä poliisille yms. Vaikkei asiassa olisi mitään perää, niin sen jälkeen isän täytyy tavata moneen otteeseen kaikenlaisia sosiaalitätejä, jotka ovat uskovaisen varmuudella sitä mieltä, että lyöty on ja moneen kertaan. Lastakaan ei saa tavata kuin jonkun pellen ollessa paikalla valvomassa "ettei paha isi sekaannu tyttäreensä" tai sinne päin!
Kasvakaa aikuisiksi aikuiset ihmiset! - omaisuuden & lapset
Kylä se kuulkatten on niin - ihan tutkitusti että avioeroissa joka suhteessa naiset vievät sen voiton ! Ei siis ihme että 4/5 avioerojen alkuun laittajista on naisia. Yleensä omaisuus on puoliksi mutta velat ovat henk.kohtasia ja ne jäävät mihelle. Muistaakseni keskiluvut veloissa olivat jotain naisilla 17 000 ja miehillä 100 000 ja 200 000 välissä avioeroissa - että sellasta. Lpasista ynm. ei kai edes tarvita mainita jne.
- !
PASKAPUHETTA
- miesten tekemiä
- 4/5 itsemurhista on kuitenkin miesten temiä - miksiköhän ? kun joka töötistä kuitenkin yritetään valehdella että naisilla se kovaa on. Entä sitten itsemurha tyylinen käyttäytminen - esim. 3000 ihmistä kuolee alkoholiin vuodessa ja lähes kaikki miehiä - miksiköhän ? entä avioerot kun naiset muka aina ovat se kärsivä puoli ? miksi 4/5 osaa avioeroista on naisten alkuun laittamia ja esim. yli 90% asunnottomista on miehiä ? Miksi miehet muuten elävät juuri näissä feministi maissa esim. lähes 8 vuotta vähemmän kuin naiset vaikka ovat periaatteessa vahvempia fysiikaltaan ? - Miksiköhän ? Onko ajassamme rajun luokan propagandista valhetta ja ala-arvoa miehiä kohtaan - miksiköhän?
- äiti
voisitko jo vihdoinkin vastata että MIKSI?
- Nuori Naimaton Nainen
Biologisesti ajateltuna vanhat naiset ovat hyödyllisiä (keräilykulttuurin aikoina he pystyivät auttamaan nuoria esimerkiksi jakamalla tietoa erilaisista kasveista), miehet taas eivät (vanha ja raihnainen ei pysty metsästämään). Vastuu lapsista estää itsemurhia ja yleensä lapset ovat riippuvaisempia äidistään kun isästään. Yksinhuoltaja isät eivät yleensä tee itsemurhaa.
Ja kuka väittää, että elämän helppous riippuu sukupuolesta !? - enemmänkin maailmaa nähnyt
Nuori Naimaton Nainen kirjoitti:
Biologisesti ajateltuna vanhat naiset ovat hyödyllisiä (keräilykulttuurin aikoina he pystyivät auttamaan nuoria esimerkiksi jakamalla tietoa erilaisista kasveista), miehet taas eivät (vanha ja raihnainen ei pysty metsästämään). Vastuu lapsista estää itsemurhia ja yleensä lapset ovat riippuvaisempia äidistään kun isästään. Yksinhuoltaja isät eivät yleensä tee itsemurhaa.
Ja kuka väittää, että elämän helppous riippuu sukupuolesta !?miksi yleensä puhutaan tässä yhteydessä sukupuolen muka vaikutuksesta asioihin. Niille, jotka eivät tällaisessa tapauksessa pysty tuntemaan empatiaa ja tajua, että tuollainen käytös ON sairasta (hänhän tietoisesti pyrki kusettamaan) toivoisinkin omalle kohdalle vastaavanlaisen kokemuksen. Mielestäni on kaikinpuolin kaheli maailma, jos ensisijaisesti pitäisi epäillä toisen rehellisyyttä tunteita koskevissa asioissa.Mutta niin se kai vain on, että toinen ihminen on toiselle susi. Omasta mielestäni kaikenlaiset "fanaatikot" suuntaan tai toiseen ovat itse niin kahjoja, että puolestani voisi kylmästi evätä kaikenlaiset kannanotot. Tuskin kukaan voi kuitenkaan kieltää sitä tosiasiaa, minkä miehet itsekin myöntävät (järjissään olevat ja katkerattomat), että maailma on perin juurin kuitenkin ollut aina "miesten" ns. yleismoraalisesti. Ja luusereita löytyy molemmista sukupuolista.. Niin että turvat tukkoon suunsoittajat ja viisaus on tietoa ja kokemusta näissäkin asioissa.
Toivon sinulle jääprinsessa auringon paistetta tulevaan päivään ja yritä jättää "kusettaja" omaan arvoonsa: kävele yli sen kusipään, ei ole minkään tunteesi arvoinen.
- Aivotkin omaava
Kylläpäs olet tyhmä kun menet tuommoiseen lankaan! Taisit itse havitella vain maallista mammonaa kun niin mainitsit "firman pomon" ja uudet autot ja omakotitalot. Ihan oikein sinulle että kävi köpelösti. Että akat voi olla idiootteja.
- Kokeilkaa
Yritäppä itse elää kolmen lapsen kanssa yh:na kun rahaa ei yksinkertaisesti ole mihinkään ja stressiä on kohtuullisen paljon. Silloin ei paljon ole muuta kuin toivon kipinä paremmasta huomisesta ja että lapset voisivat hyvin. On raukkamaista käyttää näiden naisten sydäntä hyväkseen.
- tape
missä mahtaa sun aivos olla? `pc:ssä´varmaankin. kuinka kukaan voi olla noin vahingoniloinen toisen puolesta.
- Virtuaalilurjus
Oli totta tai ei, niin mitä sitten.
Pitäkää varanne niinkin voi käydä.- jääprinsessa
Kaikki kertomassani olevat seikat ovat ikävä kyllä täysin totta.
Pidä varmasti varani...olenhan nykyinen jääprinsessa jota tuskin sulaksi saakaan.On kova hinta maksaa lapsistaan miehellä,joka ei ole paskankaan arvoinen.
- Mies tähäimessä
Uskon tarinan.
Uskon sen siksi, että itseolen mies, jolla on myös taipumus olla kiltti, huomaavainen, charmikas, naisten ihanteeseen mukautuva.
Mutta toinen puoli on, että petän kaiken, kerään vaihtoehtoja, sekoan vieraisiin ja kaikille se sama show. Tätä on nyt jatkunut noin 13 vuotta, enkä tiedä mitä itseni kanssa tekisin. Niskalaukaus ?
Tiedän, että lapsia en tee, mutta tämä on kierre, joka muistuttaa tarinan piirteitä, vaikka en ryyppää, enkä hakkaa, niin silti se ei tee kunnollista...ehkä pitäisi olla itselleen rehellinen ja ruveta ryyppäämään ja potkimaan, niin homma olisi kokonaisuudessaan paljon selvempi... (optimismilla on monta puolta). - Humbleman
Taidat olla katsonut liikaa telkkaria/videoita. Koeta nyt kuitenkin hankkia elämä, ettei tarvitse keksiä tuollaisia juttuja. Toihan ei mene läpi edes idiootille...olet itse patologinen valehtelija! Sorry nyt kuitenkin jos olen väärässä.
- Roope
kyseessähän on MR GOLDFINGER!
- jääprinsessa
Olen aidosti ja vilpittömästi yllättynyt,miten moni on jaksanut lukea kertomukseni.Olen itse lukenut kaikkien kommentit ja kannanotot läpi.Toivoisin todellakin,kaiken keromani olevan 1001 yön satuja,mutta yksinäinen koti ja kamala ikävä lapsia kertovat ihan muusta.
Tiedän,että joskus jos kohataan miehen johon haluan tutustua...joutuu tämä mies poloinen tekemään kamalsati töitä sen eteen,että luotan häneen.Ja kelläpäs sellaiseen olisi kiinnostusta,kun ehjiäkin ihmisiä on liikenteessä.
Lasteni kanssa elin kuitenkin 7 vuotta yh.na joten on hiukan vaikeaa olla yksin,joten valehtelisin jos väittäisin,että en ole katkera.Muihin tunteisiin tätä miestä kohtaan ei vielä voimani riitä.Olsi kiva jos jaksatte kirjoittaa,mulle. - Aurinkomies:-)
jääprinsessa kirjoitti:
Olen aidosti ja vilpittömästi yllättynyt,miten moni on jaksanut lukea kertomukseni.Olen itse lukenut kaikkien kommentit ja kannanotot läpi.Toivoisin todellakin,kaiken keromani olevan 1001 yön satuja,mutta yksinäinen koti ja kamala ikävä lapsia kertovat ihan muusta.
Tiedän,että joskus jos kohataan miehen johon haluan tutustua...joutuu tämä mies poloinen tekemään kamalsati töitä sen eteen,että luotan häneen.Ja kelläpäs sellaiseen olisi kiinnostusta,kun ehjiäkin ihmisiä on liikenteessä.
Lasteni kanssa elin kuitenkin 7 vuotta yh.na joten on hiukan vaikeaa olla yksin,joten valehtelisin jos väittäisin,että en ole katkera.Muihin tunteisiin tätä miestä kohtaan ei vielä voimani riitä.Olsi kiva jos jaksatte kirjoittaa,mulle...osoitteesi kirjoittaisin sulle jääprinssessa.
Olen kevään aurinko joka saa veden tippumaan. - jääprinsessa
Aurinkomies:-) kirjoitti:
..osoitteesi kirjoittaisin sulle jääprinssessa.
Olen kevään aurinko joka saa veden tippumaan.en todellakaan uskalla laittaa osoitettani,edes sähköposti sellaista tänne,vaikka tahtoisinkin...olisko muuta keinoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1764987Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184366Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993097Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2512933Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432872- 522501
- 271919
- 221737
- 341733
- 651699