2 päivän dokauksen oireet!

Tinttasin vain kaksi päivää, mutta jätin syömättä. Enismmäinen päivä pahoinvoinita ja sängyssä makaamista.

Sitten alkoi, ahdistus, masennus, hikoilu, unettomuus, painajaiset, ihmispelko, ripuli, jotka keksivät kolme päivää.

Kyllä sitä pitää olla hölmö kun itseään näin kiduttaa tieten tahtoen.
1405
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Sen takia kun kärsin noin kovia oireita dokausken jälkeen. Olenko kenties hullu tau huono ihminen?

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta


Tämä selvä kirjoitti:

Tinttasin vain kaksi päivää, mutta jätin syömättä. Enismmäinen päivä pahoinvoinita ja sängyssä makaamista.

Sitten alkoi, ahdistus, masennus, hikoilu, unettomuus, painajaiset, ihmispelko, ripuli, jotka keksivät kolme päivää.

Kyllä sitä pitää olla hölmö kun itseään näin kiduttaa tieten tahtoen.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu