Puran tänne ärtyneisyyteni!
Olen saanut jo tarpeekseni tästä ikuisesta hyisestä kylmyydesta 15-25 tai enemmän astetta on ihan LIIKAA! Ulkona ei voi olla, eikä sisällä hengittää kun ilma kuivuu liiasta lämmityksestä.
Kaikki jäätyy, autot, ovet, ikkunat, puistonpenkit, katukäytävät... on liukasta ja vaarallista!
Talviurheilua olen aina jokseenkin vihannut, mutta ei niitäkään voi nyt tällaisilla tappokeleissä harrastaa, joten lumesta ei ole mitään hyötyä´, jos haluaisikin mennä luistelemaan tai muuta.
Täytyy pukeutua micheliniksi ja pitää inhottavia pisteleviä välihousuja, sitten sisällä tulee kuuma...
Iho kuivuu ja huulet rohtuu, mikään ei auta!
Ahdistun kun täytyy olla koko ajan sisällä!
Talvi SUCKS!!! Tulis jo kesä... ja kestäisi ikuisesti. Minä ainakin otan lähtöpassit Suomesta heti kun se on mahdollista!
...kohtalotovereita? Vinkkejä miten talvesta selvityy hengissä???
En kestä enää talvea!!!
4
530
Vastaukset
- metsän menninkäinen
MInusta nämä -30 asteen pakkaset taasen oat olleen varsin mukavia. Koiran kanssa vain on ollut hieman ongelmia mutta muuten:
laita sukkahousut ja sen päälle trikoot, sitten farkut niin kyllä pitäisi tarjeta. MInä ainakin tarkenin varsin hyvin kun oli juuri nuo ja sitten hiaton puuvilla neule pitkä, villainen talvi-takki. Okei, kettingit tahtoo vähän jäädyttää rannetta mutta muuten jees, ja tupakalla on ärsyttävää käydä :( sormet jääty.
Pukeudu hyvä ihminen ;)- angel*
niinb.. mä taas haluisin sanoa mun mielipiteeni.. märakastan talvea.. sitä miten luonto on niin kaunis.,. katotkos sä koskaan kunnollaluontoa.. tai no ympärilles.. ei kaiken tarvii pyörii oman ittensä ympärillä..kyllä se kylmäkin unohtuu kun jaksaa *nauttia* talvesta.. mä rakastan talven urheilua; snokkausta,lasketteluu, luisteluu... tietysti olis kiva kun olis lämmin jasais paistatella päivää vähis vaatteis biitsillä ,,.. mut aattele kyl sekin rupeis vähän ajan päästä kyllästyttää.. no mut jokainen aattelee omalla tavallaan.. en mä sitä sano.. hyvää jatkoa ja yritä nyt vielä kestää nää pakkaset.. mut mä kyllänautin niistä.. :)
- lissu
ja syöt olutmakkaroita
- Anonyymi
Opettele ajattelemaan muutakin kuin itseäsi. Voisit selvitä talvesta VÄHÄN paremmin siten. Ei ole liian kylmiä säitä, on vain liian huonoja vaatteita. Ainakin sinulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741329Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2391214- 731180
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2521006Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901