Puran tänne ärtyneisyyteni!
Olen saanut jo tarpeekseni tästä ikuisesta hyisestä kylmyydesta 15-25 tai enemmän astetta on ihan LIIKAA! Ulkona ei voi olla, eikä sisällä hengittää kun ilma kuivuu liiasta lämmityksestä.
Kaikki jäätyy, autot, ovet, ikkunat, puistonpenkit, katukäytävät... on liukasta ja vaarallista!
Talviurheilua olen aina jokseenkin vihannut, mutta ei niitäkään voi nyt tällaisilla tappokeleissä harrastaa, joten lumesta ei ole mitään hyötyä´, jos haluaisikin mennä luistelemaan tai muuta.
Täytyy pukeutua micheliniksi ja pitää inhottavia pisteleviä välihousuja, sitten sisällä tulee kuuma...
Iho kuivuu ja huulet rohtuu, mikään ei auta!
Ahdistun kun täytyy olla koko ajan sisällä!
Talvi SUCKS!!! Tulis jo kesä... ja kestäisi ikuisesti. Minä ainakin otan lähtöpassit Suomesta heti kun se on mahdollista!
...kohtalotovereita? Vinkkejä miten talvesta selvityy hengissä???
En kestä enää talvea!!!
4
529
Vastaukset
- metsän menninkäinen
MInusta nämä -30 asteen pakkaset taasen oat olleen varsin mukavia. Koiran kanssa vain on ollut hieman ongelmia mutta muuten:
laita sukkahousut ja sen päälle trikoot, sitten farkut niin kyllä pitäisi tarjeta. MInä ainakin tarkenin varsin hyvin kun oli juuri nuo ja sitten hiaton puuvilla neule pitkä, villainen talvi-takki. Okei, kettingit tahtoo vähän jäädyttää rannetta mutta muuten jees, ja tupakalla on ärsyttävää käydä :( sormet jääty.
Pukeudu hyvä ihminen ;)- angel*
niinb.. mä taas haluisin sanoa mun mielipiteeni.. märakastan talvea.. sitä miten luonto on niin kaunis.,. katotkos sä koskaan kunnollaluontoa.. tai no ympärilles.. ei kaiken tarvii pyörii oman ittensä ympärillä..kyllä se kylmäkin unohtuu kun jaksaa *nauttia* talvesta.. mä rakastan talven urheilua; snokkausta,lasketteluu, luisteluu... tietysti olis kiva kun olis lämmin jasais paistatella päivää vähis vaatteis biitsillä ,,.. mut aattele kyl sekin rupeis vähän ajan päästä kyllästyttää.. no mut jokainen aattelee omalla tavallaan.. en mä sitä sano.. hyvää jatkoa ja yritä nyt vielä kestää nää pakkaset.. mut mä kyllänautin niistä.. :)
- lissu
ja syöt olutmakkaroita
- Anonyymi
Opettele ajattelemaan muutakin kuin itseäsi. Voisit selvitä talvesta VÄHÄN paremmin siten. Ei ole liian kylmiä säitä, on vain liian huonoja vaatteita. Ainakin sinulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su18912649- 856164
- 1145617
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495502Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene234422Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434302- 924270
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla424221Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko334158Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?483727