Miten saa digipokkarin ottamaan automaattisesti kuvia esim sekunnin välein tai sitten videopätkiä peräkkäin niin että kun kortti täynä vanhin pyyhkiytyy pois.Ohjelmia on vasmasti netissä (siellä on muutenkin vaikka mitä)mutta missä?
Tietääkö joku
------
2
841
Vastaukset
- monikin.....
Siihen ei mitkään ohjelmat auta jos kamerassa ei ole sellaista toimintoa. Joissakin tapauksissa onnistuu niin että kamera on kytkettynä tietokoneeseen mutta sekin vaatii kameralta tiettyjä ominaisuuksia. Ainakin tuo muistikortin tyhjentäminen sen täytyttyä on melkoinen haaste.
- ------
En muuten ymmärtäisi edes kysyä mutta kun minullakin jo on yksi erikoinen kamera joka on selvästi tehty pokkarin osista ja tuo toiminta
Eli jos ohjelman onnistuisi kopioimaan niin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066