Terveiset !Hallelujalta

^^muuttolintu^^

Saaralle erityiset terveiset ja kiitokset tuesta!
!Hallelujaa pääsee lukemaan viestit, kirjoittaminen on toistaiseksi estetty.

Seriffiltä kysyn jälleen kerran, miksi sallit tahallisen räkyttämisen !Hallelujaa kohtaan, tilanne pysyisi "aisoissa" kun tarttuisit heihin.

Poistamalla evankelistan teet väärin. Hänkin on vain ihminen omilla heikkouksillaan työtä tekemässä, että mahdollisimman monelle kirkastuisi evankeliumin sanoma.

16

1112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saara

Olipa ihanat terveiset! Sitä mietinkin, että pystyykö !Hallelujaa lukemaan viestit? Eli pystyy!

!Hallelujaa: Olen niin kaivannut sinua tänne! Poissaolosi tekee iiiiiiiison aukon! :(

Toivottavasti pian päästävät sinut takaisin, sitä rukoilen! Rakastava halaus, olet aina sydämessäni!

• Eben-Eser

että missä Sana loistaa kirkkaana , juuri siellä vaino alkaa.

Nyt pitäisi ajatella asioita tärkeysjärjestyksessä: Mikä on tärkeämpää, olla kultivoitu, teennäinen, ns sivistynyt, vai rehellinen, avoin oma itsensä. Kyse on Jumalan Sanan julistamisesta, herätyssaarnasta, jonka vaikuttimena on huoli kristillisyyden tilasta.

Juurisyy on rakkaus, koska niin on Jumala maailmaa rakastanut, että antoi ainoan Poikansa, ettei yksikään, joka Häneen uskoo, hukkuisi, vaan saisi iankaikkisen elämän!

• Ottamatta kantaa mihinkään yksittäiseen keskustelijaan totean, että vaikka ihminen olisi miten kirkas tähti evankeliumin taivaalla tahansa, hänenkin on noudatettava käyttäytymissääntöjä. Kukaan ei ole niiden yläpuolella.

Tärkein rajoitus täällä on se, miten kohdellaan kanssakeskustelijoita. Kannattaa miettiä mitä sanoisi tai jättäisi sanomatta kasvokkain ihmiselle.

Ketään, ainuttakaan, ei ole bannattu täällä mielipiteidensä takia mutta kylläkin joskus siksi MITEN hän sen esittää. Eikä teillä hyvät ihmiset terve järki kerro miten ihmisten kanssa eletään?!? Sanotteko toisillenne samalla tavalla kuin täällä näkyy toisinaan sanottavan? Hyväksyttekö sen? Jos hyväksytte, on todettava, että tapanne sanoa tai se, mitä hyväksytte, ei eroa hiukkaakaan (ainakaan edukseen) niistä, joita SANOTAAN epäuskoisiksi.

• itsekin uskot??

Sheriffin toiminnassa ei ole
        johdonmukaisuutta eikä oikeudenmukaisuutta eikä rehellisyyttä.

• ^^muuttolintu^^

Hyvä seriffi. Ymmärrän hyvin käsityksesi ns hyvästä käytöksestä. Kaikilla ei kuitenkaan näytä sitä olevan, roikkuivat ja räkättivät !Hallelujaan lahkeessa.

Hyväluontoisinkin ihminen hermostuu joskus. Vaan sinäkö se synnitön olet?

• ^^muuttolintu^^ kirjoitti:

Hyvä seriffi. Ymmärrän hyvin käsityksesi ns hyvästä käytöksestä. Kaikilla ei kuitenkaan näytä sitä olevan, roikkuivat ja räkättivät !Hallelujaan lahkeessa.

Ihmettelen tässä sitä miten palstalla on muutaman päivän ollut varsin rauhallista. Mihinkähän kaikki räkyttäjät ovat hävinneet? Tosi kumma juttu.

Miten oma oletettu synnittömyyteni tähän johtuu? Miten synnitön minun pitäisi olla saadakseni oikeuden tehtäväni hoitoon? Mikä nimenomainen syntini tekee minut epäkelvoksi tehtävääni?

• ^^muuttolintu^^
        Eslest kirjoitti:

Ihmettelen tässä sitä miten palstalla on muutaman päivän ollut varsin rauhallista. Mihinkähän kaikki räkyttäjät ovat hävinneet? Tosi kumma juttu.

Miten oma oletettu synnittömyyteni tähän johtuu? Miten synnitön minun pitäisi olla saadakseni oikeuden tehtäväni hoitoon? Mikä nimenomainen syntini tekee minut epäkelvoksi tehtävääni?

Syntisiä olemme kaikki. Yhdessä on yhtä ja toisessa toista vikaa. Minua närästää se, ettet kristittynä ihmisenä poista heitä, jotka kirjoittavat oitis törkeyksiään kun !Hallelujaan kirjoituksia ilmestyy palstalle.

Nyt sait "rauhasi", mutta onko se oikeaa?

• ^^muuttolintu^^
        Eslest kirjoitti:

oletko lainkaan bannannut muita henkilöitä? Nimittäin, jos et, olet liikenteessä yksisilmäisenä ja se ei ole oikein.

Suora kysymys: Onko !Hallelujaa ainoa bannattu ja ainoa syyllinen?

Viittaan aiemmiin pyyntöihini, että hänen kimpussaan riekkuvat pitäisi poistaa tykkänään.

• jäljet vievät
        ^^muuttolintu^^ kirjoitti:

siinä tapauksessa sylttytehtaalle.

• teuta

oletko lainkaan bannannut muita henkilöitä? Nimittäin, jos et, olet liikenteessä yksisilmäisenä ja se ei ole oikein.

Viittaan aiemmiin pyyntöihini, että hänen kimpussaan riekkuvat pitäisi poistaa tykkänään.

Sitten tapahtunut väärä oikeuden käyti, juuri tänään ja huomenna, Nimittäin Vapahtajamme kärsimys, tosin nyt hivenen lievenpänä.

• K e r e n s k i !!
        jäljet vievät kirjoitti:

siinä tapauksessa sylttytehtaalle.

Mielenkiintoinen tapaus tämä muuttolintu.

Sanailunsa on aivan turhaa, koska sheriffiin
        ei pure mikään.
        Hän tuli tehtäväänsä varta vasten nujertamaan
        Ahdas Portti - Saara - Hellelujaa.
        Takana lienee henkkoht kaunaa - lähinnä loukattu kunnia.

Muuten ei ole mahdollista, että Hallelujan
        kimpussa olleet ateistit ja tiukkapipot
        saivat vapaasti kirjoittaa mitä törkeyksiä tahansa. Se sai jatkua, koska se oli piikki
        Ahdas Portti - Hallelujan lihassa.

Sheriffin peli jatkuu niin kauan kuin Herra sen sallii. Kerran se loppuu. Turha vedota mihinkään oikeudenmukaisuuteen. Se on sheriffissä kuollut.

• Eslest
        K e r e n s k i !! kirjoitti:

ei pure mikään.

saivat vapaasti kirjoittaa mitä törkeyksiä tahansa. Se sai jatkua, koska se oli piikki

Sheriffin peli jatkuu niin kauan kuin Herra sen sallii. Kerran se loppuu. Turha vedota mihinkään oikeudenmukaisuuteen. Se on sheriffissä kuollut.

Todella mielenkiintoista syväanalyysiä. Saisiko vielä lisää?

Sanot: "...että Hallelujan
        saivat vapaasti kirjoittaa mitä törkeyksiä tahansa."

Mistä ihmeestä luulet tietäväsi miten paljon olen poistanut kun et ole ollut toimiani valvomassa? Mistä luulet tietäväsi, ketä kaikkia on bannattu? Mitä mielipidesuuntaa arvelet minun erityisesti suosivan? Muita luuloja ja arveluita?

Et ehkä ole ymmärtänyt, että en ole esikoislestadiolaisten enkä evankeliumin edustaja tällä palstalla. Jos nyt jotakin edustan, se on MEDIAN OMISTAJA ja hänen tahtonsa (vähän ehkä koomista personoida firmaa "hän"-pronominilla).

• Sohvi
        K e r e n s k i !! kirjoitti:

ei pure mikään.

te itse olette nyt epäoikeudenmukaisia!

En tunne ketään täällä kirjoittelevaa henkilökohtaisesti, joten tämä ei ole nyt mitään puolueellisuutta!

Olen lukenut näitä kirjoituksia ties kuinka kauan ja osallistunutkin keskusteluihin, tosin mulla ei oo ollut nimimerkkiä.

Ei niitä törkeyksiä voi ymmärtää, mitä käytettiin - käyttipä niitä kuka tahansa!

Mutta jos OIKEAA KRISTITTYÄ halvennetaan ja moititaan ja sätitään, ei hänellä sittenkään ole mitään oikeutta vastata samalla mitalla!

• K erenski
        Eslest kirjoitti:

Todella mielenkiintoista syväanalyysiä. Saisiko vielä lisää?

Sanot: "...että Hallelujan
        saivat vapaasti kirjoittaa mitä törkeyksiä tahansa."

Mistä ihmeestä luulet tietäväsi miten paljon olen poistanut kun et ole ollut toimiani valvomassa? Mistä luulet tietäväsi, ketä kaikkia on bannattu? Mitä mielipidesuuntaa arvelet minun erityisesti suosivan? Muita luuloja ja arveluita?

Et ehkä ole ymmärtänyt, että en ole esikoislestadiolaisten enkä evankeliumin edustaja tällä palstalla. Jos nyt jotakin edustan, se on MEDIAN OMISTAJA ja hänen tahtonsa (vähän ehkä koomista personoida firmaa "hän"-pronominilla).

Teot puhuvat, eivät suuret sanat ja pitkät selitykset. Kaikkia meitä ei voi hassuttaa.

• Iso Erkki

Ei se nyt kuitenkaan ole ihan puhdas pulmunen, eikö jo kolmas bannaus kerro jotakin.

Jos koko perhe sairastaa, usein riittää kun yksi hoidetaan kuntoon. Eikä muita tarvitse hoitaa erikseen kun taudin aiheuttaja hoidetaan. Lääketieteellinen tosiasia.

• niinkö?, muiden toisin ajat...

veljien ja sisarien mollaamisella? Ei se toimi, ei saa mennä v***uilulla toisen persoonaan.

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      5898
    2. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      498
      2641
    3. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      16
      2424
    4. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      29
      1653
    5. En tiedä miksi kerroin sinusta täällä

Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.
      Tunteet
      17
      1179
    6. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      31
      1111
    7. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      26
      1089
    8. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      18
      1042
    9. Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!

Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http
      Mainonta ja markkinointi
      7
      1024
    10. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      4
      967
    Aihe