Hyvä Kari

fanitar

32

2046

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kantri hölmö

      Kari on tehnyt paljon hyviä tulkintoja mutta tämä levy on paras. Lisää kantria Kari

      • r.moore

        Olen samaa mieltä, tämä Viimeiseen pisaraan on karin paras levy. Arvostukseni Karia kohtaan kihahti tällä ihan kattoon.


      • fanitar
        r.moore kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, tämä Viimeiseen pisaraan on karin paras levy. Arvostukseni Karia kohtaan kihahti tällä ihan kattoon.

        Tämä on ehdottomasti parasta pitkään aikaan.
        Ymmärrän kyllä ISKELMÄn kuuntelijoiden pettymyksen. Itse en kuuntele lainkaan ns iskelmämusiikkia, Kari on poikkeus joka vahvistaa säännön. En suuremmin tykkää Karin tämmösistä maruzzellajutuista. Suosikkejani ovat "Olen kuullut on kaupunki tuolla", "Enkeleitä seitsemän", "Aikaan täysikuun".Se on se ÄÄNI..!!! En kaipaa tanssimusiikkia, koska keikoilla en missään tapauksessa ehdi parketille Karin laulun aikana. Lavan edessä nautiskelen...katselen ja kuuntelen..


      • surkein
        r.moore kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, tämä Viimeiseen pisaraan on karin paras levy. Arvostukseni Karia kohtaan kihahti tällä ihan kattoon.

        Aivan ehdottomasti surkein levy Karilta, ihan syvältä. Eipähän tartte ostaa. Muuten kyllä tykkään Karin musiikista.


      • reinotossut vaihtoon
        surkein kirjoitti:

        Aivan ehdottomasti surkein levy Karilta, ihan syvältä. Eipähän tartte ostaa. Muuten kyllä tykkään Karin musiikista.

        Täysin samaa mieltä.Karin levyt ovat erinomaisia kukkapurkin alusia,sääli kun on kahvinkeittimet ,Karin levyt olisivat vielä parempia pannun alusia,kun ne sulaisivat kuulumattomiksi kuuman pannun alla.Karin musiikista ei voi pitää,koska Karilla ei ole mitään omaa musiikia,ne on kaikki kehnoja muiden mestarien kopioita.


      • juustiiinaaax
        reinotossut vaihtoon kirjoitti:

        Täysin samaa mieltä.Karin levyt ovat erinomaisia kukkapurkin alusia,sääli kun on kahvinkeittimet ,Karin levyt olisivat vielä parempia pannun alusia,kun ne sulaisivat kuulumattomiksi kuuman pannun alla.Karin musiikista ei voi pitää,koska Karilla ei ole mitään omaa musiikia,ne on kaikki kehnoja muiden mestarien kopioita.

        jokaiselle artistille on Suomessa tilaa, myös sekä T.Kansalle että K.Tapiolle. Olen sen ajan ihminen, että olen kuunnellut nuorena molempia artisteja (kuten monia muitakin heidän ikäisiään artisteja). Kari Tapiolla oli jo silloin aivan ihana , erilainen ääni kuin muilla artisteilla. Edelleenkin rakastan K.Tapion karismaattista ääntä . Ei tarvitse olla ns "oopperalaulajan " ääni tai ehkäpä juuri sen takia , ettei olekaan, niin kuullostaa tuhannesti paremmalta kuin sellaisten, jotka yrittävät liikaa "peuhata äänellään ".


      • ???
        juustiiinaaax kirjoitti:

        jokaiselle artistille on Suomessa tilaa, myös sekä T.Kansalle että K.Tapiolle. Olen sen ajan ihminen, että olen kuunnellut nuorena molempia artisteja (kuten monia muitakin heidän ikäisiään artisteja). Kari Tapiolla oli jo silloin aivan ihana , erilainen ääni kuin muilla artisteilla. Edelleenkin rakastan K.Tapion karismaattista ääntä . Ei tarvitse olla ns "oopperalaulajan " ääni tai ehkäpä juuri sen takia , ettei olekaan, niin kuullostaa tuhannesti paremmalta kuin sellaisten, jotka yrittävät liikaa "peuhata äänellään ".

        minne häipyivät fanisivut, tai itse en sinne ainakaan enään löydä ?


      • Kari fani/kannattaja
        ??? kirjoitti:

        minne häipyivät fanisivut, tai itse en sinne ainakaan enään löydä ?

        sieltä löytyy tietoo Karin keikoista ym...
        En tiedä miksi fanisivut on poistettu??


      • Asidofiilis
        ??? kirjoitti:

        minne häipyivät fanisivut, tai itse en sinne ainakaan enään löydä ?

        mainitsemasi fani-sivustot lopetettiin vähäisen keskustelun takia.
        No, eipä täällä ole yhtään sen vikkaampaa.

        Tuntuu siltä, että nämä foorumiyhteisöt ovat menettäneet viehätyksensä.
        Foorumit toimivat lähinnä turhautuneiden reppanoiden temmellyskenttänä. Oikeata keskustelua ja ajatustenvaihtoa täältä ei löydä erkkikään.


      • >65++++
        Asidofiilis kirjoitti:

        mainitsemasi fani-sivustot lopetettiin vähäisen keskustelun takia.
        No, eipä täällä ole yhtään sen vikkaampaa.

        Tuntuu siltä, että nämä foorumiyhteisöt ovat menettäneet viehätyksensä.
        Foorumit toimivat lähinnä turhautuneiden reppanoiden temmellyskenttänä. Oikeata keskustelua ja ajatustenvaihtoa täältä ei löydä erkkikään.

        Siitä huolimatta vanhat akat kiertää keikoilla mukana.


      • paras miesääni
        juustiiinaaax kirjoitti:

        jokaiselle artistille on Suomessa tilaa, myös sekä T.Kansalle että K.Tapiolle. Olen sen ajan ihminen, että olen kuunnellut nuorena molempia artisteja (kuten monia muitakin heidän ikäisiään artisteja). Kari Tapiolla oli jo silloin aivan ihana , erilainen ääni kuin muilla artisteilla. Edelleenkin rakastan K.Tapion karismaattista ääntä . Ei tarvitse olla ns "oopperalaulajan " ääni tai ehkäpä juuri sen takia , ettei olekaan, niin kuullostaa tuhannesti paremmalta kuin sellaisten, jotka yrittävät liikaa "peuhata äänellään ".

        Katsoitteko tartu mikkiin,kyllä täytyy sanoo että Suomen ykkönen.Hyvä bändi,sanoisinko Suomen paras.


      • klappi fani
        paras miesääni kirjoitti:

        Katsoitteko tartu mikkiin,kyllä täytyy sanoo että Suomen ykkönen.Hyvä bändi,sanoisinko Suomen paras.

        perustappa sitten tony montana keskustelu palsta jollei sellaista sitten ole jo...


      • H2O
        >65++++ kirjoitti:

        Siitä huolimatta vanhat akat kiertää keikoilla mukana.

        Mutta jos elämässä ei ole mitään muuta kuin matkustaa idolinsa perässä keikalta toiselle ja sitten kysellään foorumeissa, että minne seuraavaksi, niin kovin on elämä ankeeta.


      • eräs vaan
        H2O kirjoitti:

        Mutta jos elämässä ei ole mitään muuta kuin matkustaa idolinsa perässä keikalta toiselle ja sitten kysellään foorumeissa, että minne seuraavaksi, niin kovin on elämä ankeeta.

        Kun täällä kirjoittelet ja taitaa oma akkasikin
        kulkee Karin keikoilla kun olet noin vihainen.
        Siinä on mies ja ääni...
        Sulla ei taida olla kumpaakaan et ole kunnon mies eikä sulla ole minkäänlaista lauluääntä


      • ei fani
        paras miesääni kirjoitti:

        Katsoitteko tartu mikkiin,kyllä täytyy sanoo että Suomen ykkönen.Hyvä bändi,sanoisinko Suomen paras.

        sillä ei ole lauluääntä eikä se osaa muuta tehdä kuin hakata muijaansa ja esiintyy kännissä.


      • mennä..
        ei fani kirjoitti:

        sillä ei ole lauluääntä eikä se osaa muuta tehdä kuin hakata muijaansa ja esiintyy kännissä.

        Tony ja Tauski vähän sekaisin!!


      • sinä olet
        >65++++ kirjoitti:

        Siitä huolimatta vanhat akat kiertää keikoilla mukana.

        nolo. Mitä se sua haittaa kuka käy Karin keikoilla. Uskon että he käyttäytyvät siellä kuitenkin aivan fiksusti että ei pitäis olla mitään haittaa siitä. Ja mun mielestä keikoilla voi käydä ihan kuka vaan. Jos sua häiritsee että siellä on vanhempaa väkeä pysy kotonas.


      • Miesxdse
        eräs vaan kirjoitti:

        Kun täällä kirjoittelet ja taitaa oma akkasikin
        kulkee Karin keikoilla kun olet noin vihainen.
        Siinä on mies ja ääni...
        Sulla ei taida olla kumpaakaan et ole kunnon mies eikä sulla ole minkäänlaista lauluääntä

        Olen täydellisen hyvännäköinen 25v missityylinen brunette.
        Että silleen.
        Ja aina oikeassa!


      • seoikeafani
        klappi fani kirjoitti:

        perustappa sitten tony montana keskustelu palsta jollei sellaista sitten ole jo...

        Ilkalla ja Jonna Tervomaallakin on oma palsta.Miksei sitten Tony M:lla ihmettelen kovasti.


      • Juustonaxu
        sinä olet kirjoitti:

        nolo. Mitä se sua haittaa kuka käy Karin keikoilla. Uskon että he käyttäytyvät siellä kuitenkin aivan fiksusti että ei pitäis olla mitään haittaa siitä. Ja mun mielestä keikoilla voi käydä ihan kuka vaan. Jos sua häiritsee että siellä on vanhempaa väkeä pysy kotonas.

        haittaa, älä pelkää.
        Överiksi menevä fanitus on vaan sairaus siinä missä alkoholismikin.
        Psyyke mättää.


      • näytetty
        H2O kirjoitti:

        Mutta jos elämässä ei ole mitään muuta kuin matkustaa idolinsa perässä keikalta toiselle ja sitten kysellään foorumeissa, että minne seuraavaksi, niin kovin on elämä ankeeta.

        On telkkarissa näyttety monta kertaa kun nää kurttuset akat kiertää idollin perässä ympäri Suomea.Sillanpää,Jalkanen,Antti?joka sai sen iskelmä-Finlandia palkinnon sen mukana kiertää jopa aviopareja.Samat 65-"sutturat" soittelevat iskelmäradioon ja Radio-Suomen toivekonserttiin ja kertovat näistä epäjumalistaan,joskus toimittaja yhdistää nää muumot jopa puhumaan jartsan,karpan,antsan,joelin ym.kanssa.Karseeta kuunneltavaa,saatanan imelää.NYT PERKELE lastenlasten luokse,aikuistukaa akat ennenkuin tulee 70 -täyteen.


      • Eräs fani
        näytetty kirjoitti:

        On telkkarissa näyttety monta kertaa kun nää kurttuset akat kiertää idollin perässä ympäri Suomea.Sillanpää,Jalkanen,Antti?joka sai sen iskelmä-Finlandia palkinnon sen mukana kiertää jopa aviopareja.Samat 65-"sutturat" soittelevat iskelmäradioon ja Radio-Suomen toivekonserttiin ja kertovat näistä epäjumalistaan,joskus toimittaja yhdistää nää muumot jopa puhumaan jartsan,karpan,antsan,joelin ym.kanssa.Karseeta kuunneltavaa,saatanan imelää.NYT PERKELE lastenlasten luokse,aikuistukaa akat ennenkuin tulee 70 -täyteen.

        Mitäs sä vanha kurttunen ukko täällä kirjoittelet??Taitaa oma akkas kulkee Karin perässä ja olet kateellinen???


      • suosikkini
        mennä.. kirjoitti:

        Tony ja Tauski vähän sekaisin!!

        En tykkää TAUNO PELTOSESTA!!Kaikki laulut on äänitetty kammiossa,siltä ainakin kuulostaa.


      • faniholisti
        Eräs fani kirjoitti:

        Mitäs sä vanha kurttunen ukko täällä kirjoittelet??Taitaa oma akkas kulkee Karin perässä ja olet kateellinen???

        Meneppä meikkaamaan.Lauantaina on keikka.


      • taruseikka
        näytetty kirjoitti:

        On telkkarissa näyttety monta kertaa kun nää kurttuset akat kiertää idollin perässä ympäri Suomea.Sillanpää,Jalkanen,Antti?joka sai sen iskelmä-Finlandia palkinnon sen mukana kiertää jopa aviopareja.Samat 65-"sutturat" soittelevat iskelmäradioon ja Radio-Suomen toivekonserttiin ja kertovat näistä epäjumalistaan,joskus toimittaja yhdistää nää muumot jopa puhumaan jartsan,karpan,antsan,joelin ym.kanssa.Karseeta kuunneltavaa,saatanan imelää.NYT PERKELE lastenlasten luokse,aikuistukaa akat ennenkuin tulee 70 -täyteen.

        Pidän Karista ja hänen lauluistaan. Käyn myös tanssi-tai laivakeikoilla(joskus) ja konsertissa,jos sattuu omalle paikkakunnalle. Ihan mielelläni menen,vaikka lähestyn 60:tä.
        Mielestäni keikalta heti toiselle ja vaikka satojen kilometrien päähän seuraamaan artistia,on jo ihmispalvontaa - ei välttämättä hyvän maun mukaista. Vähemmälläkin voi nauttia.
        Joskus harvoin,lähinnä konsertin jälkeen olen ruusun Karille antanut,kenties halannut ja vaihtanut muutaman sanan. Ei ole pannut sitä pahakseen. Haluan suhtautua tähän idoliini kunnioittavasti ja kauniisti, kuten hänenkin toivon itseeni. Samalla tavalla kohtelen rakasta siippaani,jonka matkassa kuljen.


      • torikärrit
        juustiiinaaax kirjoitti:

        jokaiselle artistille on Suomessa tilaa, myös sekä T.Kansalle että K.Tapiolle. Olen sen ajan ihminen, että olen kuunnellut nuorena molempia artisteja (kuten monia muitakin heidän ikäisiään artisteja). Kari Tapiolla oli jo silloin aivan ihana , erilainen ääni kuin muilla artisteilla. Edelleenkin rakastan K.Tapion karismaattista ääntä . Ei tarvitse olla ns "oopperalaulajan " ääni tai ehkäpä juuri sen takia , ettei olekaan, niin kuullostaa tuhannesti paremmalta kuin sellaisten, jotka yrittävät liikaa "peuhata äänellään ".

        Kuka täällä sanoi, ettei Karilla ole mitään omaa?
        Ehkei sävellystä,mutta sanoituksia sitäkin enemmän.Siihenkään ei moni pysyty.. Ja matkipa tuo Elviskin aikoinaan monia muista ja hyvin meni silti levyt kaupaksi.
        Vaan oletpa itsekin ostanut Karin levyjä,kun ne kukkapurkkien alle olet sijoittanut.


      • surkein

        Todella huono levy, Karin huonoin. Säästyypä nekin rahat.


      • upeaa musiikkia
        surkein kirjoitti:

        Todella huono levy, Karin huonoin. Säästyypä nekin rahat.

        Tykkään Liisan koirasta!


      • kirje
        suosikkini kirjoitti:

        En tykkää TAUNO PELTOSESTA!!Kaikki laulut on äänitetty kammiossa,siltä ainakin kuulostaa.

        Tauno Peltosen laulama kirje on kaunis,ihana laulu.

        t.neiti kesäheinä


      • Kirje saapuu
        kirje kirjoitti:

        Tauno Peltosen laulama kirje on kaunis,ihana laulu.

        t.neiti kesäheinä

        "Tuuli repi puita,taivas salamoi."


      • Rintava Pike
        paras miesääni kirjoitti:

        Katsoitteko tartu mikkiin,kyllä täytyy sanoo että Suomen ykkönen.Hyvä bändi,sanoisinko Suomen paras.

        En ole ikinä kuullutkaan? Onko joitain Monosen jälkeläisiä??


      • musiikkia,siis
        upeaa musiikkia kirjoitti:

        Tykkään Liisan koirasta!

        Veikolla on pierevä hevonen.Soon yhtä komia kuin vanhanen.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe