Suututtaa ja hävettää ja kaikkea sekavaa :(

marieeeee

En nyt oikein löytänyt parempaakaan palstaa tälle aiheelleni, mutta eiköhän tämän tänne voi laittaa.

Minulla oli pari tuntia sitten inssi ja se ei mennyt läpi. Sen jälkeen on ärsyttänyt niin paljon! Yhteen juttuun se sitten vaan kosahtaa... muuten olisin kuulemma päässyt läpi.

Ottaa kyllä koville kun pitää kavereille kertoa ja tuntuu niin luuserilta kun tilastojen mukaan olikohan jotain melkein 80% pääsee inssin ekalla läpi. Nyt seuraavassa inssissä varmaan vielä kovemmat paineet kun en kehtaa reputtaa enää toista kertaa. Hävettää. Ja pahinta tässä vielä on se, että sen toisen inssin saan vasta yli viikon päähän luultavasti. Maksaakin ihan liikaa meidän perheelle tämä uusiminen..

Koko ajan sitä vaan miettii että nyt voisin jo ajaa autoa jos olisin mennyt toiselle kaistalle yhdessä kohdassa! Mutta kun en mennyt.... Onko muita jotka eivät päässeet ensimmäisellä yrittämällä? Entä mitään neuvoja tämän vitutuksen loppumiseen ja ajatusten nollaamiseen?

4

749

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan samoin..

      aikanaan, ja nimikin on sama(?) kuin sulla. Jouduin oottelemaan vuoden uutta inssiä, koska ei ollut rahaa mennä; lopulta perheeni maksoi lisätunnit ja uuden ajon. Paljon riippuu opettajasta, oppiiko vai ei... Jotkut opettajat ovat älyttömän hermostuttavia, kun latelevat pikkutarkkoja ohjeita vaikkei toinen edes osaa vielä vaihtaa oikeassa kohdassa :P

      • marieeeee

        Miten sulla sujui ajaminen vuoden tauon jälkeen?

        Mutta totta, opettajasta riippuu paljon, mutta tämä virhe oli kyllä ihan silkka oma virheeni. Toisaalta, kaverit sanoivat, että heidän opettajat olivat käyneet hankalat kohdat kaupungissa läpi ennen inssiä. Minun opettaja ei..


    • Jos autokoulun

      opettaja sanoo tutkinnonvastaanottajalle, että oot jännittäjä, ni ne saattaa ajattaa tuttuja reittejä ja yrittää lievittää jännitystä, jotta voit näyttää että osaat ajaa. Ei tarvi pelätä paineita...

      • vielä.

        Autokoulunopettajat yleensä osaavat lukea ihmisistä, että sortuvatko paineen alla jne. Ja sitten osaavat kyllä auttaa siten, että ei se inssi ainakaan siihen jännittämiseen kaadu. Minunkin autokoulunopettaja otti aina heti kädestäni kiinni, kun huomasi että aloin hermostua. Ei minuakaan muistaakseni ajatettu niitä vaikeita kohtia läpi ennen inssiä, vaan keskittyi siihen minkä koki olevan mulle hyödyllisintä, eli mun rauhottamiseen :) Nimimerkillä sain suurinpiirtein paniikkikohtauksen liikenteessä ennen toista inssiä, mutta pääsin silti siitä läpi :) Jos sun autokoulunopettaja ajatteli, että osaat ne kohdat. Yleensä ne keskittyy siihen ennen inssiä, missä on hankaluuksia.
        Ja toisen kortin inssissä mulle tuli sellainen tosi ilkeän oloinen täti ja näin sen jo autokoulunopettajan kasvoilta, että siinä tädissä oli jotain vikaa, oli sen oloinen, että voi hitto, huono tuuri. Mutta sitten yritti hirveästi piristää minua vitsailemalla siitä tädistä kaikkea omituista ennen kuin se ehti autolle, jotta jaksoin ajella sen kanssa jännittämättä :)
        Ei se inssi, mutta se ajaminen sen jälkeen, kun ei ole ollut ketään, joka ottaa kädestä kiinni ja rauhoittaa :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe