Miten on nainen, mitä ajattelisit jos saisit käsin kirjoitetun kirjeen mieheltä, joka on sinuun ihastunut. Tietysti kirjeen asiasisältö ratkaisee paljon, mutta jos mietit asiaa yleiseltä kannalta niin mitä mieltä olisit? Ihastuttavaa, kummaksuttavaa, hämmentävää vai jotain muuta miehen aloitteesta kirjoittaa kirje vaikka ei ole tavannut naista ja sähköpostitse että tekstiviesteinkin on jo kirjoiteltu. Ensimmäinen puhelukin takana, mutta molemmat menivät hieman lukkoon eikä keskustelua juuri syntynyt :(
Onko perinteisellä kirjeellä mitään vaikutusta enää?
Kirjeen kirjoittaminen
5
994
Vastaukset
- minä vaan
mikä voisi olla tänä päivänä ihanempaa kuin saada käsin kirjoitettu "rakkauskirje". Minä olisi otettu - tänä sähköpostien ja tekstareiden aikakautena.
- teepee
vastauksestasi, taidanpa hänelle kirjoittaakin - tuskin se ainakaan tilannetta pahentaa. Nykyinen tilanne polkee tällä hetkellä vähän paikallaan ja ajattelin tällaista lähestymistapaa yrittää.
Lisääkin mielipiteitä saa kirjoitella
- Anna
Kirjeellä vasta vaikutusta olisikin! Voin tietysti puhua vain omasta puolestani, mutta minusta se olisi valtavan ihana ja romanttinen.
- Just me
Voi, kirje olisi ihana asia!! Seuraava askel sitten myöhemmin olisi kukkaset, niitä ei kukaan nainen voi vastustaa - ja ne muistuttavat olemassaolostasi monta päivää.
Jos mies näkee vaivaa, nainen on tosi imarreltu. Onnea!! - Paha Suvi
ja jos ei kirje, niin anna vaikka kortti. Ei sen tarvi olla ihmeellinen, ajatus on tärkein. Kaikista niistä urpoista joita olen vuosien varrella tapaillut, ehdotonta "parasta a-ryhmää" on olleet juuri ne kirjoitustaitoiset miehet. Ei mikään vedä naista niin sulaksi kuin kirja/kortti ja kukat/suklaa/viini, henkilökohtaisesti tuotuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 407003
- 323948
- 463347
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482087- 402058