Kysyisin onko joku saanut nettipuhelimen toimimaan Nokia N96:ssa. Soitin asikaspalveluun ja siellä ei tiedetty mikä on nettipuhelin. Tekninen tuki vastasi katso puhelimen ohjekirjasta miten pääset internettiin. No kaikki täytyy uskoa ja kokea. Yritin asiakaspalveluun sanoa että nettipuhelin on teidän oma palvelu, eivät olleet kuulletkaan.
Mikä nettipuhelin
10
564
Vastaukset
- jheikkia
Toimii Saunalahden liittymässä ainakin e90:ssä. Sulla täytyy olla oma liittymä ja numero internet puheluja varten. Soitettaessa valitaan käytetäänkö normaalia yhteyttä vai internettiä.
- ei ole
Miten se valitaan soitettaessa. Puhelin antaa vaihtoehdot vain äänipuhelu tai videopuhelu. Minulla oli aikaisemmin N95 ja siinä onnistui soitto ja löytyi internet puhelu vaihtoehtona.
- ollaan kanssa
ei ole kirjoitti:
Miten se valitaan soitettaessa. Puhelin antaa vaihtoehdot vain äänipuhelu tai videopuhelu. Minulla oli aikaisemmin N95 ja siinä onnistui soitto ja löytyi internet puhelu vaihtoehtona.
Soitin Noksuun, pahoittelivat eioota, siis voippii ei ole heillä ja muiden tekeleet on vähän sitä sun tätä. Toivottavasti joku tekaisee siihen toimivan.
- käyttöohje lukea
SIP-asetukset
Paina -näppäintä ja valitse Työkalut >
Asetukset > Yhteys > SIP-asetukset.
SIP (Session Initiation Protocol) -asetuksia tarvitaan
tiettyjä SIP-yhteyttä käyttäviä verkkopalveluja
varten. Voit saada asetuksia erityisessä
tekstiviestissä palveluntarjoajalta. Voit tarkastella,
poistaa tai luoda näitä asetusprofiileja kohdassa
SIP-asetukset.
Et arvaa mistä sen löysin.
Sitäpaitsi nokia ei mitään nettipuhelinyhteyksiä tarjoa vaan puhelimen jolla voi palveluja käyttää. Oletko ottanut käyttöösi tai tilannut jonkun palveluntarjoajan nettipuhelinliittymän?- apuvaa
mitä yrität selitellä, oletko saanut nettipuhelimen toimimaan, vai mistä on kyse ?
- edelliseen
Tällä sovelluksella saat nettipuhelimen toimimaan vähemmällä säätämisellä. Ja kaupanpäälle tulee muitakin yhteydenpitomahdollisuuksia roppakaupalla.
http://www.getjar.com/products/11160/fring
vassogod! - mitään
apuvaa kirjoitti:
mitä yrität selitellä, oletko saanut nettipuhelimen toimimaan, vai mistä on kyse ?
asia on juuri niinkuin sanoin. Ne sip/voip asetukset on siellä puhelimessa ja ja jonkun palveluntarjoajan asetukset sinne on laitettava. Ei ne automaattisesti siellä ole. Mulla on n95 ja saunalahden nettipuhelin liittymä ja toimii. No toimii miten toimii. 3g:llä pätkii ja välillä kuulen toisen puheen ja hän ei kuule minua mutta kuitenkin. Wlanilla varmaan toimis paremmin, mutta en ole kokeillut. Fringillä sain myös toimimaan , eikä tarvi asetuksiakaan niin paljon näpytellä.
- fringin oma sivu
edelliseen kirjoitti:
Tällä sovelluksella saat nettipuhelimen toimimaan vähemmällä säätämisellä. Ja kaupanpäälle tulee muitakin yhteydenpitomahdollisuuksia roppakaupalla.
http://www.getjar.com/products/11160/fring
vassogod!http://www.fring.com/
jos tuo aikaisempi linkki epäilyttää. Olen kyllä getjarin sovelluksia käyttänyt omassa puhelimessa ja 99% toimii ihan hyvin. Ja ne on ILMAISIA. Eikä ole aprillipila. - vielä nuo
mitään kirjoitti:
asia on juuri niinkuin sanoin. Ne sip/voip asetukset on siellä puhelimessa ja ja jonkun palveluntarjoajan asetukset sinne on laitettava. Ei ne automaattisesti siellä ole. Mulla on n95 ja saunalahden nettipuhelin liittymä ja toimii. No toimii miten toimii. 3g:llä pätkii ja välillä kuulen toisen puheen ja hän ei kuule minua mutta kuitenkin. Wlanilla varmaan toimis paremmin, mutta en ole kokeillut. Fringillä sain myös toimimaan , eikä tarvi asetuksiakaan niin paljon näpytellä.
nsarjalaisen asetukset: kokeile ensin näitä.
http://palsta.saunalahti.fi/wiki/Tehdä_asetukset_myös_käsin - kysele lisää
apuvaa kirjoitti:
huomenna jos on jotain asiallista kysyttävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3198241Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016493Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1753735- 772898
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402570- 452533
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222266- 1162188
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962044- 481633