Onko joku saanut apua/saaneet atooppisen ihottuman kokonaan pois homeopatian avulla? Itse olen käynyt homeopatiassa 1 vuoden ajan ja kokeiltu on eri aineita/hoitoja. Välillä näytti että iho lähtee paranemaan mutta mut nyt taas on ollut tuskasta. Haluaisin kuulla kokemuksia että saisin vähän edes toivoa että tämä ihottuma ei vaivaa koko ikääni..
Atoopikot
4
552
Vastaukset
- tyhjästä laskutetaan
Atooppinen ihottuma on välillä parempi ja välillä huonompi. Homeopatia ei vaikuta asiaan mitenkään. Valitettavasti.
- tuntija
kyllä tietää!
- kh71
Hei, tähän minun oli pakko vastata kun on eka talvi kun mieheni kädet eivät ole avohaaloilla, ja pahoilla. Olemme olleet 10v yhdessä joten aika mahtavaa. Mieheni kävi allergiatesteissä (vaihtoehto) ja siinä todettiin hänen olevan esim perunalle allerginen. Hän jätti nämä pois ja alkoi syömään enemmän öljyjä (esim kala ja e-vit). Nämä auttoivat. Mikäli haluat kuulla lisää niin laita sähköpostiosoitteesi niin laitan sulle esim nimen kenen tykönä olimme. Tämä viesti on oikeasti asiallinen eikä minulla ole muita tarkoitusperiä ;) Mun oli vain pakko laittaa tämä ettei sulle tule mitään muita mielikuvia ;))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2453343
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1322418Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta151935Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2251842Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!3381749Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita491364- 551355
- 1111120
- 1011077
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan601056