oleminen on. Rakkaussuruja on, hyvän kaverin vei Kuningas alkoholi. Uutta yritän nettipalstalta etsiä, aika kivan luulen tavanneenikin, mutta onko hän valehtelija?
Kokemuksianne, kannattaako uskoa profiileihin.
Kantikasta tämä
12
833
Vastaukset
- vasta 100v
Ei pidä sikaa säkissä ost.. ottaa.
Viina on viisasten juoma, sen vuoksi tyhmänä harvoin sitä käytän.
Minä olen alle 70 mutta en minä vielä itseäni ikäihmisenä pidä.
Kyllä se luonto vain tahtoo tikanpojankin vielä ..
Ja kyllä se on niinkuin kalamiehellä, pyytäminen nettipalstalla se on se, joka viehättää.
Eikä viina hyvää kaveria vie, useinmiten se kaveri on hulttio juoppo. - iässä enää
mitään rakkaussuruja ole! Kyllä luontoäiti on niin hommansa hoitanut, ei mitään rakkauselämää tässä iässä tarvitse olla. Se kuuluu nuorille! Minä en ainakaan huolisi enää miestä kanssani asumaan. Sain nuorena ihan tarpeeksi passata miestäni. Tuo sitä vie tuota jne... Ja minä hölmö passasin. Jossain vaiheessa tajusin mitä olen tekemässä. Ero tuli. Nuorempana mottoni oli, että jos tarvitsee lasillisen maitoa, ei tarvitse ostaa koko lehmää. Nyt ei tee mieli sitä lasillistakaan!
- jos passasit
niin sanoit itse. Olen samaa mieltä mutta minkä tapahtuneelle mahtaa. Tehdään jatkossa ja viisastuneina paremmin.
Itse olen kyllä rakkauden lähettiläs vaikka olen 60 . Tunteet jyllää ja kontakti pelaa. Näin me olemme erilaisia kaikkina ikäryhminä.
- beessisloggi
mutta mielestäni on vain yksi ainoa lähtökohta.
Lähde aina siitä, että toinen puhuu totta.
Ole itse ehdottoman rehellinen.
Järkeä tietysti pitää käyttää. - kyl,
olen miekin.. Tosi tarkkana saa olla! Ettei viiä ku pässiä narussa! Eipä tiie mitä uskova???
- naispaholainen
liikkuu tosi paljon. Ovat erikoistuneen valmentamaan naisia yrityskumppaneiksi.
Kulkevat viagara purkki taskussa. Toisessa taskussa on todistus mensa älykkyystestistä. Ovat taitavia manipuloimaan naisia koska elävät sillä että saavat omiin bisneksiin rahoitajaa.
Pitäävät toimintaansa oikeutettuna koska ovat narsisteja.
Varokaa joutumasta viehkon pässin vietäväksi! - samaa
naispaholainen kirjoitti:
liikkuu tosi paljon. Ovat erikoistuneen valmentamaan naisia yrityskumppaneiksi.
Kulkevat viagara purkki taskussa. Toisessa taskussa on todistus mensa älykkyystestistä. Ovat taitavia manipuloimaan naisia koska elävät sillä että saavat omiin bisneksiin rahoitajaa.
Pitäävät toimintaansa oikeutettuna koska ovat narsisteja.
Varokaa joutumasta viehkon pässin vietäväksi!mieltä kanssasi!!!
- hilavitka
Luota vaistoihisi tunteiden suhteen,
mutta älä anna itseäsi alistaa. - Ole enää kantteja, tai
Särmiä.
Vai onko?
nm. kypsä hedelmä Kukapa tuota tietää, miten ihmiset sopivat yksiin keskenään? Sanotaan, että yksi tykkää äidistä, toinen tyttärestä. Lienee kysymys miessukupuolesta. Onko kukaan kuullut sanottavan naisten mieltymyksien suhteen, että yksi tykkäisi isästä, toinen pojasta? Sanontoja ja sanomattomuuksia?
Kun omakohtaisesti onnekseni osuin aikoinaan liki neljännesvuosisata sitten kohtaamaan naisen, josta tuli vaimoni, niin kanssakäymisemme luontui jo heti ensi tapaamisella. Siinä virisi mutkattomuuden tunne, että voisimme luottaa toisiimme. Ja se ensivaikutelma on pitänyt paikkansa siitä lähtien.
Onhan niitä noita erilaisia yhteenmenemisen ja myös eroamisten asetelmia. Jos nyt yritän ajatella oman miessukupuoleni osuutta kuvioissa, niin vaihtelevaisia nekin ovat. Tarvitsee vain katsella ympärilleen ja toisaalta palauttaa mieleen näkemäänsä. Jos näin äkkiseltään tehdyn valikoimisen tuloksena nostaisin esille pari omasta mielestäni varoittavaa esimerkkiä, niin ne olisivat:
- Miessortti, jonka yksilö osaa naisen vokottelun ja myös sitä harrastaa. Kyse on tietynlaisesta taiteen lajista. Tälle miekkoselle naisen valloittaminen on haaste, jossa menestyminen samalla päättää projektin. Kellistämisen jälkeen mies jo suuntaa katseensa seuraavaan kohteeseen.
- Ukkomiehet, jotka jahtaavat syrjähyppyseuraa. Oman sorttinsa saalistajia ovat nämäkin. Tietynlaisia keräilijöitä. Omalle vaimolleen nämä miehet eivät tietenkään halua myöntää vastaavanlaista oikeutta suhteisiin toisten miesten kanssa. Vaikeutena on etukäteen ennen vihille menoa tietää, että sulhanen saattaakin olla tätä laatua.
Aivan ihmetyksestä silmät pyöreänä sitä silmäilee monta kertaa maailman menoa ja meininkiä. Oma mietiskelyn aiheensa on myös pariskuntien pysyminen yhdessä, vaikka elämä saattaa olla kovin erimielistä ja riitaisaa, suorastaan myrkyttynyttä. Elämä on monivivahteista.- ystävä -
ei muuta tapojaan, sinä olet vain yksi " kala " katiskassa, valitettavasti.
Kokemusta on, "ei koira karvoistaan pääse".
Hauskaa Pääsiäistä ! - Ei ole Uskon voitanutta
Tietysti kannattaa uskoa. Suomalainen ei valehtele koskaan paitsi joskus. Ilman muuta kaikki kerrottu on kuvia myöten aitoa ja just silleen, että niinku Usko, Toivo ja Rakkaus... Voi sinua täti-parka.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917405- 373937
- 453500
- 2332713
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402642- 402433
- 1292369
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292249Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202168- 451942