Aivan käsittämättömän ihana vaaka!

Ihastunut härkä

Noniin koko juttu siis lähti siitä, kun tuonne mun työpaikalle ilmestyi noita työssäoppijoita yhtäkkiä. Niillä oli sitten joku 5 viikon kestoinen työssäoppimisjakso. Noh, mun osastolle tuli yks mukava tyyppi: Lucy, jonka kanssa aina hulluteltiin sitten kun paremmin tutustuttiin.

Kerran sitten mentiin siinä sen mun ihastuksen, Victorian luo sellasissa naamareissa. (En vielä tällöin ollut ihastunut tähän kyseiseen Victoriaan.) Mehän nyt oltiin ihan pähkähulluja, kun sellanen päivä päälle sattui. Mutta joo, sitten kun alettiin käydä Lucyn kanssa aina Victoriaa moikkaamassa, niin mä vähitellen aloin ihastua siihen.

Kai te tiedätte. Just niinkuin vaakanainen kuvaillaan. Valloittava hymy, olemus, rauhallinen ja asiallinen asenne, hieman häpeilevä (mutta ei se mitään), erittäin vetovoimainen katse jne.
Kaikkea tätä se Victoria oli. Ja sillä oli tummat pitkät hiukset, vihreät silmät ja hymykuopat. Voi vitsi mä jäin vähitellen aivan koukkuun!

No se mikä tästä asiasta teki vaikean on se, että mä kuulin tän Victorian seurustelevan, enkä sinällään olis ihmetellytkään. Sain kuulla siltä Lucyltä tästä, kun sen kanssa aina juttelin meidän osastolla. Se sitten jotain kertoi tästä Victoriasta mulle vielä silloin, kun en ollut edes noteerannut koko likkaa.

Juttu on nyt kuitenkin niinkin koominen, että se tyttö antoi outoja singnaaleja ja se jäi häiritsemään. Siksi unohdin yhtäkkiä, että ainiin, sehän jopa seurusteleekin. Se jotenkin piiloflirttaili mulle ja lähenteli ihme tilanteissa taikka katsoi silmiin niin syvästi, että en oikein osannu puhua selvästi sen jälkeen. :D

Niin ja se Lucy oli kertonut, että: "Victoriakin seurustelee, mutta sitä aina hävettää tai se suuttuu, jos sen poikaystävästä puhutaan, tai jos mä kysyn siitä jotain tai joku muu alkaa puhumaan." - Eikö tuo ole HIEMAN outoa?? Jos noin pääsee käymään, että hermostuu tai nolostuu tai muuta vastaavaa, niin välittääkö se oikeasti?

Nojoo, en jaksa ihan koko juttua tähän kirjoittaa, mut tää on jo aika pitkä, sorry. Tällänen tarina nyt kuitenkin.

2

1256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sannuli

      SELLAISTA SE ELÄMÄ ON. NIIN MIULLAKIN OL 15-20V SITTEN. NYT ON ELÄMÄ TASOTTUNNA. EI TEE MIELI TEHÄ TOLLASIII..................

    • SANNULI

      vielä!" silti on ihana vaaka puolisonina..................

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe