Niin, elikkä minua on aina ala-asteella haukkunut eräs poika läskiksi,nolannut ja tökkinyt. Nykyään olen about 17vuotta 163cm ja 54kiloa. Olenko läski? Näen itseni kauhean läskinä ja yritän välillä olla juurikaan syömättä ja liikkua paljon.Tavallisesti esim tänään syön aamupalan, kouluss, kotona ja illalla pakko lähteä kauppaan ja voin kerraltaan syödä 2kiloa jäätelöä tai tanaan söin kilon jäätelöä ja jumbo pussin. Maha tuntuu räjähtävän. Näin tapahtuu usein ja ruoka menee mahaan hetkessä. En mieti tai maista makua vaan syönsyön. Salakuljetan ruuat aina huoneeseeni. Nyt suunnittelin taas laihdutus viikon liikuntoineen.
Voin syödä viikossa monena päivänä näin.?
ps.isosisko on reippaasti ylipainoinen ja EN halua näyttää häneltä. Myös kaverini ja perheeni alkaa haukkumaan minua välillä (anorektikko, bulimialla yms.) jos kitisen että en halua syödä.
Onko minulla
3
519
Vastaukset
- ^.,.,.,.
Olen usein väsynyt ja pyörryttää
- päivällä
Kuulostat orastavalta anorektikolta. Lopeta heti tuo paastoaminen ja syö päivällä normaalia ruokaa. Se että syö pari litraa jäätelöä, ei ole ahmimista vaan varastojen tankkausta. Mikä kannattaisi mieluummin tehdä aina päivällä ja normaalilla kotiruualla. Kunnon aamupala, lounas ja päivällinen (riittävine välipaloineen) tulisi auttaa hallitsemaan kutsumaasi 'ahmimista' (jota tuo ei kyllä ole.) Päivällä ihminen kuluttaa eniten joten silloin kannattaa syödä hyvin. illalla hieman kevyempiä aterioita sitten, salaattia sun muuta. Mutta se että syö päivällä huonosti ja "illalla kirii" aiheuttaa varmasti ylipainoa, joten kannatan elämäntaparemonttia jos et halua lihoa.
Ja tästä ahmimisesta. Voi kuule kun määräsi kuulostaa naurettavalta. Voinpas kertoa päivän ahmimislistaa: 750ml vaniljavanukas, pussi tortillasipsejä, pussi chilisuolapähkinöitä, filipinos-keksipaketti, tonnikalapurkki, hapankorppuja ~10kpl, chilikidneypapuja, täysjyvänuudeleita, kinder buenoja 3 kpl, pirkan omena-päärynäjogurtti, tomaattia, kurkkua. Mahdan varmasti unohtaa jotain vielä listasta, mutta ei sen väliä, pointti on se että määräsi on hyvin kurissa, toisinkuin tätä tautia sairastavalla.- atshiu
2 litraa jäätelöä kerralla ei todellakaan tarkoita että se olisi kurissa.... mutta joo samaa mieltä että syö kunnolla normaalia ruokaa sopivin väliajoin niin ei välttämättä ahmi sitten myöhemmin kaikkea mitä eteen tulee. ja et ole todellakaan läski, pojat ne vaan sattuu olemaan aika lapsellisia vielä ala-asteella(ja lapsia ovatkin) kuten tytötkin.. eli ei kannata siitä ottaa itseensä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176011Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631503894Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503295Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4702740Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2701755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321423- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1591288- 771268