Bonne nuit

Piu Pau

Ceci est un forum français réserves aux francophones et pour tous ceux qui sont intéressée par la langue française mais actuellement nous sommes (exceptionnellement) en grève parce que…parce que…nous sommes en grève.

Je vous souhaite a tous et a toute une très bonne nuit.

Hyvää yötä

9

1040

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • popol

...intérressés.

• non gréviste

Ceci est effectivement bien un forum français.......toujours en grève et je commence en avoir marre.

• Piu Pau

Quasiment du sud au nord le temps semblait il d’être bien pourri jusqu’a la fin de la semaine prochaine mais malgré tout la morale est toujours bonne.

Etes vous bien chez vous ? Je suis remarquablement d’entoures par la nature dans un village assez modeste mais incroyablement agréable et bien situes au milieu des bons châteaux qui me permet de dégustes les bons produit terroir…avec modération.

• dirais-je!
        Piu Pau kirjoitti:

Quasiment du sud au nord le temps semblait il d’être bien pourri jusqu’a la fin de la semaine prochaine mais malgré tout la morale est toujours bonne.

Etes vous bien chez vous ? Je suis remarquablement d’entoures par la nature dans un village assez modeste mais incroyablement agréable et bien situes au milieu des bons châteaux qui me permet de dégustes les bons produit terroir…avec modération.

Oh la la, mais arrête de boire! T'as pas vu toutes les fautes?!! La grève et marre, aussi, de devoir les lire!

• Piu Pau
        dirais-je! kirjoitti:

Oh la la, mais arrête de boire! T'as pas vu toutes les fautes?!! La grève et marre, aussi, de devoir les lire!

Citation:

"Oh la la, mais arrête de boire! T'as pas vu toutes les fautes?!! La grève et marre, aussi, de devoir les lire!"
        Fin de citation.

Ahaa..Au lieu de ...de devoir les lire...tralalalaaa...lire: le devoir de les lire.

C’est trop mignon tous ca. Tes fautes de frappes ne me choquent pas, et franchement…je ne bois pas, je déguste le nectar du raisin et c’est tout à fait d’autre chose.

N’est pas ?

• popol
        Piu Pau kirjoitti:

Citation:

"Oh la la, mais arrête de boire! T'as pas vu toutes les fautes?!! La grève et marre, aussi, de devoir les lire!"
        Fin de citation.

Ahaa..Au lieu de ...de devoir les lire...tralalalaaa...lire: le devoir de les lire.

C’est trop mignon tous ca. Tes fautes de frappes ne me choquent pas, et franchement…je ne bois pas, je déguste le nectar du raisin et c’est tout à fait d’autre chose.

N’est pas ?

N'est-ce pas. Et toc!

• Piu Pau
        popol kirjoitti:

N'est-ce pas. Et toc!

TOC veut dire Troubles Obsessionnels et Compulsifs. Je ne pense pas que c’est mon cas mais finalement que sait-on nous de nous même.

• Piu Pau
        popol kirjoitti:

N'est-ce pas. Et toc!

Je rigole.

• NanaM

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1914
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1266
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      53
      1145
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      852
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe