Bonne nuit

Piu Pau

Ceci est un forum français réserves aux francophones et pour tous ceux qui sont intéressée par la langue française mais actuellement nous sommes (exceptionnellement) en grève parce que…parce que…nous sommes en grève.

Je vous souhaite a tous et a toute une très bonne nuit.

Hyvää yötä

9

1060

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • popol

...intérressés.

• non gréviste

Ceci est effectivement bien un forum français.......toujours en grève et je commence en avoir marre.

• Piu Pau

Quasiment du sud au nord le temps semblait il d’être bien pourri jusqu’a la fin de la semaine prochaine mais malgré tout la morale est toujours bonne.

Etes vous bien chez vous ? Je suis remarquablement d’entoures par la nature dans un village assez modeste mais incroyablement agréable et bien situes au milieu des bons châteaux qui me permet de dégustes les bons produit terroir…avec modération.

• dirais-je!
        Piu Pau kirjoitti:

Quasiment du sud au nord le temps semblait il d’être bien pourri jusqu’a la fin de la semaine prochaine mais malgré tout la morale est toujours bonne.

Etes vous bien chez vous ? Je suis remarquablement d’entoures par la nature dans un village assez modeste mais incroyablement agréable et bien situes au milieu des bons châteaux qui me permet de dégustes les bons produit terroir…avec modération.

Oh la la, mais arrête de boire! T'as pas vu toutes les fautes?!! La grève et marre, aussi, de devoir les lire!

• Piu Pau
        dirais-je! kirjoitti:

Oh la la, mais arrête de boire! T'as pas vu toutes les fautes?!! La grève et marre, aussi, de devoir les lire!

Citation:

"Oh la la, mais arrête de boire! T'as pas vu toutes les fautes?!! La grève et marre, aussi, de devoir les lire!"
        Fin de citation.

Ahaa..Au lieu de ...de devoir les lire...tralalalaaa...lire: le devoir de les lire.

C’est trop mignon tous ca. Tes fautes de frappes ne me choquent pas, et franchement…je ne bois pas, je déguste le nectar du raisin et c’est tout à fait d’autre chose.

N’est pas ?

• popol
        Piu Pau kirjoitti:

Citation:

"Oh la la, mais arrête de boire! T'as pas vu toutes les fautes?!! La grève et marre, aussi, de devoir les lire!"
        Fin de citation.

Ahaa..Au lieu de ...de devoir les lire...tralalalaaa...lire: le devoir de les lire.

C’est trop mignon tous ca. Tes fautes de frappes ne me choquent pas, et franchement…je ne bois pas, je déguste le nectar du raisin et c’est tout à fait d’autre chose.

N’est pas ?

N'est-ce pas. Et toc!

• Piu Pau
        popol kirjoitti:

N'est-ce pas. Et toc!

TOC veut dire Troubles Obsessionnels et Compulsifs. Je ne pense pas que c’est mon cas mais finalement que sait-on nous de nous même.

• Piu Pau
        popol kirjoitti:

N'est-ce pas. Et toc!

Je rigole.

• NanaM

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      34
      9218
    2. "Mä elän vieläkin"

Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn
      Tampere
      27
      3716
    3. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      70
      2314
    4. Pate Mustajärvi on kuollut

Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html
      Maailman menoa
      107
      2130
    5. Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan

Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on
      Maailman menoa
      18
      1886
    6. Miten ikinä kelpaisin sulle

Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait
      Ikävä
      13
      1510
    7. Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää

Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.
      Maailman menoa
      26
      1337
    8. Kuinka kauan vielä

jaksetaan vastustaa toisiamme?
      Ikävä
      71
      1217
    9. Esko ja Martina viettävät joulua

Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      926
    10. Millaisia odotuksia ensi vuodelle?

Itse odotan parempaa taloudellista tasapainoa ja sen aion myös saavuttaa, kun onhan se vain minusta kiinni.
      Sinkut
      159
      853
    Aihe