häpeä on tunne. se on oikein. jolla omaatuntoo ei oo ei voi tuntee häpeetä. jotka ei häpee ne on narsisteja ja niistä ei lopulta jää mitää jäljelle. yrittävät tuhoa mutta häviivät. häpeämätön on pystyynkuollut ihminen kuten se joka satuttaa tahalteen vahingoittaakseen toisia. narsisti ei häpeä itteään mutta muut tajuaa hävetä sitä sen puolesta
häpee parempi kun omatunnoton korppu
#ile^^
2
698
Vastaukset
- Näin on......
Niin se just meni T***** ,tajusin just. Paluuta menneisyyteen ei oo :), eikä tuu.
tiedäthän jo, kun en oo enää ollut yhteyxis vähään aikaan :)
ja vitut kiinnostaa enää :) - nasrsisti
Minua kohdeltiin kaltoin, pilkattiin, kiusattiin ja kohdeltiin muutenkin kaltoin yhteiskunnan toimesta. Loputa opin läksyni, en välitä ihmisistä paskaakaan. Minulla on ainoastaan kolme sääntöä: 1. Älä luota 2. Kiistä kaikki 3. Tuhoa todisteet ... ja hyvin menee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774462Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112393- 1711580
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431476- 1221346
- 1151247
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721179Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81156- 661105
- 35956