Olen 18 vuotias tyttö Turusta ja haluaisin alkaa harrastamaan steppiä tai irlantilaista tanssia. Tietääkö kukaan missä voi harrastaa? Olen aloittelija joten ryhmän pitäisi olla vastaava ja mielellään saman ikäisiä. Auttakaa... Miten pääsen mukaan???
steppi ja irlantilainen tanssi
2
1012
Vastaukset
- Lotta
Heippa!
SInulla kävi onni - Turussa on yksi koulu joka opettaa irkkua sekä myös steppiä, Tanssistudio Tuire Saira nimeltään. Kotisivut on osoitteessa http://kotisivu.mtv3.fi/tuire_saira/ - Tuiskis
Tutkin tässä juuri itsekin netistä irkkutanssimahdollisuuksista mitkä tuntuvat olevan Turussa minimaaliset. Löysin yliopiston sivuilta tanssiosastolta irlantilaisen tanssin alkeet. Kokeiles vaikka sitä. Se on ilmeisesti pyörinyt jo pari viikkoa. Itse olen opiskellut videolta, kavereilta ja käynyt Helsingissä tiiviskursseilla ja viikkotunneilla. Onnea matkaan! Laitahan takaisin postia jos saat tämän viestin niin voidaan keksiä muillekin kiinnostuneille lisää mahdollisuuksia Turussa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292063
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051876Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841659Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641524Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331192- 821148
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561132- 1101093
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471066Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441013