Näkeekö

muuten....

verikokeista aika hyvin jos on syöpää???
Multa otettiin hemoglobiini ja se oli hyvä.
Nyt otettiin pieni verenkuva, maksaarvo, tulehdus arvot. Nyt täytyy vain odotella niiden tuloksia.

10

1680

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näy verikokeissa...

...ehkä sitten kun on jo levinnyt.Itseltäni leikattiin munuaissyöpä keväällä 2008 ja veriarvot viimeisen päälle hyvät.Mut nyt kaikki Ok.

• miten se

oireili ja miten todettiin? Itselläni hirveät alaselkäkivut eikä ole saatu selvyyttä mistä johtuu...myös minun verikokeet ok...olen menossa alavatsan magneettiin, selviäälö siinä jos on jotain munuaisissa

• normaali
        miten se kirjoitti:

oireili ja miten todettiin? Itselläni hirveät alaselkäkivut eikä ole saatu selvyyttä mistä johtuu...myös minun verikokeet ok...olen menossa alavatsan magneettiin, selviäälö siinä jos on jotain munuaisissa

gynekologilla käynti ilman mitään vaivoja...siis rutiini sellainen, mutta ultrassa huomattiin poikkeavaa ja tt-kuvauksessa tuli vahvistus asiaan.Munuaiskasvain oireilee yleensä yläselkään.

• Poistettu on

..normi verikokeista noita syöpämarkkeri arvoja nähdä, taitaa joutua tekemään suuri verenkuva.
      Viitearvohan noissa markkereissa on 0-35 ja jos sen ylitte menee niin se antaa viitteitä että kaikki ei ole kunnossa silloin.
      Itselläni syöpämarkkeriarvo nyt munasarjojen radikaalileikkauksen jälkeen on 35, ennen leikkausta se oli 198.

• syöpäarvo

mikä sinulta mitattiin on nimeltään? Onko se ca-125? Tai joku sen tapainen?

• ihan erikseen,

ei ne kuulu edes suureen verenkuvaan

• Poistettu on
        ihan erikseen, kirjoitti:

ei ne kuulu edes suureen verenkuvaan

..asia pihvi, minä kun en ole verinäytteiden ottajana niin ei ihan faktaa ole tiedossa :)

• Poistettu on
        syöpäarvo kirjoitti:

mikä sinulta mitattiin on nimeltään? Onko se ca-125? Tai joku sen tapainen?

se :)

• syöville
        Poistettu on kirjoitti:

..asia pihvi, minä kun en ole verinäytteiden ottajana niin ei ihan faktaa ole tiedossa :)

eri markkerit ja eri markkereilla erilaiset viitearvot.

• Poistettu on
        syöville kirjoitti:

eri markkerit ja eri markkereilla erilaiset viitearvot.

..tiesinkin, totta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      42
      4330
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      138
      4089
    3. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      64
      3746
    4. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      108
      3625
    5. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      33
      3547
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      64
      3357
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      87
      2932
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2835
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      25
      2646
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      14
      2354
    Aihe