Ylä asteen hyvät ja huonot "piirit"

serpentiiini

joskus käy niin "huono tuuri" et ne cooleimmat ja muka hauskimmat ihmiset ei oikeen pidä susta...yleensäkkin jotkut aina ylä asteella ottaa "roolin " ja on olevinaan täydellisyyksiä ja "esimerkkejä" millaisia muiden pitäisi olla....loppujen lopuks ne on täysii k******'ä eikä niiden "suosiosta" kannata välittää....joillain ihmisilläkun se yläasteelle meno kihahtaa päähän.....ja sit ne hylkää ne entiset keverinsa....ei kannata olla pahoillaan vaikkei niiden parhaimpii kamui oliskaan.....(kokemusta on kun omalle kaverille kävivähätollen ja nyt se eienää ees tunne mua...)....tuskimpa tää nyt ketään kiinostaa.....

16

561

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ****pettynyt***

hmm...oot kyllä oikeessa...toikin kuulostaa tutulta.....

• serpentiiini

Mäkin sain tänään kuulla et meidän luokka hajotetaan..... Luojankiitos!

• Kyllästynyt mellastajiin

...siiis jos joku TODELLA kuvittelee olevansa iso ja kova "päästyään" yläasteelle niin johan nauran ja räkäisesti naurankin!

Monet yläasteelaiset kuvittelevat todella olevansa erittäin cooleja ja kovia tyyppejä mutta todellisuudessa niiden mahtailu on huvittavaa kaikkien mielestä, etenkin meidän lukiolaisten, joiden täytyy noiden natiaisten kanssa toisissa kouluissa kestää yhteisen katon alla!
      Jos käytävillä nahistelu on yläasteelaisten mielestä kovaa ja aikuista meininkiä, niin johan ovat harhautuneet.

Tämä ei tietenkään koske kaikkia yläasteelaisia, osa on ihan mukavia ja viisaita tyyppejä, mutta onhan se niin että nämä reuhojat ja mahtailevat pikkupimut ja -kundit pääsevät enemmän esille - ja sitähän ne haluavatkin. Minusta kotona tulisi opettaa jonkinlaista käyttäytymisetikettiä kaikenikäisille lapsille, sillä eivätpä kaikki natiaiset vielä lukiossakaan ole oppineet toisten ihmisten kunnioituksesta saati oikeasta käyttäytymisestä. Säälittävää.

Jos lapsi ei osaa käyttäytyä koulussa, niin olkoot sitten pois. Ihmettelen miksi kunnollisia pitää kiusata ja häiritä reuhojien olemassaololla... Olkoot sitten pois koulusta jos ei oma tulevaisuus kiinnosta.

• vanha (-84) äijänkäppänä - he!

Hei mutta älähän nyt suhtaudu asiaan noin kriittisesti. Nahistelu kuuluu siihen ikään. Etkö itse muista millaista se oli päästä ala-asteelta yläasteelle?

Ai että, ihan tippa tulee linssiin kun muistelen sitä elämystä. Enään ei tippunut rappaukset katosta niskaan ja homeen haju ei leijjaillut ilmassa - he he. No joo olihan siinä muutakin kivaa, mokutus - jes. Entäpä se, kun pääsi itse mokuttaan? - Ikimuistoinen kokemus! Entäpä ne lukuisat diskot yms. Entäpä ensimmäinen olut pullollinen? Ja ne lukuisat naurut mitä sai nauraa, kun luokan pellet olivat asialla ja härnäsivät opettajia mitä hulluimmilla jutuilla?

Nämä ovat niitä iki-ihania muistoja, jotka minulle tulevat ensimmäisenä mieleen. Ne ajat ovat menneet - eivätkä koskaan tule takaisin. Mikään ei toisinsanoin tunnu enään samalta, kuin vielä 7-8.lla

• Nyyh-85
        vanha (-84) äijänkäppänä - he! kirjoitti:

Hei mutta älähän nyt suhtaudu asiaan noin kriittisesti. Nahistelu kuuluu siihen ikään. Etkö itse muista millaista se oli päästä ala-asteelta yläasteelle?

Ai että, ihan tippa tulee linssiin kun muistelen sitä elämystä. Enään ei tippunut rappaukset katosta niskaan ja homeen haju ei leijjaillut ilmassa - he he. No joo olihan siinä muutakin kivaa, mokutus - jes. Entäpä se, kun pääsi itse mokuttaan? - Ikimuistoinen kokemus! Entäpä ne lukuisat diskot yms. Entäpä ensimmäinen olut pullollinen? Ja ne lukuisat naurut mitä sai nauraa, kun luokan pellet olivat asialla ja härnäsivät opettajia mitä hulluimmilla jutuilla?

Nämä ovat niitä iki-ihania muistoja, jotka minulle tulevat ensimmäisenä mieleen. Ne ajat ovat menneet - eivätkä koskaan tule takaisin. Mikään ei toisinsanoin tunnu enään samalta, kuin vielä 7-8.lla

Aivan tulee tippa linssiin ku muistelee niitä aikoja...

• Serpenttiini
        vanha (-84) äijänkäppänä - he! kirjoitti:

oli ihanasti kirjoitettu...

• sasu

elämä on kärsimystä
      =oD
      mutta joskus tulee onnen hetkiä

• serpentiiini

Tänäänkin sain kokea pari onnen hetkee....

• Faust

Miten joku voikaan onnistua kirjoittamaan noin päin ("vittua")?

Suosittelisin, että menet opettelemaan aapista - huom. ulkoa - enen kuin alat puhumaan mitään yläasteesta.

Tuo tekstisi oli enemmän kuin epäselkeä lukea.

• tytteli

kuhan tulee pointti selväx! ite oon erimieltä ko. aiheesta

• he hee!! ;o)

opetele kirjotamaan säkn...ENEN ku rupet muittta arvsteleman!!!

• serpentiiini
        he hee!! ;o) kirjoitti:

opetele kirjotamaan säkn...ENEN ku rupet muittta arvsteleman!!!

Että tuo suomenkieleni ei ole siittä paremmasta päästä. se on ihan perseestä. mutta jos tolla täydellisyys ajatuksella alkaa toisia "kiristään" tai siis sanoo et et säkään oo mikään täydellinen että älä valita. niin ei hän silloin kellään ole mitään oikeutta sanoo mitään, sillä hyvin tiedämme että kukaan ei todellakaan ole täydellinen Ajatteleppa sitä.....

Ja JENNA jos luet tän jos nyt arvaat kuka tän nimi merkin tääkse kätkeytyy (jota en toivoisi tapahtuvan) niin huomaat kuinka tyhmä mä todella oon

• faust
        serpentiiini kirjoitti:

Että tuo suomenkieleni ei ole siittä paremmasta päästä. se on ihan perseestä. mutta jos tolla täydellisyys ajatuksella alkaa toisia "kiristään" tai siis sanoo et et säkään oo mikään täydellinen että älä valita. niin ei hän silloin kellään ole mitään oikeutta sanoo mitään, sillä hyvin tiedämme että kukaan ei todellakaan ole täydellinen Ajatteleppa sitä.....

Ja JENNA jos luet tän jos nyt arvaat kuka tän nimi merkin tääkse kätkeytyy (jota en toivoisi tapahtuvan) niin huomaat kuinka tyhmä mä todella oon

> niin huomaat kuinka tyhmä mä todella oon

Sori, että solvasin sinua ja sinun kirjoitustaitojasi. En todellakaan tiennyt kuinka itsesääliin vaipuvainen voitkaan olla - joten pyytää nöyrästi anteeksi.

Kärsitkö jonkinlaisesta alemmuuskompleksista? Ihmisen ei pidä koskaan sanoa itseään tyhmäksi vaan päin vastoin kehua itseään muille ja sanoa kuinka "helvetin viisas" voikaan olla ja voi ja pitääkin aina tilanteen tullen retostella ja liiotella koenumeroillaan. Tai mä ainakin kuvittelen aina olevani koko maailman napa, en tosin niin liioin määrin että kaverit kaikkois, mutta sillain että kaikki tietää mun huumorilla retostelvan.

• Serpenttiini
        faust kirjoitti:

> niin huomaat kuinka tyhmä mä todella oon

Sori, että solvasin sinua ja sinun kirjoitustaitojasi. En todellakaan tiennyt kuinka itsesääliin vaipuvainen voitkaan olla - joten pyytää nöyrästi anteeksi.

Kärsitkö jonkinlaisesta alemmuuskompleksista? Ihmisen ei pidä koskaan sanoa itseään tyhmäksi vaan päin vastoin kehua itseään muille ja sanoa kuinka "helvetin viisas" voikaan olla ja voi ja pitääkin aina tilanteen tullen retostella ja liiotella koenumeroillaan. Tai mä ainakin kuvittelen aina olevani koko maailman napa, en tosin niin liioin määrin että kaverit kaikkois, mutta sillain että kaikki tietää mun huumorilla retostelvan.

Alemmuus kompleksi..mä oon "epäilly" sitä jo pidemmän aikaa...tai mähän oon ollu tällänen aina et eikai tää mitään sairauttakaan voi olla.

Kiitti neuvosta mut mä en todellakaan tahdo että mua ruvetaan pitään viälä itserakaana paskana, kun jo muutenkin oon niin epä suosittu ja pohjalla...mut kiiti kun "huomasit"

• faust
        Serpenttiini kirjoitti:

Alemmuus kompleksi..mä oon "epäilly" sitä jo pidemmän aikaa...tai mähän oon ollu tällänen aina et eikai tää mitään sairauttakaan voi olla.

Kiitti neuvosta mut mä en todellakaan tahdo että mua ruvetaan pitään viälä itserakaana paskana, kun jo muutenkin oon niin epä suosittu ja pohjalla...mut kiiti kun "huomasit"

No voi hertsi leijaa. ("Ottaa kainaloon ja ojentaa nenäliinan"). Alappa vaikka harrastaan jotain jätte mycket kivaa josta voisit saada ehkä uusii ystävii tai virikkeitä elämääs...ai että mua säälittä kaikki itsesääliin vaipuvat persoonat.

Tuskin sä mitään lohdutuksia silti kaipaan...koitapa pärjäillä! =)

• serpentiiini
        faust kirjoitti:

No voi hertsi leijaa. ("Ottaa kainaloon ja ojentaa nenäliinan"). Alappa vaikka harrastaan jotain jätte mycket kivaa josta voisit saada ehkä uusii ystävii tai virikkeitä elämääs...ai että mua säälittä kaikki itsesääliin vaipuvat persoonat.

Tuskin sä mitään lohdutuksia silti kaipaan...koitapa pärjäillä! =)

Kai tää tästä menee ohi... tuntuu vaan että ainakun tekee jotain niin nolaa vaan ittensä ja se pahentaa vaan asiaa...mutta enpä ala enempää tässä valittaan, kun en pysy aiheessakaan....

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      200
      4363
    2. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      42
      2006
    3. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      61
      1667
    4. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      133
      1353
    5. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      358
      1337
    6. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      93
      959
    7. SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?

SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä
      Yhteiskunta
      26
      913
    8. Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!

Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse
      Juomat
      10
      889
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      170
      818
    10. Voiko vauva uskoa ?

Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9
      Helluntailaisuus
      186
      696
    Aihe