Kiitos tuesta Saara ja muut

!Hallelujaa

Kiitos teille rakkaat ystävät tuestanne ja rakkaudestanne. Bannaukseni jatkuu ja panettelijat ovat täällä ahkerassa työssä, huutavat "ristiin naulitse". Eräässä avauksessa minut on sekoitettu kahteenkin eri naiseen, mutta vihollinen on valheen isä kuten raamattu todistaa.

Yhden avauksen jossa minua paneteltiin häikäilemättömän härskisti sheriffi on poistanutkin, kiitos siitä. Saaralta on tosin poistettu monta muutakin viestiä, yksi hänen avauksensa todisti sen josta olen puhunut jo pitkään. Kyseisen häirikön viestit tättävät vainon tuntomerkit. Nimeäni ja asuinpaikkaani on myös spekuloitu, sellainen ei kuulu nettiketin mukaan sallittuihin tapoihin.

10

830

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on, kirjautumalla

      Sitä kaikkeen maailmaan valkeudeksi ja suolaksi sanomaa, Josta Raamatun ut lähteestä riittää kaikille tarpeeksi.

      Herätyys.

      • ^^muuttolintu^^

        Kissa ei saanut olla kuin hetken pöydällä. Siinä oli selvitys vainoojan viesteistä !Hallelujaa kohtaan.

        Toivottavasti seriffi on bannannut hänet myös.


      • ^^muuttolintu^^ kirjoitti:

        Kissa ei saanut olla kuin hetken pöydällä. Siinä oli selvitys vainoojan viesteistä !Hallelujaa kohtaan.

        Toivottavasti seriffi on bannannut hänet myös.

        Kuten aiemmin ja monta kertaa sitä ennen totesin, toivottavasti päästään mahdollisimman pian eroon keskustelijoiden ruotimisesta ja arvostelusta, ja sen sijaan syvennytään asia-aiheisiin. Olisiko sinusta hyvä idea?

        Sinua ei ole lainkaan kiinnostanut se, että olen poistanut huomattavia määriä viestejä, joissa osin asiattomasti kritisoidaan jalustalle asettamaasi keskustelijaa. Kun itsekin yksisilmäisesti ja tarkoitushakuisesti kiinnität huomiota vain oletettuihin virheisiini, lopeta puheet tasapuolisuudesta.

        Siis: jokohan aloitettaisiin taas palstan varsinaisista aiheista?


      • ^^muuttolintu^^
        Eslest kirjoitti:

        Kuten aiemmin ja monta kertaa sitä ennen totesin, toivottavasti päästään mahdollisimman pian eroon keskustelijoiden ruotimisesta ja arvostelusta, ja sen sijaan syvennytään asia-aiheisiin. Olisiko sinusta hyvä idea?

        Sinua ei ole lainkaan kiinnostanut se, että olen poistanut huomattavia määriä viestejä, joissa osin asiattomasti kritisoidaan jalustalle asettamaasi keskustelijaa. Kun itsekin yksisilmäisesti ja tarkoitushakuisesti kiinnität huomiota vain oletettuihin virheisiini, lopeta puheet tasapuolisuudesta.

        Siis: jokohan aloitettaisiin taas palstan varsinaisista aiheista?

        pitäisi olla esikuvallinen :-)))


      • Elina
        ^^muuttolintu^^ kirjoitti:

        pitäisi olla esikuvallinen :-)))

        Mutta palsta on rauhoittunut huomattavasti, eikös olekin, joten pienet muuttolinnutkin saattavat palata takaisin. Tästä kiitos Sherifillemme joka on hoitanut virkaansa mallikkaasti.


    • on, kirjautumalla

      Sitä kaikkeen maailmaan valkeudeksi ja suolaksi sanomaa, Josta Raamatun ut lähteestä riittää kaikille tarpeeksi.

      Herätyys.

    • Pyydän, että mikäli joku viesti on epäasianmukainen, siitä ilmoitettaisiin ainoastaan ja vain "Ilmoita asiattomasta viestistä" -linkillä. Niistä tulee aina minulle ilmoitus.

      Toinen kaino toiveeni on, että LOPULTA siirryttäisiin keskustelijoiden arvioinnista lestadiolaisuudesta ja sille tärkeistä asioista keskustelemiseen.

      • muuta kuin...

        lestadiolaisuudesta Raamatlliseen, Kristuksen Jeesuksen ja / apostoliensa opetuksien ja ohjeiden, ja niiden kaikille hyväksi ehtojen mukaisuuteen tähtäävää, ohjaavaa ja siihen käytännössä Krist. tuntmerikit täyttävään, kristuksen käskyt pitävään ja täyttävään, kaikki Kristuksen omat YHTÄ, keskinäisessä rakkaudessa ja huolenpidossa käytännössä jokaista jäsentä myöden yhteseksi hyväksi toimivaan, todelliseen / oikeaan, koko maailmalle valkeudeksi ja kunkin kansakunnalle suolaksi riittävään kristillisyyteen johtavaa, rakkaudessa rakentavaa asialista.
        yhteisestä uskosta rekentumiseksi keskustelua.

        Sitä Kristuksen Jeesuksen nimessä profetoimista ja niiden rakkaudessa rakentavasti täydetävästi tai oikaisevasti keskustelua. Ja niistä kysymyksiä.

        Mitä muuta?


      • ja tyhjä hokema pois
        muuta kuin... kirjoitti:

        lestadiolaisuudesta Raamatlliseen, Kristuksen Jeesuksen ja / apostoliensa opetuksien ja ohjeiden, ja niiden kaikille hyväksi ehtojen mukaisuuteen tähtäävää, ohjaavaa ja siihen käytännössä Krist. tuntmerikit täyttävään, kristuksen käskyt pitävään ja täyttävään, kaikki Kristuksen omat YHTÄ, keskinäisessä rakkaudessa ja huolenpidossa käytännössä jokaista jäsentä myöden yhteseksi hyväksi toimivaan, todelliseen / oikeaan, koko maailmalle valkeudeksi ja kunkin kansakunnalle suolaksi riittävään kristillisyyteen johtavaa, rakkaudessa rakentavaa asialista.
        yhteisestä uskosta rekentumiseksi keskustelua.

        Sitä Kristuksen Jeesuksen nimessä profetoimista ja niiden rakkaudessa rakentavasti täydetävästi tai oikaisevasti keskustelua. Ja niistä kysymyksiä.

        Mitä muuta?

        Sinun tyhjiä viestejäsi ei täällä tarvita,
        levität tätä samaa automaatti-uskoasi muillekin palstoille.
        Jos et halua keskustella lestadiolaisuudesta
        pysy pois täältä.
        Samaa potaskaa on netti täynnä nimellä Kristuksensoturit.


      • teutatess
        muuta kuin... kirjoitti:

        lestadiolaisuudesta Raamatlliseen, Kristuksen Jeesuksen ja / apostoliensa opetuksien ja ohjeiden, ja niiden kaikille hyväksi ehtojen mukaisuuteen tähtäävää, ohjaavaa ja siihen käytännössä Krist. tuntmerikit täyttävään, kristuksen käskyt pitävään ja täyttävään, kaikki Kristuksen omat YHTÄ, keskinäisessä rakkaudessa ja huolenpidossa käytännössä jokaista jäsentä myöden yhteseksi hyväksi toimivaan, todelliseen / oikeaan, koko maailmalle valkeudeksi ja kunkin kansakunnalle suolaksi riittävään kristillisyyteen johtavaa, rakkaudessa rakentavaa asialista.
        yhteisestä uskosta rekentumiseksi keskustelua.

        Sitä Kristuksen Jeesuksen nimessä profetoimista ja niiden rakkaudessa rakentavasti täydetävästi tai oikaisevasti keskustelua. Ja niistä kysymyksiä.

        Mitä muuta?

        Minusta jos muuta ei ole, saa sekin kohta olla.
        Ei keskustelu palstalla voi rajoittaa aiheita.
        Tai voi mutta se ei ole enää keskustelu palsta.


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe