Vectran huollosta

Opelasd

Omistan 2006 vuosimallin Opel Vectran. Katselin huoltohintoja ja 150 000 kilometrin huolto maksaa eräässä liikkeessä n. 400 euroa. Mitä ihmettä siinä huollossa tehdään?? Jakopäänhihna vaihdetaan 60 000 kilometrin välein ja sen vaihto ei ole ajankohtainen. Vaihdanko itse öljyt?

6

973

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noinkaan

uusissa vielä ole sitä jakopäätä saaneet paranneltua? Mikä siinä on niin vaikeaa...

• juhero

ilmeisesti on jo takuu loppunut niin minä kyllä vaihtaisin itse öljyt ja suodattimet. Jos siinä on mittari joka näyttää öljynvaihdon ajan niin pitäisi löytyä ohjekirjasta miten se nollataan.
      Autoja olen vaihtanut niin paljon että kun öljynvaihtoleima on niin riittää eikä enempää tai vähempää anneta. Jotkut ei edes kysele sellaista.
      Vaihtoleimanhan saat noista öljynvaihtopisteestä niin on sekin jo paljon halvempaa. Sitten voit vaikka katsella 300€ edestä sitä.

• bjnkml

Kehoittaisin vähän vertailemaan hintoja !
      Itselläni C-03 2.2 DTI ja ainakin täällä pohjanmaalla sen huollot ovat maksaneet seuraavasti.
      itselläni ensimmäinen huolto 150000km NK. pienempi
      välihuolto hinta 125 € . 200000 isohuolto 208 €.
      tuossa viimeisessä vaihdettiin myös jarrunesteet.
      Olen vaihdattanut öljyt ja suodattmen 20000 välein
      operaation hinta 50 € long life öljyllä ja sitä menee silti 5.5 l, suodatin ei kuulu hintaan mutta vaihdetaan jos on mukana

• 2.0UrPo

En tiennytkään, että Opelilla on vielä jakoremmikoneita? Omaan Turbo Vectraan tehtiin just 120tkm:n.ISO huolto,joka maksoi 400e. seuraava huolto (150tkm.) maksaa vain 130e.

• Opelasd

1,8 bensakone..huoltokirjan mukaan vaihdetaan jakopäänhihna 60 000 km / 4 vuotta...

• vaihda öljyt ja suodatin ja...

kaverini kehui oman mersunsa huoltoa. Oli vaihdettu kuulemma pelkääjän penkissä sellainen SRS anturi. Maksoi vähän yli 400 euroa.
      Siis:
      Parempi vaan kun vaihdat itse ne öljyt ja suodattimen ja teet niinkuin tossa ylempänä neuvottiin. Eli kattelet sitten sitä autoasi vaikka 350 euron edestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      186
      8563
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4658
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4198
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3742
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3186
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2960
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2656
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2461
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2163
    10. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      36
      2087
    Aihe