Olisiko kellään nimi ehdotuksia suomenlapinkoira urokselle. Itse haluaisin lappalisen nimen mutta muutkin ehdotukset kelpaa. =)
Nimiä???
4
853
Vastaukset
- olis
Reutu? Uula? Niila? Kuuno? Kasper? Kuura? Kouta? Kauto? Rieti?
Itse olen keksinyt koirieni nimet vasta kun olen nähnyt pennun, sillä sen jotenkin näkee sopiiko se nimi sille vai ei...- niin yleensä
kyseessä on aina joku a,b,c,d---pentue eli silloin nimi sen alkukirjaimen mukaan jos haluat rekisteriin oikein itse antamasi nimen.kennelit rekkaa ja keksii nimet muuten.
- nobba24
niin yleensä kirjoitti:
kyseessä on aina joku a,b,c,d---pentue eli silloin nimi sen alkukirjaimen mukaan jos haluat rekisteriin oikein itse antamasi nimen.kennelit rekkaa ja keksii nimet muuten.
Kennelin keksimä nimi on vain koiran virallinen nimi, voit silti antaa sille oman käyttönimensä. Usein sitäpaitsi tähän virralliseen nimeen lisätään mukaan kennelin nimi. Esim. meidän ent. koiramme virallinen nimi oli Notam Rocky, Notam oli kennelin nimi. Laitoimme sitten käyttönimeksi ihan vain Rocky, koska pidimme siitä, mutta olisi sen voinut laittaa miksi tahansa muuksikin. Meillekkin on itseasiassa tulossa kesällä suomenlapinkoira, ja googletin vähän nimivaihtoehtoja ja tämmöinen sivu löytyi: http://www.koirakuvia.net/koiran-nimet.php Niistä voit katsoa ideoita.
- nobba24
ottaa huomioon että koiran tottelevuuden kannalta nimen olisi parasta olla: -4-5 kirjainta pitkä -ei vaikeasti äännettäviä kirjaimia -sellainen ettei nimestä muodostu toista/lempinimeä -sellainen jota myös viitsii kadulla huutaa Nämä ehdot täyttävä nimi on koiralle paras koska sellaisen koira parhaiten oppii ymmärtämään, jolloin nimen käyttö on sujuvaa ja kiinnittää poikkeuksetta koiran huomion, kuten pitääkin. 2 eri käyttönimeä hämmentää koiraa, liian pitkään tai liian lyhyeen nimeen koira ei välttämättä reagoi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1603004
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541769Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461734Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1571570- 761502
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3301376The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201238Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m761200- 1581072
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251025