Olympos FE-270 7.1 mb kuluttaa normi 1,5 v sormi patterit (2 kpl)normaalissa kaytossa muutamassa tunnissa, onko muilla samoja ongelmia vai onko minulla vain maanantai versio.
Olympos FE-270 kuluttaa patterit
2
450
Vastaukset
- riittää,.,.
Jos sulla on kamerassa virrat päällä ja takanäyttö käytössä, ja samalla otat kuvia esim. minuutin välein, niin paristot kestää yhtäjaksoista käyttöä n. 1-2 tuntia. Akut sitten voi tuplata tuon ajan, riippuen niiden tehokkuudesta. Muutama tunti on normaalia.
- tuplataan LOL
Kunnon pattereilla minun FE 170 kameralla saa otettua salamalla muutamia kymmeniä kuvia, kuhan ei ota niitä kaikkia kerralla ja antaa kameran huilata välillä.
Akuilla ei pääse puoleenkaan siitä mitä pattereilla ja niitäkin on kokeiltu useampaa versiota.
Tosiasiahan on että kun näyttö ja pikselimäärä on suurentunut, niin virran riittävyys on tullut ongelmaksi, joten pattereilla toimivaa kameraa ei kannata hankkia, vaan omalla akulla toimiva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651423Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia109865YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47714- 55707
- 57700
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39687Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606025655Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli66643Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan69631Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.40626