Koneeseen tuli virus ja yksi tuttu koetti sitä korjata. Ennen korjausta otin talteen tärkeimmät tiedostot. Korjaus ei onnistunut. Sitten huonoksi onneksi korjaaja pudotti koneen vielä lattialle. Jos toimitan koneen johonkin "hautausmaalle", saako sieltä ongittua vielä tiedostojani?
Koneen tyhjennys
7
321
Vastaukset
Anna kunnolla lekaa kiintolevylle ennen multiin kätkemistä. ;)
- ap.
on jäänyt jotakin?
- turnpike
Onneton korjaaja, mutta eikö kiintolevy jo hajoa kun putoaa lattialle? Tai kiintolevyn vaihto...
Emolevyn testaus..todennäköisesti hajoa jos ei ole päällä pudotettaessa. Jos on, melko varmasti hajoaa mikäli käytössä ei ole putoamisentunnistinta. Pöytäkoneissa tai niiden levyissä ei taida olla...
kuinka rikki se kone oikein on? Ei lattialle putoamisessa ihan välttämättä hajoa mitään ei-liikkuvaa.
Ehjä kone hautausmaalle? Eipä tule Windowsin käyttö halvaksi...- vastaa
Asiassa on sekin ongelma, että mulla ei ole alkuperäisiä asennuslevykkeitä. Ne ovat mystisesti kadonneet.
Kone on reilut 3 vuotta vanha ja oli käsittääkseni ihan laadukas peli. En ole sitä heittämässä ihan kaatopaikalle vaan kierrätykseen. Ja sitä tässä koetan selvittää, että voiko jostakin levyltä vielä saada ongittua minun tallentamia tietoja.
Sen kyllä opin, että korjuutan tästä lähtien aina alan liikkeessä enkä näillä tutun tutuilla. vastaa kirjoitti:
Asiassa on sekin ongelma, että mulla ei ole alkuperäisiä asennuslevykkeitä. Ne ovat mystisesti kadonneet.
Kone on reilut 3 vuotta vanha ja oli käsittääkseni ihan laadukas peli. En ole sitä heittämässä ihan kaatopaikalle vaan kierrätykseen. Ja sitä tässä koetan selvittää, että voiko jostakin levyltä vielä saada ongittua minun tallentamia tietoja.
Sen kyllä opin, että korjuutan tästä lähtien aina alan liikkeessä enkä näillä tutun tutuilla.Jos kiintolevy ei ole saanut siipeensä pahasti sieltä saa tietoja jopa formatoinnin jälkeen. On useampia tapoja hoitaa asia.
Tapa 1: Kiintolevyn uudelleen osiointi, jos on edellisen kerran FAT osioitu niin nyt NTFS osiointi ja formatointi ja sitten uudestaan FAT osiointi ja formatointi, jos alunperin toisinpäin niin homma kääntäen.
Tapa 2: ja nopeampi tapa on vasaraa kovon/kiintolevyn päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815