Koneeseen tuli virus ja yksi tuttu koetti sitä korjata. Ennen korjausta otin talteen tärkeimmät tiedostot. Korjaus ei onnistunut. Sitten huonoksi onneksi korjaaja pudotti koneen vielä lattialle. Jos toimitan koneen johonkin "hautausmaalle", saako sieltä ongittua vielä tiedostojani?
Koneen tyhjennys
7
338
Vastaukset
Anna kunnolla lekaa kiintolevylle ennen multiin kätkemistä. ;)
- ap.
on jäänyt jotakin?
- turnpike
Onneton korjaaja, mutta eikö kiintolevy jo hajoa kun putoaa lattialle? Tai kiintolevyn vaihto...
Emolevyn testaus..todennäköisesti hajoa jos ei ole päällä pudotettaessa. Jos on, melko varmasti hajoaa mikäli käytössä ei ole putoamisentunnistinta. Pöytäkoneissa tai niiden levyissä ei taida olla...
kuinka rikki se kone oikein on? Ei lattialle putoamisessa ihan välttämättä hajoa mitään ei-liikkuvaa.
Ehjä kone hautausmaalle? Eipä tule Windowsin käyttö halvaksi...- vastaa
Asiassa on sekin ongelma, että mulla ei ole alkuperäisiä asennuslevykkeitä. Ne ovat mystisesti kadonneet.
Kone on reilut 3 vuotta vanha ja oli käsittääkseni ihan laadukas peli. En ole sitä heittämässä ihan kaatopaikalle vaan kierrätykseen. Ja sitä tässä koetan selvittää, että voiko jostakin levyltä vielä saada ongittua minun tallentamia tietoja.
Sen kyllä opin, että korjuutan tästä lähtien aina alan liikkeessä enkä näillä tutun tutuilla. vastaa kirjoitti:
Asiassa on sekin ongelma, että mulla ei ole alkuperäisiä asennuslevykkeitä. Ne ovat mystisesti kadonneet.
Kone on reilut 3 vuotta vanha ja oli käsittääkseni ihan laadukas peli. En ole sitä heittämässä ihan kaatopaikalle vaan kierrätykseen. Ja sitä tässä koetan selvittää, että voiko jostakin levyltä vielä saada ongittua minun tallentamia tietoja.
Sen kyllä opin, että korjuutan tästä lähtien aina alan liikkeessä enkä näillä tutun tutuilla.Jos kiintolevy ei ole saanut siipeensä pahasti sieltä saa tietoja jopa formatoinnin jälkeen. On useampia tapoja hoitaa asia.
Tapa 1: Kiintolevyn uudelleen osiointi, jos on edellisen kerran FAT osioitu niin nyt NTFS osiointi ja formatointi ja sitten uudestaan FAT osiointi ja formatointi, jos alunperin toisinpäin niin homma kääntäen.
Tapa 2: ja nopeampi tapa on vasaraa kovon/kiintolevyn päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683