Koneen tyhjennys

töppösormi

Koneeseen tuli virus ja yksi tuttu koetti sitä korjata. Ennen korjausta otin talteen tärkeimmät tiedostot. Korjaus ei onnistunut. Sitten huonoksi onneksi korjaaja pudotti koneen vielä lattialle. Jos toimitan koneen johonkin "hautausmaalle", saako sieltä ongittua vielä tiedostojani?

7

321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anna kunnolla lekaa kiintolevylle ennen multiin kätkemistä. ;)

• ap.

on jäänyt jotakin?

• turnpike

Onneton korjaaja, mutta eikö kiintolevy jo hajoa kun putoaa lattialle? Tai kiintolevyn vaihto...
      Emolevyn testaus..

• todennäköisesti hajoa jos ei ole päällä pudotettaessa. Jos on, melko varmasti hajoaa mikäli käytössä ei ole putoamisentunnistinta. Pöytäkoneissa tai niiden levyissä ei taida olla...

• kuinka rikki se kone oikein on? Ei lattialle putoamisessa ihan välttämättä hajoa mitään ei-liikkuvaa.

Ehjä kone hautausmaalle? Eipä tule Windowsin käyttö halvaksi...

• vastaa

Asiassa on sekin ongelma, että mulla ei ole alkuperäisiä asennuslevykkeitä. Ne ovat mystisesti kadonneet.

Kone on reilut 3 vuotta vanha ja oli käsittääkseni ihan laadukas peli. En ole sitä heittämässä ihan kaatopaikalle vaan kierrätykseen. Ja sitä tässä koetan selvittää, että voiko jostakin levyltä vielä saada ongittua minun tallentamia tietoja.

Sen kyllä opin, että korjuutan tästä lähtien aina alan liikkeessä enkä näillä tutun tutuilla.

• vastaa kirjoitti:

Asiassa on sekin ongelma, että mulla ei ole alkuperäisiä asennuslevykkeitä. Ne ovat mystisesti kadonneet.

Kone on reilut 3 vuotta vanha ja oli käsittääkseni ihan laadukas peli. En ole sitä heittämässä ihan kaatopaikalle vaan kierrätykseen. Ja sitä tässä koetan selvittää, että voiko jostakin levyltä vielä saada ongittua minun tallentamia tietoja.

Sen kyllä opin, että korjuutan tästä lähtien aina alan liikkeessä enkä näillä tutun tutuilla.

Jos kiintolevy ei ole saanut siipeensä pahasti sieltä saa tietoja jopa formatoinnin jälkeen. On useampia tapoja hoitaa asia.
        Tapa 1: Kiintolevyn uudelleen osiointi, jos on edellisen kerran FAT osioitu niin nyt NTFS osiointi ja formatointi ja sitten uudestaan FAT osiointi ja formatointi, jos alunperin toisinpäin niin homma kääntäen.
        Tapa 2: ja nopeampi tapa on vasaraa kovon/kiintolevyn päälle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4986
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2269
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      2144
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      219
      2122
    5. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      213
      1344
    6. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      18
      1148
    7. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      956
    8. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      47
      933
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66
      887
    10. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      12
      859
    Aihe