Ostaja löytää aina asunnon.

AT1

Ei asuntoa voi myymällä myydä kellekkään, asunto myy itse itsensä sellaiselle ihmiselle joka tuntee asunnon omakseen, välittäjä ei voi saada ketään ostamaan asuntoa jota joku ei tunne ja osaa kuvitella asuvansa siinä.
Olen myynyt kaikki asuntoni itse helposti, huolehdi vain että paikat on kunnossa ja ilmoittele RIITTÄVÄSTI, kas, kotvasen kuluttua löytyy ostaja joka tuntee asuntosi omaksesi ja kaupat syntyy.
Ei asunnon myyminen ole tapeteista tai värisävyistä kiinni, vaan ostajan halukkuudesta, tietysti hinta pitää olla kohdallaan.
Välittäjä vain laittaa paperit kuntoon ja kuorii törkeän palkkion ja röyhistää rintaansa että myin juuri talon, vaikka tosiasiassa ostaja oli vain sattunut löytämään itselleen sopivan asunnon ;) nain se vaan on.

4

1205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näinhän se

No näinhän se on, mutta yhtä totta kuin yllä oleva on myös se, että kaikki eivät yksinkertaisesti osta yksityiseltä. Toki ei sekään ole ongelma, jos ajalla ei niin ole väliä, mutta ei se jatkuva ilmoittelukaan mitään halpaa ole yksityiselle.

• Työn sankari

Onhan monella tärkeämpää tekemistäkin kuin asunnon myyntiä hesariin pistät 100 ilmoituksen joukkoon ilmoituksen tulokset voivat olla 0 monenkin kerran ilmoittelusta.Myöskään kaupan hinnasta et voi sanoa yhtään mitään että esim saman hinnan itse myymällä saisit.

• Kannattaja

Saisinko aloittajan yhteystietoja.. Itsekkin tuota miettinyt ; t.Nainen Hml:sta.

• oikotielläkin

vain 90 euroa/4 viikkoa. Pankin lakimies ottaa muutaman satasen papereiden teosta. Omistaja esittelee paremmin talon kuin välittäjä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      883
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      738
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      36
      613
    4. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      47
      613
    5. 39
      608
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      30
      601
    7. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      595
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      557
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      550
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      36