Ei asuntoa voi myymällä myydä kellekkään, asunto myy itse itsensä sellaiselle ihmiselle joka tuntee asunnon omakseen, välittäjä ei voi saada ketään ostamaan asuntoa jota joku ei tunne ja osaa kuvitella asuvansa siinä.
Olen myynyt kaikki asuntoni itse helposti, huolehdi vain että paikat on kunnossa ja ilmoittele RIITTÄVÄSTI, kas, kotvasen kuluttua löytyy ostaja joka tuntee asuntosi omaksesi ja kaupat syntyy.
Ei asunnon myyminen ole tapeteista tai värisävyistä kiinni, vaan ostajan halukkuudesta, tietysti hinta pitää olla kohdallaan.
Välittäjä vain laittaa paperit kuntoon ja kuorii törkeän palkkion ja röyhistää rintaansa että myin juuri talon, vaikka tosiasiassa ostaja oli vain sattunut löytämään itselleen sopivan asunnon ;) nain se vaan on.
Ostaja löytää aina asunnon.
4
1159
Vastaukset
- Näinhän se
No näinhän se on, mutta yhtä totta kuin yllä oleva on myös se, että kaikki eivät yksinkertaisesti osta yksityiseltä. Toki ei sekään ole ongelma, jos ajalla ei niin ole väliä, mutta ei se jatkuva ilmoittelukaan mitään halpaa ole yksityiselle.
- Työn sankari
Onhan monella tärkeämpää tekemistäkin kuin asunnon myyntiä hesariin pistät 100 ilmoituksen joukkoon ilmoituksen tulokset voivat olla 0 monenkin kerran ilmoittelusta.Myöskään kaupan hinnasta et voi sanoa yhtään mitään että esim saman hinnan itse myymällä saisit.
- Kannattaja
Saisinko aloittajan yhteystietoja.. Itsekkin tuota miettinyt ; t.Nainen Hml:sta.
- oikotielläkin
vain 90 euroa/4 viikkoa. Pankin lakimies ottaa muutaman satasen papereiden teosta. Omistaja esittelee paremmin talon kuin välittäjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123940MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar802049Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214908Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3818