mitä tehdä jos yöllä tulee rytmihäiriöitä?

huolissaan pikkase

hei
kysyisin sellasta, että jos yöllä tuntuu siltä että sydän lyö liian kovaa tai liian harvakseltaan, niin auttaako siihen yhtään se, että söis sillon joku 2tl hunajaa tai vaikka leivän, et sais vähän energiaa?

vai eikö sil oo mitään merkitystä et syökö just sillon jotain jos rytmihäiriöitä tulee?

12

3089

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • todennäköisesti

      diagnosoida millainen rytmäri on kyseessä, vaaraton vai vaarallinen, joten soitto 112:n, se on se joka tulee tehdä rytmihäiriön iskiessä

    • superruokaa...

      Esim, pieni annos kaurapuuroa, vihreää/valkoista teetä, vettä, pellavansiemeniä.
      En tiedä mitä auttaa mutta energiaa ainakin antaa ja terveellisesti.
      Mulla itellä on tykytystä vähän väliä, nyt tällä hetkelläkin. Urheilen varmaan liian paljon, mutta urheilu on ainoa asia mikä pitää mut ja mieleni kunnossa. Juon myös paljon vettä, ja (3-5kupillista kahvia/vrk), En paljon muuta juo.
      Syön kyllä terveellisiä ruokia. Ja olen (hiukan) alipainoinen mutta en usko itse olevani anorektikko.

      • jännä juttu on

        ettei ihminen tajua edes siinä vaiheessa kun kroppa ei enään pelaa kunnolla että kaikki ei nyt mene hyvin ja lopettaa tota sairasta kidutusta... on se jännä


      • coffin
        jännä juttu on kirjoitti:

        ettei ihminen tajua edes siinä vaiheessa kun kroppa ei enään pelaa kunnolla että kaikki ei nyt mene hyvin ja lopettaa tota sairasta kidutusta... on se jännä

        nyt jännää pukkaa........ihminen kituuttaa......liian pienellä ruoalla päivästä toiseen. nykyaikana yleinen sairaus tämä, jännää. keskiajalla lähes olematon, sekin on jännä........eksyin taas jännän äärelle........on se jännä.ihmeellisesti ihminen eksyy aiheesta taas.


    • minnuliisi

      jos sinulla on rytmihäiriöitä niin se on ehdottomasti tutkittava lääkärissä.Tässä ei nyt hunajat auta.

    • huolissaan????

      Kannattaa olla nyt aika paljonkin huolissaan. Anorektikoilla rytmihäiriö voi johtua kaliumin puutteesta. Ehdottomasti pitää mittauttaa kaliumarvot. Kaliumia saa banaanista, joten ainakin sitä nyt ensihätään.

    • lääkäriin

      Kannattaa nyt ensi alkuun mennä kuunteluttamaan sydän lääkäriin ja ekg on myös paikallaan. Erityisesti jo syke on < 60 tai > 100.

      Luultavasti sulla rytmihäiriöt aiheutuvat ennen kaikkea aliravitsemuksesta (hidaslyöntisyys) ja/tai nestehukasta (tiheälyöntisyys).

      Eiköhän sullekin saada jokin sopiva lääkitys järjestettyä. Se on tarpeen ennen kuin saat syömisen ja juomisen kuntoon, siinä ei nimittäin mikään yksittäinen "kaliumbanaani" auta!

    • helvetin tyhmää

      ahahahaha ei jumankauta..... nyt kyllä HÄVETTÄÄ et noin oon ittekki aatellu ennen xD

      nykyään syön 2000 kcal päivässä. mahtava olo, suuremmat lihakset, 167 cm/48 kg!!!

      ja oon ollu nyt vaikk kuinka kauan VAIKKA SYÖN TON 2000 Kcal!!

      ennen anoreksia aikana oli koko ajan kurja olo. siis aivan helvetin kurja olo. jos ei syö kunnolla, ei aivotkaan toimi kunnolla!


      KOITA NYT TYTTÖ RUKKA PARANTUA.

      • kysyisin vain

        Mikä on normaali syke? Välillä tuntuu juuri öisin, että sydän lyö liian hitaasti ja raskaasti. En tiedä sitten, olinko vain ylihuolehtivainen, mutta tottahan se pelottaa. Anorektikko siis olen.


      • jajaja
        kysyisin vain kirjoitti:

        Mikä on normaali syke? Välillä tuntuu juuri öisin, että sydän lyö liian hitaasti ja raskaasti. En tiedä sitten, olinko vain ylihuolehtivainen, mutta tottahan se pelottaa. Anorektikko siis olen.

        Itsellä lyö normaalisti sydän 43/min...


    • tyttöönen 93

      heippa, hej jos niitä välillä tulee ei ole syytä huoleen, nimittäin mulla kans ilmenee tuota sydämen tykytyst' ''pomppimista & muljahtelemista'' mut oon käyny juttelemas siitä ja lääkärit sanoo et se on iha normaalii varsinki nuorella :) mut jos sua pelottaa niin voithan emnnä käymään lääkäris ja jos oot vielä koulussa niin terkkarin kaut sää sydänfilmiin lähetteen (kävin siellä ja siitä ei löytyny mtn) oli nopee tehä :9 mut suosittelen nii saa rauhan !

    • Anonyymi

      Jos tulee eteisvärinä, ei saa syödä, koska jos joudutaan rytmi kääntämään niin siinä joutuu olemaan vähintään 6 tuntia syömättä. Ei ole hyvä syödä jos ottaa pumpusta, jos ei tiedä mitä se on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1659
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1461
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1129
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      6
      1091
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1082
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      5
      991
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      964
    8. 6
      960
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      2
      950
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      944
    Aihe