Millaisia kokemuksia teillä on E-ton mönkijöistä.
Kyseessä olisi E-ton Drago 50cc tieliikennemönkijä. Eli kannattaako tuollaista ostaa.
-Mikä on kyseisen mönkijän laatutaso ja kestävyys
-Saako noihin kyllä vielä varaosia.
-Missäpäin noita valmistetaan (Taiwan vai mikä?) ja tehdäänkö noita yleensä enää. Suomeen ei ilmeisesti ainakaan tuoda?
Kokemuksia E-ton mönkijöistä
11
5432
Vastaukset
- api
Meillä oli tuollainen useamman vuoden. Pojilla tietysti kovalla kulutuksella, mutta puolet ajasta se oli melkein korjaamolla. Ostettiin uutena, ettei tarttis heti sitten korjailla, mutta toisin kävi.Ja osat piti tilata aina jostain kaukaa ja se kesti viikkoja. Hintaa tuli puolet lisää korjaamokustannuksista.Ennen oli Suzuki noppeli joka oli käytetty ja se kesti. Oltiin tyytyväisiä kun saatiin E-ton myytyä jollekin varaosiksi.
- e-ton mönkijän omistaja
tietäisikö kukaan mistä saa 50cc e-ton dracon varaosia??
- fijo
Paskaa paketissa ovat kiinan mopot. Moneen kertaan koettu ja todistettu.
- jaskaa344
huonoimpa mönkiä merkkejä mitä on valmistettu.
- Hönöö
E-ton ei ole kiinalainen... Ja hyvin on toiminut, meiltä löytyy 2 kappaletta
- Anonyymi
Paljon tuommoinen huiputtaa ja onko tuollaisia helppo saada kulukemaan kovempaa
- Justustus
Meillä on tuollainen E-ton Drago ollut jo vuosia kolmella lapsella kovassa käytössä. Se on toiminut todella hyvin. Suorastaan erinomainen ostos!
- Anonyymi
Paljon tuommoinen huiputtaa ja onko tuollaisia helppo saada kulkemaan kovempaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljon tuommoinen huiputtaa ja onko tuollaisia helppo saada kulkemaan kovempaa
Kunnon alamäessä ja hyvässä myötätuulessa 24km/h
- Anonyymi
Jos ei muka ole kiinalainen, minkä maalainen se sitten on?
- Anonyymi
Japsi...
Mikä meinaa sitä et laatupeli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005368662Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5370824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102231Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1671242Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17896Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40784Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72744- 46725
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657